1. #29731
    Amour♡

    Reacties
    6.392
    02-09-2014

    Jaaaa heeeel trots! En gezegend. Alleen maar positiviteit en gelukkigheid. Alhamdoelillah ala kulli 7al.

    Mijn kookhoekje merhbabiek >>> ♥www.amourscuisine.nl


  2. #29732
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Wat leuk fessia. Is heel leuk om beide te hebben. Ik voel me helemaal klaar hahah
    Mabrouk nogmaals

    Bij de vk hebben ze nooit echo gedaan voor t geslacht te zien. Hoeven ze ook niet naar te kijken ze kijken meer naar zaken of het allemaal goed is. Voor geslacht moet je pretecho doen of wachten tot 20 weken.
    Jaa lijkt me ook echt super leuk om beide te hebben.. geen behoefte meer aan een 3e? Haha

    Dankjewel!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    21-10-2009

  3. #29733
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Fessia

    Van harte proficiat. Jouw zwangerschap, de 1e heb ik hier meegemaakt.

    Insha Allah een voldragen zwangerschap.

    Ik ben tante geworden. Wat een engeltje.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Ameen dankjewel! Ja klopt en nu al weer de 2e alhamdoulilah!

    Mabrouk! Wat leuk zeg.. InshAllah maken ze het beide goed. Is het een jongetje of meisje?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    21-10-2009

  4. #29734
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Citaat Geplaatst door Kitchenaid. Bekijk reactie
    Ik heb een beetje terug gelezen, van voeten kussen tot dadels eten, over water reciteren, van pijnljjke tot vlotte bevallingen. Erg leuk en alle dames mabrouk moge Allah jullie zegenen en jullie zwangerschappen, moge het aaallllemaaal gezonde babytjes zijn met goede zwangerschappen en makkelijke bevallingen. Allahoema ameen.




    Lhoceima ik wist niet dat je zwanger was schatje, suuuuper leuk Allahoema baarik ♡
    Heftig lieverd khayr in shaa Allaah. Het is lichamelijk trouwens wel mogelijk in bepaalde situaties om vaginaal te bevallen na 2 keizersneden. Google maar eens op VBAC 2. Komt in NL niet heel vaak voor maar in Engeland en Amerika zijn er meer ervaringen. Ik heb het zelf ook gedaan alhamdulilaah. En waar de ontsluing bij de 2e ook niet vorderde lees: na 6 uur weeën nog steeds op 3 cm, ging het bij mijn 3e bevalling heel snel subhaanAllaah. Binnen 75 minuten was de kleine er al. Kwamen de weeën natuurlijk of was je ingeleid?

    Je mag trots zijn op jezelf hoe je het hebt geprobeerd! Superwoman ben je lieverd Allaahuma bareek.

  5. #29735
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie
    Dankjewel moppie. Allah y barak feek.

    Pff heftig schat je bevallingen! Stormweeen lijkt mij zo heftig. Voor mij was het zo erg pijnlijk vanaf 6cm ontsluiting. Wat ik ook deed de weeen werden steeds heftiger Subhana Allah. Dacht ook echt alleen maar ya Allah laat die gyn mij controleren en zeggen dat ik al op 9cm zit Haha

    Allah ysmahna man lwalidin
    Zo herkenbaar haha. En dan de teleurstelling als je hoort dat het nauwelijks opgeschoten is.

    Bij mijn 3e, tevens eerste vaginale bevalling, kwam ik dus aan in het ziekenhuis en door die 2 eerdere keizersnede wilde ze ctg doen en alles maar de weeën kwamen om de 1,5 minuut ik werd helemaal gek het deed zo'n pijn. Dacht echt klaaar als ik zo nog uren door moet doe dan die ks maar haha. Die gyn deed nog russstig om naar mij toe te komen om te toucheren. Totdat ik een beetje meedrukte en dat voelde zo lekker haha. Ik dacht in mijn hoofd, zal ik het zeggen of niet? Zo verschut als je het zegt en je bent pas op 4 cm maar heb het toch gezegt. Keken ze elkaar aan.. Ja ze komen toch wel heel snel.. Met spoed gyn geroepen. Kwam die gyn binnengerent samen met die andere die de tijd nam en inderdaad 10 cm. Naar de noodverloskamers gebracht haha en 15 minuten later was die er al subhaanAllaah.

  6. #29736
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Ja heftig he die weeen die sneller als twee minuten komen. Ik werd helemaal gek. Die vrouw nog zeggen wil je onder de douche wil je op de bal wil je op je knieeen . Ik zei ik wil niks alleen verlost worden... van 8cm tot 10cm ging wel echt heel snel Subhana Allah..
    Jij hebt het ook snel gedaan ma sha Allah! Ik kwam in het ziekenhuis rond 22:30 avond en werd aan ctg scan gelegd. Had al ontsluiting en toen later gecontroleerd en kwam een cm bij , dus 1,5u verder en maar een cm ontsluiting bijgekomen. Had toen al 3 . Voelde enkel als krampen dus dat was wel te doen. Kreeg eigen kamer was wel lekker Hihi. Half 3 nacht had de gyn mijn vliezen gebroken en toen de vruchtwater vloeide moest ik echt lachen. Ik had de slappe lach. 6u ochtend was hij er. Ik had 17min geperst .

    Wel snelle bevalling voor een eerste in sha Allah tweede nog sneller en voor jou ook met je vierde Haha. Knuffel
    Trotse mama ♡♡

  7. #29737
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie
    Ja heftig he die weeen die sneller als twee minuten komen. Ik werd helemaal gek. Die vrouw nog zeggen wil je onder de douche wil je op de bal wil je op je knieeen . Ik zei ik wil niks alleen verlost worden... van 8cm tot 10cm ging wel echt heel snel Subhana Allah..
    Jij hebt het ook snel gedaan ma sha Allah! Ik kwam in het ziekenhuis rond 22:30 avond en werd aan ctg scan gelegd. Had al ontsluiting en toen later gecontroleerd en kwam een cm bij , dus 1,5u verder en maar een cm ontsluiting bijgekomen. Had toen al 3 . Voelde enkel als krampen dus dat was wel te doen. Kreeg eigen kamer was wel lekker Hihi. Half 3 nacht had de gyn mijn vliezen gebroken en toen de vruchtwater vloeide moest ik echt lachen. Ik had de slappe lach. 6u ochtend was hij er. Ik had 17min geperst .

    Wel snelle bevalling voor een eerste in sha Allah tweede nog sneller en voor jou ook met je vierde Haha. Knuffel
    Haha kwam er veel vruchtwater? Ik heb nog puffend met bol.com gebeld waarom mijn luierbezorging niet was gekomen. Ja subhaanAllaah dat hadden we echt niet verwacht. Ja hoop dat het weer vlug mag gaan deze keer in shaa Allaah. Nog 6 weken ongeveer. Moet langzaamaan maar de babykleertjes gaan wassen en de laatste dingetjes kopen.

    In shaa Allaah zal deze bevalling ook makkelijker worden voor jou!

  8. #29738
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Ik vond vruchtwater wel veel hoor Hahaha. Werd helemaal nat en bleef maar vloeien Subhana Allah. Dat je zoiets niet stof kan zetten he.
    Ik vond het echt zo bijzonder Hahaha. Had jij dat niet met je eerste kindje ? Mhahahaha was je echt big aan het bellen met bol.con Omg !!!! Hahahaha heb echt gelachen. Tbarkallah.. tijdens die weeen kon ik echt niet praten.

    Ja gaat echt hard vooral nu de laatste weekjes. Moge Allah jouw bevalling voorspoedig laten verkopen en gezond baby'tje.
    Allahouma Ameen
    Trotse mama ♡♡

  9. #29739
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie
    Ik vond vruchtwater wel veel hoor Hahaha. Werd helemaal nat en bleef maar vloeien Subhana Allah. Dat je zoiets niet stof kan zetten he.
    Ik vond het echt zo bijzonder Hahaha. Had jij dat niet met je eerste kindje ? Mhahahaha was je echt big aan het bellen met bol.con Omg !!!! Hahahaha heb echt gelachen. Tbarkallah.. tijdens die weeen kon ik echt niet praten.

    Ja gaat echt hard vooral nu de laatste weekjes. Moge Allah jouw bevalling voorspoedig laten verkopen en gezond baby'tje.
    Allahouma Ameen
    Hahahhaaha ik zie je al helemaal voor me zo lachen haha. Nee de eerste 2 was het op de operatietafel. Maar bij de 3e had ik over de dag gewoon voorweeën en die moest ik wel een beetje wegpuffen. Ik had luiers besteld voor de baby (lekker optijd...) en die waren niet bezorgd haha. Dus ik zei tegen die vrouw van ja als ik even moet puffen dan is dat omdat ik voorweeën heb en ze doen best pijn hahahaha. Nou ik denk een half uur daarna ging een wee niet meer weg en ineens voel ik plop ik verloor maar een klein beetje haha. Vanaf toen begon het echt en kon ik ook niet meer praten. Ameen!! Vind het echt spannend. Heb je al een echo gehad?

  10. #29740
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Kan het zijn dat er vrouwen bevallen zonder weeën?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  11. #29741
    MVC Lid

    Reacties
    56
    17-06-2017

    Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie
    Ja heftig he die weeen die sneller als twee minuten komen. Ik werd helemaal gek. [B] Die vrouw nog zeggen wil je onder de douche wil je op de bal wil je op je knieeen . [\B]Ik zei ik wil niks alleen verlost worden... van 8cm tot 10cm ging wel echt heel snel Subhana Allah..
    Jij hebt het ook snel gedaan ma sha Allah! Ik kwam in het ziekenhuis rond 22:30 avond en werd aan ctg scan gelegd. Had al ontsluiting en toen later gecontroleerd en kwam een cm bij , dus 1,5u verder en maar een cm ontsluiting bijgekomen. Had toen al 3 . Voelde enkel als krampen dus dat was wel te doen. Kreeg eigen kamer was wel lekker Hihi. Half 3 nacht had de gyn mijn vliezen gebroken en toen de vruchtwater vloeide moest ik echt lachen. Ik had de slappe lach. 6u ochtend was hij er. Ik had 17min geperst .

    Wel snelle bevalling voor een eerste in sha Allah tweede nog sneller en voor jou ook met je vierde Haha. Knuffel



    Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    Haha kwam er veel vruchtwater? [B]Ik heb nog puffend met bol.com gebeld waarom mijn luierbezorging niet was gekomen. [\B]Ja subhaanAllaah dat hadden we echt niet verwacht. Ja hoop dat het weer vlug mag gaan deze keer in shaa Allaah. Nog 6 weken ongeveer. Moet langzaamaan maar de babykleertjes gaan wassen en de laatste dingetjes kopen.

    In shaa Allaah zal deze bevalling ook makkelijker worden voor jou!

  12. #29742
    Amour♡

    Reacties
    6.392
    02-09-2014

    Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    Heftig lieverd khayr in shaa Allaah. Het is lichamelijk trouwens wel mogelijk in bepaalde situaties om vaginaal te bevallen na 2 keizersneden. Google maar eens op VBAC 2. Komt in NL niet heel vaak voor maar in Engeland en Amerika zijn er meer ervaringen. Ik heb het zelf ook gedaan alhamdulilaah. En waar de ontsluing bij de 2e ook niet vorderde lees: na 6 uur weeën nog steeds op 3 cm, ging het bij mijn 3e bevalling heel snel subhaanAllaah. Binnen 75 minuten was de kleine er al. Kwamen de weeën natuurlijk of was je ingeleid?

    Je mag trots zijn op jezelf hoe je het hebt geprobeerd! Superwoman ben je lieverd Allaahuma bareek.
    Wat eeeen lieverd ben je maaa shaaa Allah. Super lieve woorden. BarakAllahoe feeki echt een schat van een vrouwjte. Ameen hbiba ameen.

    Ik vind jou ook een superwoman dat je nu voor de vierde bent gegaan echt goed zeg Allahoema baarik.

    Ik las al zoiets in jouw verhaal idd een paar bladzijdes terug.
    Maar heb je toen zelf aangegeven dat je dat zo wou? Want tegen mij zeiden ze dus dat dat niet meer mocht en ook niet mogelijk was omdat er risico is op een binnenbloeding/scheuren in de wond. Allahoe alem.

    Mijn kookhoekje merhbabiek >>> ♥www.amourscuisine.nl


  13. #29743
    Amour♡

    Reacties
    6.392
    02-09-2014

    Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    Zo herkenbaar haha. En dan de teleurstelling als je hoort dat het nauwelijks opgeschoten is.

    Bij mijn 3e, tevens eerste vaginale bevalling, kwam ik dus aan in het ziekenhuis en door die 2 eerdere keizersnede wilde ze ctg doen en alles maar de weeën kwamen om de 1,5 minuut ik werd helemaal gek het deed zo'n pijn. Dacht echt klaaar als ik zo nog uren door moet doe dan die ks maar haha. Die gyn deed nog russstig om naar mij toe te komen om te toucheren. Totdat ik een beetje meedrukte en dat voelde zo lekker haha. Ik dacht in mijn hoofd, zal ik het zeggen of niet? Zo verschut als je het zegt en je bent pas op 4 cm maar heb het toch gezegt. Keken ze elkaar aan.. Ja ze komen toch wel heel snel.. Met spoed gyn geroepen. Kwam die gyn binnengerent samen met die andere die de tijd nam en inderdaad 10 cm. Naar de noodverloskamers gebracht haha en 15 minuten later was die er al subhaanAllaah.
    Echt leuk om te lezen Allahoema baarik. Zo zie je maar hoe het kam gaan he. Allah is de beste planner.

    Mijn kookhoekje merhbabiek >>> ♥www.amourscuisine.nl


  14. #29744
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    Zo herkenbaar haha. En dan de teleurstelling als je hoort dat het nauwelijks opgeschoten is.

    Bij mijn 3e, tevens eerste vaginale bevalling, kwam ik dus aan in het ziekenhuis en door die 2 eerdere keizersnede wilde ze ctg doen en alles maar de weeën kwamen om de 1,5 minuut ik werd helemaal gek het deed zo'n pijn. Dacht echt klaaar als ik zo nog uren door moet doe dan die ks maar haha. Die gyn deed nog russstig om naar mij toe te komen om te toucheren. Totdat ik een beetje meedrukte en dat voelde zo lekker haha. Ik dacht in mijn hoofd, zal ik het zeggen of niet? Zo verschut als je het zegt en je bent pas op 4 cm maar heb het toch gezegt. Keken ze elkaar aan.. Ja ze komen toch wel heel snel.. Met spoed gyn geroepen. Kwam die gyn binnengerent samen met die andere die de tijd nam en inderdaad 10 cm. Naar de noodverloskamers gebracht haha en 15 minuten later was die er al subhaanAllaah.
    Dat meedrukken is indd een heerlijk gevoel
    Heb dat bij Mn 1ste helemaal niet gehad. Ik voelde Mn persweeen toen amper waren echt niet sterk, maar als nog wel gelukt zelf
    Maar bij Mn dochter kreeg wa7ed druk niemand kon me tegen houden
    Denk ook door het inleiden misschien?
    Happiness is an inside job


  15. #29745
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    Jaa lijkt me ook echt super leuk om beide te hebben.. geen behoefte meer aan een 3e? Haha

    Dankjewel!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    Nee Haha voorlopig nog heel lang niet
    Als het aan Mn man ligt die vind een 3de nu al zelfs niet erg. Laatst zat hij al grapjes te maken toen ik zei ben beetje misselijk
    Happiness is an inside job