1. #30331
    -

    Reacties
    5.885
    27-03-2007

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Hoe gaat het bintu?

    Laiilaa hoe is het met jou en je zoontje? Hebben jullie al afspraken gemaakt voor de operatie?
    Nee schiet niet echt op. We moeten in april weer naar het ziekenhuis, krijgt hij weer een volledig onderzoek.. Daarna krijgen we eindelijk een datum voor de 1e operatie. Ik ga er vanuit dat de operatie rond juni/juli gaat worden, ben benieuwd.
    Hoe gaat het bij jou?

  2. #30332
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door LaiiLaa Bekijk reactie
    Nee schiet niet echt op. We moeten in april weer naar het ziekenhuis, krijgt hij weer een volledig onderzoek.. Daarna krijgen we eindelijk een datum voor de 1e operatie. Ik ga er vanuit dat de operatie rond juni/juli gaat worden, ben benieuwd.
    Hoe gaat het bij jou?
    Insha allaah juist een goede zaak dat ze het nog een keer onderzoeken. Wel fijn dat ze het zo veel tijd en aandacht geven alhamdoelillaah.

    Hier alles goed alhamdoelilaah. Zoontje doet het goed en met de zwangerschap gaat het ook steeds iets beter alhamdoelillaah.

  3. #30333
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Laila operatie? Wat is er met je zoontje?

    Ik denk of hoop dat Bintu al bevallen is en ze het allebei goed maken in sha Allah..


    Dames ff off-topic. Willen jullie aub een dua doen voor mijn oom. Hij ligt al een paar dagen in coma meskeen. Baraka Allah O feekom!
    Trotse mama ♡♡

  4. #30334
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Salaam alaykum dames,

    Even een berichtje van mij. Ik ben gisterochtend bevallen van een wolk van een dochter Allaahuma bareek. Ze weegt, schrik niet!, 5025 gram .

    Het is allemaal niet zo goed gegaan. Sochtends hebben ze mijn vliesen gebroken. 2 uur later had ik 7 cm en tijdens een wee voelde ik iets enorm branden. Ik bloedde en ben met spoed naar de OK gereden. Daar heb ik een spoedkeizersnee gehad. Wat bleek, mijn baarmoeder was gescheurd. De kleine lag al uit mijn baarmoeder en is levenloos geboren subhaanAllaah en gereanimeerd. Alhamdulilaah kwam ze vrij snel bij. Haar apgar waren 0, 5 en 6. Volgens de gyn had het geen 2 minuten langer moeten duren. Om hersenschade uit te sluiten is ze opgenomen in amsterdam en hier word ze onderzocht. Ze doet het hartstikke goed alhamdulilaah en alle tekenen zijn heel gunstig. Met mij gaat het alhamdulilaah naar omstandigheden goed. Ik voel mij goed alhamdulilaah.

    Ik wil jullie vragen om dua te doen voor onze kleine (nouja, klein...?? Allaahuma bareek) meid te doen.

  5. #30335
    MVC Lid

    Reacties
    366
    07-04-2014

    Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    Salaam alaykum dames,

    Even een berichtje van mij. Ik ben gisterochtend bevallen van een wolk van een dochter Allaahuma bareek. Ze weegt, schrik niet!, 5025 gram .

    Het is allemaal niet zo goed gegaan. Sochtends hebben ze mijn vliesen gebroken. 2 uur later had ik 7 cm en tijdens een wee voelde ik iets enorm branden. Ik bloedde en ben met spoed naar de OK gereden. Daar heb ik een spoedkeizersnee gehad. Wat bleek, mijn baarmoeder was gescheurd. De kleine lag al uit mijn baarmoeder en is levenloos geboren subhaanAllaah en gereanimeerd. Alhamdulilaah kwam ze vrij snel bij. Haar apgar waren 0, 5 en 6. Volgens de gyn had het geen 2 minuten langer moeten duren. Om hersenschade uit te sluiten is ze opgenomen in amsterdam en hier word ze onderzocht. Ze doet het hartstikke goed alhamdulilaah en alle tekenen zijn heel gunstig. Met mij gaat het alhamdulilaah naar omstandigheden goed. Ik voel mij goed alhamdulilaah.

    Ik wil jullie vragen om dua te doen voor onze kleine (nouja, klein...?? Allaahuma bareek) meid te doen.

    SoubhanAllah Bintu, wat een verhaal! Dit heb ik nog nooit gelezen, gewoon een uterus ruptuur bij iemand die al een paar keizersnedes achter de rug had en zo'n slechte begeleiding Mabrouk met je engeltje, moge Allah haar snel genezen en herenigen met jullie!!!!!! Houd ons aub wat op de hoogte. Hebben ze al de eeg/emg en mss wel mri test afgelegd?

  6. #30336
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Kippenvel..wat heftig Bintu! Ik schrik er echt van. Gelukkig is ze nog net op tijd gehaald Alhamdoulilah! InshAllah gaat ze er verder niets aan over houden en maken jullie het beide goed!

    Mabrouk met je meisje! Moge Allah haar op laten groeien tot een vrome moslima! InshAllah loopt alles goed en zijn jullie weer snel thuis!
    21-10-2009

  7. #30337
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Citaat Geplaatst door Sympathica_ Bekijk reactie
    SoubhanAllah Bintu, wat een verhaal! Dit heb ik nog nooit gelezen, gewoon een uterus ruptuur bij iemand die al een paar keizersnedes achter de rug had en zo'n slechte begeleiding Mabrouk met je engeltje, moge Allah haar snel genezen en herenigen met jullie!!!!!! Houd ons aub wat op de hoogte. Hebben ze al de eeg/emg en mss wel mri test afgelegd?
    Alhamdulilaah het was heel heftig inderdaad. Ameen!! Ze wilden haar gister gaan koelen maar vonden dat alhamdulilaah niet nodig. Ze heeft nu 6 naaldjes oppervlakkig ond3r haar.hoofdhuid.om haar hersenactiviteit te meten. Ik ga zo naar haar toe en krijg dan meer te horen. Maar de artsen zijn vrij positief alhamdulilaah ze doet het naar omstandigheden erg goed alhamdulilaah

  8. #30338
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    Kippenvel..wat heftig Bintu! Ik schrik er echt van. Gelukkig is ze nog net op tijd gehaald Alhamdoulilah! InshAllah gaat ze er verder niets aan over houden en maken jullie het beide goed!

    Mabrouk met je meisje! Moge Allah haar op laten groeien tot een vrome moslima! InshAllah loopt alles goed en zijn jullie weer snel thuis!
    Ja subhaanAllaah ik heb het gelukkig niet meegemaakt omdat ik onder narcose was. maar mijn man meskien heeft alles meegemaakt en is echt geschrokken. Allaahuma ameen lieverd!!

  9. #30339
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Oh mijn lieve god! Soubhanallah wat heftig bintu! Ik ben echt helemaal sprakeloos. Hamdulilah 3ala kolli 7aal, maar wauw wat heftig. Wat knap dat je er zo 'relax' onder blijft. Ik weet niet eens meer wat te typen.

    Hamdulilah heeft je meisje het gehaald. Moge Allah haar genezen als ze toch ziek blijkt te zijn. En mogenAllah haar en jou snel doen aansterken. Allahislah en natuurlijk ook gewoon gefeliciteerd!

    Je arme man..ik kan me alleen voorstellen hoe zwaar het was voor hem maar alleen hij heeft het ervaren. Bij elke bevalling was ik er bang voor: geen huil als de baby ter wereld zou komen. Ik heb het eenmaal meegemaakt, een volledige bevalling en daarna volledige stilte. Maar we waren erop voorbereid..en nog was het niet te bevatten. Dus dat je man die overweldigende stilte heeft moeten meemaken, compleet verrast,...moge Allah hem dat snel doen vergeten.


    Laat je ons weten hoe het met je meisje gaat? Moge Allah haar alle gezondheid schenken.

  10. #30340
    MVC Lid

    Reacties
    3.141
    29-09-2010

    Salam ou aleikoum dames!


    Zo ik ben hier echt lang niet geweest.
    Sterkte Bintu! Heftig allemaal.

    Gefeliciteerd nieuwe zwangeren (als we die hebben hier) en de dames die bevallen zijn mabrouk met jullie kindjes!

    Ik ben zelf bijna 6 maanden geleden bevallen alweer van een zoontje.

  11. #30341
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Bintu ik ben sprakeloos. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik wens jullie heel veel sterkte met alles. Moge Allah swt haar alle gezondheid geven. Dikke knuffel

  12. #30342
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Bintu Tbarkallah wat een flinkerd!! En wat heb je veel meegemaakt schat! Moge Allah jouw pijn doen ontnemen, je dochtertje genezen en jullie snel samen herenigen. Ameen!!

    Mabrouk Mabrouk!!! Knuffel
    Trotse mama ♡♡

  13. #30343
    MVC Lid

    Reacties
    1.888
    20-11-2012

    Asalaamoe alaykoem.

    Ik hoopte hier iets te lezen van Bintu ..

    Maar subhanAllaah, dat had ik niet zien aankomen. QadrAllaah wa ma sha a fa3al.

    Ik hoop oprecht dat jullie het beiden nu goed stellen in sha Allah. Ik neem je dochtertje zeker mee in mijn ad3iya.

    En Allahumma baarik, wat een geboortegewicht! Hoe lang is ze, als ik vragen mag? Heerlijk zo'n bol baby'tje.

    Awel Bintu, ik zeg altijd: Ik beval liever zelf, dan als echtgenoot aan de zijkant te staan en alles te aanschouwen. Zien hoe de ander pijn lijdt terwijl je machteloos moet toekijken, en in jouw geval nog erger, ...

    Ik weet dat je andere kids thuis hebt rondlopen en dat je als mama vaak de neiging hebt om zaken 'snel' op te pakken, maar neem (lang genoeg) je rust. Zowel fysiek als mentaal is dit zwaar geweest alhamdoellillaah.

    Virtuele knuffel!

  14. #30344
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Subhan allaah bintu wat een gebeurtenissen voor jullie. Moge allaah jullie bijstaan en jullie sterk houden ameen. Mabroek met de geboorte van jullie dochter. Moge allaah haar gezond bij jullie houden ameen.

    Ligt je dochter nu bij je? Of ligt ze op de neonatologie afdeling? Kan je goed bij haar komen? Echt heftig lieve bintu. Insha allaah is alles goed met je meid en herstel je zelf ook snel.

    Ik ben echt verdrietig voor jullie dat jullie het zo moeilijk hebben gehad.

  15. #30345
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Kan iemand me uitleggen wat die apgarscores betekenen? Ik lees wel online wat, maar omdat ik ze van mijn zoontje niet ken, zegt het me nog weinig.

    Is apgar score 5 en 6 goed? 0 is laag toch? En wat gebeurt er dan als je kindje 0 haalt op een test?