1. #29701
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    19-06-2008

    Heerst baby-koorts hier zie ik


    Allahuma barik. Moge Allah iedereen verblijden met een gezond kindje(of meervoud in sommigen gevallen).
    the best things are free

  2. #29702
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Haha at ook zo makkelijk 5 beschuitjes per dag weg in de kraamweken. Zo lekker. En daarna eet ik het nooit meer.

    Ochtendmens, fenegriek kan je malen of gemalen kopen. Dan gebruik je het zoals je alle andere kruiden gebruikt. Ikzelf heb de zaadjes en daar gooi ik een of paar theelepels van in het eten/soep. En als het gaar is dan kom je ze als zachte kussentjes tegen in je eten...net als linzen zeg maar structuur. En dan eet je die gewoon op, sterke smaak is er al uitgekookt.

  3. #29703
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Chukran voor de uitleg appelcake.

  4. #29704
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Als ik ergens heen moet, slaapt mijn zoontje altijd wel langer door. Maar als ik net als hem ook een dutje ga doen dan wordt ie na een uurtje wakker. Subhana Allah!! Haha
    Trotse mama ♡♡

  5. #29705
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie
    Als ik ergens heen moet, slaapt mijn zoontje altijd wel langer door. Maar als ik net als hem ook een dutje ga doen dan wordt ie na een uurtje wakker. Subhana Allah!! Haha
    Echt alsof ze het weten, tis gewoon altijd zo bij mij ook in de ochtend, nu regelmatig slaapt ze wel uit maar dagen dat ze naar de kinderopvang moet moet ik haar echt wakker maken, kan ze (en ik) uitslapen wordt ze wakker

  6. #29706
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Jaa Pff erg jammer is dat Haha.. alsof ze het je niet gunnen haha
    Trotse mama ♡♡

  7. #29707
    MVC Lid

    Reacties
    95
    06-01-2011

    Salam alaikoum dames, ik lees hier af en toe mee. Mogen Allah swt het voor iedereen vergemakkelijken en een ieder met kinderwens verblijden.

    Ben over de 37 weken van een meisje en nog steeds geen naam kunnen vinden. Wat vinden jullie nou echt mooie meisjes namen?

  8. #29708
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Ameen. Wij wisten het ook pas met 39 weken ofzo, blijft lastig

    Assiya
    Sarah
    Najwa
    Layla
    Mouna
    Aisha
    Djenna
    Fayrouz

    Wat namen die ik mooi vind.

  9. #29709
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Citaat Geplaatst door CompValley1 Bekijk reactie
    Salam alaikoum dames, ik lees hier af en toe mee. Mogen Allah swt het voor iedereen vergemakkelijken en een ieder met kinderwens verblijden.

    Ben over de 37 weken van een meisje en nog steeds geen naam kunnen vinden. Wat vinden jullie nou echt mooie meisjes namen?
    Ameen! Namen kiezen voor je eigen kind blijft moeilijk!

    Assiya, Sofiya, Saffiya, Anissa, Yarah, Sarah, Imane, Inaya en Noor vind ik mooie namen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    21-10-2009

  10. #29710
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Citaat Geplaatst door CompValley1 Bekijk reactie
    Salam alaikoum dames, ik lees hier af en toe mee. Mogen Allah swt het voor iedereen vergemakkelijken en een ieder met kinderwens verblijden.

    Ben over de 37 weken van een meisje en nog steeds geen naam kunnen vinden. Wat vinden jullie nou echt mooie meisjes namen?
    Wa alaykum salaam, ameen!

    Haha lastig is het he. Bij al mijn kinderen wisten we het pas tijdens of na de bevalling. Bij mijn jongste zelfs pas 3 dagen na de bevalling. Ik ben nu 34 weken zwanger ook van een meisje en we weten het ook nog steeds niet khayr in shaa Allaah.

    Van wat voor soort namen hou je?

  11. #29711
    MVC Lid

    Reacties
    95
    06-01-2011

    Klopt het is heel lastig. Je hoort de laatste tijd veel dezelfde namen ook. Wil iets wat qua betekenis ook wat heeft en altijd mooi blijft, niet alleen nu een naam "in" is

  12. #29712
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Mijn zus kan ieder moment bevallen...en de naam weet ik al hihi.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  13. #29713
    MVC Lid

    Reacties
    95
    06-01-2011

    Waqfa sahla in sha Allah. Moge Allah swt haar bijstaan en de bevalling vergemakkelijken voor haar

  14. #29714
    MVC Lid

    Reacties
    94
    17-05-2017

    Citaat Geplaatst door CompValley1 Bekijk reactie
    Klopt het is heel lastig. Je hoort de laatste tijd veel dezelfde namen ook. Wil iets wat qua betekenis ook wat heeft en altijd mooi blijft, niet alleen nu een naam "in" is
    Een klassieke naam met een mooie betekenis is het mooist, inderdaad. Nu is dat ook voor eenieder natuurlijk weer anders, maar hieronder is mijn lijstje. In shaa Allah kan het je helpen.

    Mijn favo namen voor als Allah Ta3ala mij ooit een dochtertje(s) schenkt zijn
    - Kenza, de schatkist,
    - Fatima Zahra, de stralende Fatima/dochter van de profeet
    - Majdouline, de verhevene schoonheid/puurheid.

    Verder vind ik ook mooi:
    - Nisrine, wilde roos/witte (wilde) woestijnroos
    - Asmahane, prestigieus

  15. #29715
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Vanmorgen een pretecho gehad en wij krijgen InshAllah een jongetje erbij! Super leuk..hebben we straks van beide 1. Had mn gevoel het toch weer juist haha.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    21-10-2009