+ Reageer
Pagina 1967 van 2035 EersteEerste ... 1917 1942 1957 1965 1966 1967 1968 1969 1977 1992 2017 ... LaatsteLaatste
29.491 tot 29.505 van 30514
    MVC Lid

Reacties
    6.051
    03-04-2011

Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Speen krijgt ze maar niet onder de knie. Net een visje op het droge met dat ding. Dus geven we het snel op.
    Krampjes heeft ze wel maar niet ernstig..venkelthee helpt niet helaas. Lief van je ochtendmens, altijd behulpzaam :hartje:

Het schijnt dus normaal te zijn als ik internet (ziekenhuis info-site) raadpleeg. Alleen staat er niet bij hoe te handelen? Uitzitten of moet ik er iets mee...laten huilen ofzo. Moeders met ervaring?
    Wat zwaar! Rond 6 weken is idd wel een sprongetje en regeldagen dus meer melk willen en daardoor idd meer last van de krampjes krijgen. Helaas is er weinig aan te doen..je kan wel druppeltjes gebruiken? Die van Kruidvat eigen merk heeft hier echt geholpen na een paar dagen werd het alhamdoulilah een stuk minder! Speen is idd alleen maar aanbieden en blijven proberen..mijn dochtertje wou speen ook niet en gaven het ook snel op. Nu wel blij mee haha maar hoop toch met een 2e dat die hem wel pakt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    21-10-2009

MVC Lid

Reacties
    2.834
    26-12-2013

Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    gefeliciteerd!! InshAllah een voldragen zwangerschap! heel herkenbaar die vermoeidheid had het ook rond de 9 weken tot 12e week. nu gaat het stukken beter alhamdoulilah!!

heb je al een echo gehad en hoe oud is je eerste kindje?

Ameen!! Ja ik kijk echt uit naar week 12 haha.

Mijn oudste is nu precies 1.5 jaar, en als deze wordt geboren zit er 2 jaar en 1 maand tussen insha allaah.

Heb je nu nog klachten?
    Citaat Geplaatst door HRS__x Bekijk reactie
    Wat leuk om te lezen! Een voldragen zwangerschap insa'Allah. Ben blij voor je schat.
    Komt goed. Die kids mogen soms ook even rusten.
    Ameen!! Zo lieve reactie.

Moge allaah jullie ook verblijden met gezond en gelukkig nageslacht ameen!

MVC Lid

Reacties
    44.438
    14-07-2013

Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Ik ben ook weer zwanger alhamdoelilaah. Nu 9 weken, volgens mij net zo ver als Lhoceima?

Alles gaat goed alhamdoelilaah, los van de misselijkheid en de continue behoefte aan slaap!! Elke keer leer ik een nieuwe vorm van vermoeidheid kennen hahaha. Maar alhamdoelilaah. Met een kleintje vind ik het wel sneu hoor, die ligt nu ook alleen maar, want mama ligt ook alleen maar. Insha allaah komt de energie gauw terug.
    Mabrouk inshaAllah een voldragen zwangerschap
    Die vermoeidheid in het begin is wel heftig. Had het bij mn 1ste meer al zou je denken andersom juist haha. Rn vooral bij 2de ijzer tekort en 1ste toen niet
    Maar sliep lang/goed en werd wakker alsof ik hele marathon had gelopen.
    Happiness is an inside job

MVC Lid

Reacties
    2.834
    26-12-2013

Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Mabrouk inshaAllah een voldragen zwangerschap
    Die vermoeidheid in het begin is wel heftig. Had het bij mn 1ste meer al zou je denken andersom juist haha. Rn vooral bij 2de ijzer tekort en 1ste toen niet

Maar sliep lang/goed en werd wakker alsof ik hele marathon had gelopen.
    Baraka allaahoe fiek. Ameen!
    Ja je zou inderdaad denken dat de 2e zwaarder zou zijn, omdat je al zo druk en moe bent van opvoeden en zorgen. Maar zo zie je Maar, elke zwangerschap brengt wat anders. Haha dat vermoeid wakker worden ken ik wel.

Hoe vind je het nu met 2 praline? Is het erg veel zwaarder dan de zorg voor 1 kindje?

Appelcake hoe is dat bij jou? Ik ben heel benieuwd naar ervaringen van mama's van meerdere kindjes.

MVC Lid

Reacties
    6.051
    03-04-2011

Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Ameen!! Ja ik kijk echt uit naar week 12 haha.

Mijn oudste is nu precies 1.5 jaar, en als deze wordt geboren zit er 2 jaar en 1 maand tussen insha allaah.

Heb je nu nog klachten?

Ameen!! Zo lieve reactie.

Moge allaah jullie ook verblijden met gezond en gelukkig nageslacht ameen!
    ah mooi leeftijdverschil! Nu gaat het eigenlijk wel goed alhamdoulilah. Vermoeidheid is zo goed als weg en misselijkheid ook. Wel echt weinig eetlust nog steeds maar alhamdoulilah. InshAllah bij jou ook snel over!

21-10-2009

09-05-16 ♡

Reacties
    25.876
    08-02-2009

Ochtendmens, leuk nieuws! Gefeliciteerd! In sha Allah voldragen zwangerschap.
    Ja ongeveer tzelfde. Ik zit nu op 10 weken ..
    Trotse mama van mijn prinsje ♡♡

MVC Lid

Reacties
    2.834
    26-03-2014

Het is heel leuk ochtendmens twee kleintjes. Hamdulilah. Het is alsof het nooit anders is geweest en Soubhanallah daar waar ik aan een kind hebben moest wennen met zoon, voelde het heel natuurlijk met dochter. Alsof we altijd op haar hadden gewacht en het ineens compleet was. Het was zoals het hoorde.
    Maar ze zijn heel leuk met elkaar en het ritme gaat gewoon door. Omdat ze allebei zo jong zijn doe je alles gewoon in 1 adem: verschonen en voeden en badderen enzo.

Alleen pittig als ze dus samen wakker worden of zijn in de nacht...maar alles wat in de nacht gebeurd is lastig. Slaap wint het altijd van geduld.

Married & Mother

Reacties
    1.909
    27-12-2014

Wauw mabrouk ochtendmens!! Wat een mooi nieuws Allaahuma bareek ameen.

MVC Lid

Reacties
    1.354
    20-11-2012

@Appelcake: Allaahumma baarik. Moge Allaah het voor je vergemakkelijken met je 2 kleintjes. Ameen.
    Hier was er ook een periode om koekoek van te worden ... Huilen, sprongetje, vaker drinken, minder slapen, meer huilen ...
    Dan lijkt alles vlot te lopen en dan loopt weer alles in het honderd haha.

Ik ben er nog steeds aan het inkomen
    Mijn zoontje is ruim 9 weken. Maar mij kost het altijd enkele maandjes eer ik er helemaal aan gewend ben subhanAllaah.

Mijn zoon van 4 jaar wordt ook nog wakker s nachts ... Wat de nachten ook weer extra vermoeiend maakt. Nu niet meer élke nacht gelukkig, dus er is verbetering alhamdoellillaah.

@ochtendmens: Moge Allaah je een gemakkelijke en voldragen zwangerschap schenken. Ameen.

MVC Lid

Reacties
    772
    26-11-2009

Ochtend mens Mebrouk. Van harte gefeliciteerd meid. Wat leuk.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVC Lid

Reacties
    2.834
    26-12-2013

Allaahi barak fiekoem!

Mooi om te lezen appelcake. Allaahi hafdkom ameen.

MVC Lid

Reacties
    1.537
    06-10-2017

Gefeliciteerd ochtendmens inshaAllah een voldragen zwangerschap en gezonde baby

MVC Lid

Reacties
    1.537
    06-10-2017

Citaat Geplaatst door Zilverbloempje Bekijk reactie
    Er is niks moeilijker op deze aarde, dan het verliezen van je kind(eren).
    Ja de grootste beproeving voor een ouder moge Allah jullie sabr schenken, jullie zonden wissen met deze beproeving en jullie herenigen in het hiernamaals

09-05-16 ♡

Reacties
    25.876
    08-02-2009

Meskeen mijn zoontje, door het drankje van de huisarts geen last meer van oorpijn. Maar wel weer zwaar verkouden en erg hoesten.
    Slapeloze nacht gehad. Sliep pas 2u en 8u wakker ...

Iemand die een goed middel tegen het hoesten heeft voor een kleintje ?
    Trotse mama van mijn prinsje ♡♡

MVC Lid

Reacties
    2.834
    26-03-2014

Shifae lhoceima, arme jongen. Al vind ik van 2 tot 8 nog best een goede nacht hoor. Voor een ziek kindje al helemaal. Inshallah wordt het beter en niet slechter.

Voor hoesten denk ik aan honing. Probeer eens of het zijn keeltje smeert.
    En anders naar de apotheek voor een hoestdrankje?