1. #29986
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    Ahh ik wist het dus niet haha was ook maar klein beetje en had nergens last van. Weeën ook pas na breken van vliezen en gelijk weeenstorm.

    Jaa nog wel echt klein maar juist ook wel makkelijk. Slapen dan nog veel maar je kan dan ook niet echt hele dagen weg etc en zwemmen enz gaat ook niet denk ik. Lijkt me veel te warm. Maar thuis hebben we airco en schoonouders zijn er dan ook dus ook wel weer veel hulp. Dus even kijken hoor.. is geen prioriteit. Wij hadden dochtertje mee toen ze 9 maanden was en ging echt perfect. Niet ziek en nergens last van alhamdoulilah.

    In april gaan we weekje na Turkije met zn 3e InshAllah.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

    Oef weeenstorm lijkt me erg. Ze kwamen geleidelijk en dat was wel fijn al is bevallen nooit fijn

    Ja klopt, maar je zit wel met de voeding enz toen gaf ik volledig bv dus vond het niet te doen om eerder te gaan. Nu zou het wel makkelijker zijn.
    Hij was hmdl toen ook niet ziek geworden.. lijkt me erg een ziek kindje hebben op vakantie. We hadden toen stokke meegenomen dat doe ik dus ook nooit meer maar andere buggy vond hij nooit fijn en huilde er steeds in.

    Ja lekker ontspannen nog voor je weet tegenaan moet met 2 kleintjes
    Happiness is an inside job


  2. #29987
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mvrgetrouwd Bekijk reactie
    Salam lieve dames,

    Ben al een poosje een stille lezer. Na anderhalfjaar proberen om onze kinderwens in vervulling te laten gaan zijn we alhamdoulilah 10 weken in verwachting. Precies die ene maand dat we van plan waren om even langs de huisarts te gaan, raakte ik zwanger bi idni'Allah. Voor de zwangeren wens ik jullie allen een voldragen zwangerschap in sha Allah.

    Wat een prachtig nieuws!!
    InshaAllah een voldragen zwangerschap en een gezond kindje
    Happiness is an inside job


  3. #29988
    MVC Lid

    Reacties
    35
    25-01-2016

    De status van m'n zwangerschap verloopt hamdoulilah goed. Af en toe misselijk en dan ook overgeven. Voornamelijk in de avonden haha. Wat "normaal" de ochtend is voor andere heb ik het tegenovergestelde.. en helaas ook geen eetlust, ben 2.5 kilo kwijt. Maar ik weet dat het er toch weer aan komt haha

  4. #29989
    MVC Lid

    Reacties
    35
    25-01-2016

    @Praline

    Dank je wel lieverd. Ameen

  5. #29990
    MVC Lid

    Reacties
    1.888
    20-11-2012

    @mvrgetrouwd: Alhamdoellillaah, mooi nieuws! Moge Allah het een voldragen en gemakkelijke zwangerschap laten worden. Ameen.

    Voor welke maand ben je uitgerekend? Geen zin om te rekenen

  6. #29991
    MVC Lid

    Reacties
    35
    25-01-2016

    @ Nieuwerd

    Allahouma ameen schat, shokran.
    In september ben ik uitgerekend in sha Allah.

  7. #29992
    MVC Lid

    Reacties
    1.888
    20-11-2012

    We waren naar Marokko geweest toen ons 2de kind 10 maanden was ... Was allesbehalve plezant. Hij weigerde alle vaste voeding, huilde veel -vooral dan s nachts-, werd daar ook ziek ... Eenmaal op de terugweg, werd hij weer rustiger...

    Deze zomer zal de jongste 8 maanden zijn ... Mijn huisgenoten willen graag naar Marokko ... Ik heb daar nog mijn bedenkingen over. Aangezien we sowieso met de auto gaan in sha Allaah, kunnen we evengoed later beslissen. Voor nu heb ik alleszins geen zin om te gaan...

  8. #29993
    MVC Lid

    Reacties
    1.888
    20-11-2012

    Citaat Geplaatst door mvrgetrouwd Bekijk reactie
    @ Nieuwerd

    Allahouma ameen schat, shokran.
    In september ben ik uitgerekend in sha Allah.
    Aah in sha Allaah. Lijkt nu ver af ... Maar subhanAllaah het vliegt echt hoor!

  9. #29994
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    Hahah ja ik vind zwangerscjapsbroeken wel fijn zitten maar de juiste vinden is soms echt lastig. Vorige zwangerschap had ik 1 van hm en die zat zoooooooo lekker. Einde gewoon doorheen gescheurd tijdens een gekke beweging omdat ik die zovaak had gedragen en gewassen niet normaal haha.

    Nee ik geef niet over gelukkig krijg het gewoon niet doorgeslikt. Chips en koekjes kan ik ook nog wel eten(buiten ziek zijn om) vooral droge dingen eet ik. Moet echt niets van warm eten hebben. Opzich eet je idd ook niet heel veel nog maar toch nog beetje gevarieerd haha ik eet echt zowat alleen brood..

    maar voel je je dan niet zo energieloos? Ik ben echt elke avond zo moe terwijl ik dan nog niet eens heel veel gedaan heb op een dag.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    Ik geloof best dat ze fijn zitten hoor. Maar als ik dit keer echt een grote buik zal krijgen dan moet ik maar zo'n broek halen Haha. Want idd de meesten zijn gewoon niet zoals je ze wilt hebben..dat droge dingen eten had ik echt de eerste weken Haha. Maar t ergste ik werd van bijna alles misselijk en gaf ook over waardoor die drie kilo lichter gauw ging.. maar Alhamdulillaah ben nu toch wel blij dat ik alles binnenhoud. In sha Allah zal jij gauw herstellen en beter eten.. probeer vooral dingen te eten waar ijzer inzit.. heb je ijzer te kort?
    Ik wel en dat is ook de reden van moe zijn meestal en duizelig voelen.. moet vandaag die pillen ertegen halen.
    Maar we hebben ook een kleintje daarnaast he en huishouden/koken .. dat vergt ook wat energie en de baby zelf al heb je t niet door.. ghayr in sha allah
    Trotse mama ♡♡

  10. #29995
    MVC Lid

    Reacties
    35
    25-01-2016

    Voor ons geen zomervakantie helaas. Ben dan hoogzwanger, kan geen kant op haha. Vind wel jammer wat betreft Offerfeest. De meeste vieren het in Marokko. Mijn hele familie en ook schoonfamilie. Dus wij zijn dan met z'n 2en hier.

  11. #29996
    MVC Lid

    Reacties
    35
    25-01-2016

    @Nieuwerd

    Ja ik weet het. Tijd vliegt indd subhanAllah

  12. #29997
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door mvrgetrouwd Bekijk reactie
    Salam lieve dames,

    Ben al een poosje een stille lezer. Na anderhalfjaar proberen om onze kinderwens in vervulling te laten gaan zijn we alhamdoulilah 10 weken in verwachting. Precies die ene maand dat we van plan waren om even langs de huisarts te gaan, raakte ik zwanger bi idni'Allah. Voor de zwangeren wens ik jullie allen een voldragen zwangerschap in sha Allah.
    Heeeeel mooi nieuws!!

    Een voldragen zwangerschap insha allaah.

    Fessia echt knap hoe makkelijk je daar over denkt, met kleintje op vakantie.

    Mijn zoontje was 5.5. Maand toen we gingen en ik voelde me enorm beperkt door de borstvoeding. We konden alleen even snel rondje centrum doen of ergens koffie drinken en dan was het alweer haasten naar huis. Ergens op bezoek gaan was ook lastig, want ik zat dan vaak met slaaptijd enz. Maar goed dat kwam omdat mijn zoontje zich nooit liet overplaatsen als hij eenmaal ergens in slaap was gevallen.

    Gaan jullie in Marokko dan ook leuke dingen doen? Of is het meer een familievakantie waarbij je je familie fijn om je heen hebt?

    Ik ben altijd wel jaloers op mensen die gewoon ondernemend blijven.

  13. #29998
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mvrgetrouwd Bekijk reactie
    Salam lieve dames,

    Ben al een poosje een stille lezer. Na anderhalfjaar proberen om onze kinderwens in vervulling te laten gaan zijn we alhamdoulilah 10 weken in verwachting. Precies die ene maand dat we van plan waren om even langs de huisarts te gaan, raakte ik zwanger bi idni'Allah. Voor de zwangeren wens ik jullie allen een voldragen zwangerschap in sha Allah.
    Ah Subhana Allah. Wat leuk! Moge Allah je een gezonde baby schenken en makkelijke bevalling!
    Trotse mama ♡♡

  14. #29999
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    Ik ben trouwens 6-8 uitgerekend, maar hoop heel hard dat de baby 8-8-18 komt insha allaah.

    Ik vond wachten bij mijn zoontje trouwens echt geen dingetje of zo. Had gerust nog wel een week rond kunnen lopen, terwijl ik normaal super ongeduldig ben voor alles.

  15. #30000
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Ik ging met mijn zoontje op vakantie toen hij bijna drie maanden werd. Ik zou echt niet eerder gaan..
    Alhamdulillaah was alles goed verlopen. Ook niet ziek geworden maar wel steeds zweten door de warmte, was wel zielig. Elke keer koud doekje doen en omkleden.. ook met avonden heel voorzichtig zijn met kleden want ze kunnen zo kou vatten omdat het weer snel veranderd.. maar in september is het wel lekker in Marokko toch.. niet zo warm als in de zomer juli.

    Wij gaan in april in sha Allah..
    Trotse mama ♡♡