MVC Lid

Reacties
    2.834
    26-03-2014

Shifae inshallah dames. Moge Allah jullie ongemakken belonen.

MVC Lid

Reacties
    2.931
    26-12-2013

Allaahi chafikoem ameen.

MVC Lid

Reacties
    14.694
    03-02-2013

Beterschap dames. Hier ook ziek sinds een paar dagen. En heb eerste echo al achter de rug ( vroege vanwege eerdere miskraam) en dat was positief! Maar ben nog altijd voorzichtig. Heb over drie weken weer een echo, dan ben ik ongeveer 10 weekjes.
    “Ik heb rust en ik heb zon! En zoo ge misschien beiden ook noodig hebt, raad ik u aan: kom naar Afrika.''

MVC Lid

Reacties
    2.834
    26-03-2014

Mabrok Tc, inshallah een voldragen en gezonde zwangerschap en bevalling.

Ik wil me eigenlijk nergens mee bemoeien maar natuurlijk doe ik dat toch, maar de vorige x gaf je aan dat ogen van mensen... enz enz wat betreft je miskraam. Is het dan zo'n goed idee om je echo foto's te delen? Ik moet eerlijk zeggen dat ik die zelf maar met enkele mensen heb gedeeld. Vind die heel persoonlijk. Maar misschien is dat iets van mij alleen persoonlijk.

Married & Mother

Reacties
    1.924
    27-12-2014

Mabrouk TC! Fijn dat het voor nu goed zit alhamdulilaah. Zo was mijn eerste echo ook van deze kleine en ben nu alweer 37 weken Allaahuma bareek.

Moge Allaah je zwangerschap zegenen lieverd ameen.

DroomSter

Reacties
    6.396
    25-07-2012

Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie

Ik wil me eigenlijk nergens mee bemoeien maar natuurlijk doe ik dat toch, maar de vorige x gaf je aan dat ogen van mensen... enz enz wat betreft je miskraam. Is het dan zo'n goed idee om je echo foto's te delen? Ik moet eerlijk zeggen dat ik die zelf maar met enkele mensen heb gedeeld. Vind die heel persoonlijk. Maar misschien is dat iets van mij alleen persoonlijk.
    Helemaal mee eens. Ik zou dat soort dingen niet plaatsen tc.

“De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)

MVC Lid

Reacties
    14.694
    03-02-2013

Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie

Amien! Dankjewel. Hoe is het met jou?

Je hebt ook wel gelijk. Ik probeer het goede van een mens te zien, maar er is veel jaloezie hier op het forum. Ga het zo weghalen.
    Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    Mabrouk TC! Fijn dat het voor nu goed zit alhamdulilaah. Zo was mijn eerste echo ook van deze kleine en ben nu alweer 37 weken Allaahuma bareek.

Moge Allaah je zwangerschap zegenen lieverd ameen.
    Amien! Hoe gaan de laatste loodjes bij jou?
    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Helemaal mee eens. Ik zou dat soort dingen niet plaatsen tc.
    Ja, je hebt gelijk! Dankjewel voor het advies, dat is lief.
    “Ik heb rust en ik heb zon! En zoo ge misschien beiden ook noodig hebt, raad ik u aan: kom naar Afrika.''

MVC Lid

Reacties
    774
    26-11-2009

Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Beterschap dames. Hier ook ziek sinds een paar dagen. En heb eerste echo al achter de rug ( vroege vanwege eerdere miskraam) en dat was positief! Maar ben nog altijd voorzichtig. Heb over drie weken weer een echo, dan ben ik ongeveer 10 weekjes.
    Mebrouk thischick met je zwangerschap.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVC Lid

Reacties
    14.694
    03-02-2013

Citaat Geplaatst door Integere Bekijk reactie
    Mebrouk thischick met je zwangerschap.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Sukran, schat!

Kijken jullie Marokkaanse series? Mijn twee lievelingsseries zijn helaas afgelopen en ik baal zwaar. ( even leven in het topic blazen)

MVC Lid

Reacties
    6.064
    03-04-2011

Allah i shafiekom dames! Hier ook een week goed ziek geweest..vandaag weer wat beter alhamdoulilah.

@tc mabrouk! Inshaallah een voldragen zwangerschap. Vaak als je vroeg een kloppend hartje ziet op de echo is de kans op een miskraam al weer een stuk kleiner! Khair inshAllah lijkt me moeilijk om echt te genieten na een miskraam maar toch proberen te doen..het Is zo iets moois alhamdoulilah!

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    21-10-2009

MVC Lid

Reacties
    14.694
    03-02-2013

Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    Allah i shafiekom dames! Hier ook een week goed ziek geweest..vandaag weer wat beter alhamdoulilah.

@tc mabrouk! Inshaallah een voldragen zwangerschap. Vaak als je vroeg een kloppend hartje ziet op de echo is de kans op een miskraam al weer een stuk kleiner! Khair inshAllah lijkt me moeilijk om echt te genieten na een miskraam maar toch proberen te doen..het Is zo iets moois alhamdoulilah!

Dank voor de lieve woorden. Jij krijgt een jongetje zag ik! Gefeliciteerd! Lijkt me een hele omschakeling na een dochtertje.

Iedereen heeft griep. Heerst ook heel erg.

MVC Lid

Reacties
    6.064
    03-04-2011

Dank voor de lieve woorden. Jij krijgt een jongetje zag ik! Gefeliciteerd! Lijkt me een hele omschakeling na een dochtertje.

Iedereen heeft griep. Heerst ook heel erg.
    Haha ja klopt! Wel super leuk een jongetje maar ook weer heel anders. Qua shoppen al een stuk minder.. En qua namen ook echt lastig voor een jongen.

Klopt het heerst heel erg! Jij geen last van kwaaltjes?

21-10-2009

MVC Lid

Reacties
    14.694
    03-02-2013

Haha ja klopt! Wel super leuk een jongetje maar ook weer heel anders. Qua shoppen al een stuk minder.. En qua namen ook echt lastig voor een jongen.

Klopt het heerst heel erg! Jij geen last van kwaaltjes?

Haha, winkelen lijkt me een drama voor een jongen. Namen ook, maar meneer doet jongensnaam en ik meisjesnaam hadden we afgesproken. Jongetje wordt ook Mohammed Qays. Niet mijn smaak, maar goed afspraak staat eenmaal.

Ik heb geen kwaaltjes. Maar de vorige keer ook niet op pijnlijke borsten in de ochtend na. Jij?

Hema heeft trouwens leuke babykleding!!!

MVC Lid

Reacties
    6.064
    03-04-2011

Haha, winkelen lijkt me een drama voor een jongen. Namen ook, maar meneer doet jongensnaam en ik meisjesnaam hadden we afgesproken. Jongetje wordt ook Mohammed Qays. Niet mijn smaak, maar goed afspraak staat eenmaal.

Ik heb geen kwaaltjes. Maar de vorige keer ook niet op pijnlijke borsten in de ochtend na. Jij?

Hema heeft trouwens leuke babykleding!!!
    Haha ja shoppen voor een meisje is veel leuker maar nu kan ik voor beide doen. Dochtertje heeft nu ook een leeftijd dat kleertjes veel leuker staat dus voor haar kunnen we blijven kopen haha.

Zou dat nooit kunnen afspreken hoor.. mijn man komt soms met echt lelijke namen[emoji23][emoji23] we hebben nu Bilal en Soulayman..nog niet over uit welke het wordt en wie weet veranderd het nog..

Mohammed Qays.. wordt het dan 1 naam of alleen Mohammed of alleen Qays als roepnaam?

Nee alhamdoulilah geen last van kwaaltjes behalve erg moe geweest en weinig eetlust. Inshaallah blijven de kwaaltjes je bespaard!

Hema heeft idd wel schattige kleertjes en vooral goede kwaliteit. Vooral de rompers!

21-10-2009

MVC Lid

Reacties
    14.694
    03-02-2013

Haha ja shoppen voor een meisje is veel leuker maar nu kan ik voor beide doen. Dochtertje heeft nu ook een leeftijd dat kleertjes veel leuker staat dus voor haar kunnen we blijven kopen haha.

Zou dat nooit kunnen afspreken hoor.. mijn man komt soms met echt lelijke namen[emoji23][emoji23] we hebben nu Bilal en Soulayman..nog niet over uit welke het wordt en wie weet veranderd het nog..

Mohammed Qays.. wordt het dan 1 naam of alleen Mohammed of alleen Qays als roepnaam?

Nee alhamdoulilah geen last van kwaaltjes behalve erg moe geweest en weinig eetlust. Inshaallah blijven de kwaaltjes je bespaard!

Hema heeft idd wel schattige kleertjes en vooral goede kwaliteit. Vooral de rompers!

Oh, meisjes zijn zo leuk! Rabbie ghalilek benouta djelek. Ik hoop ook zo op een meisje.

Ja, begrijp dat je dat niet kunt, maar ben akkoord gegaan met de afspraak en hij is echt van de afspraak is afspraak. Nou ja, vind twee namen ook heel verwarrend. Mijn man heeft ook twee namen... Mohammed en nog een tweede. Hij noemt zichzelf altijd met de tweede naam, ik weer altijd met eerste naam.. sommigen weer zo en anderen weer zo. Vind dat zelf maar niks en verwarrend.

Prachtige namen! Bilal is sowieso een favoriet hier, maar Soelaiman hoor je niet vaak en in die zin wat 'aparter.'