My love

Reacties
    4.093
    12-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    haha wat een ni3ma he, eerst zijn we bang voor de bevalling en als het nadert willen we het snel laten gebeuren. Dat rommelen doet heel veel werk daar. Je kan bij je volgende bezoek laten voelen of de baarmoedermond al zacht is, volgens mij alleen al als ze toucheert en blijkt zacht te zijn kan je al activiteit veroorzaken.

En met twee kleintjes erbij is lastig idd. Allah ye3awnek meid en waqfa sahla. Spannennnnnnnd
    Hahah ja kan echt niet meer wachten, aanstaande vrijdag tik ik de 40 weken aan. Wat vervelend dat je nog steedals rondloopt, vond het vreselijk als ik na die 40 weken nog niet was bevallen. Hier zijn wij ook allemaal aan het snotteren, de baby gaat dus heel wat bacterien binnen krijgen na de geboorte hahah. Amine lieverd, hoop dat je snel bevalt...moge Allah swt jou bijstaan!
    ♥ Mama van 2 prachtige prinsjes en prinses ♥

My husband, a beautiful gift from Allah ta3ala... ♥

MVC Lid

Reacties
    10.543
    01-08-2008

Citaat Geplaatst door Invent- Bekijk reactie
    Hahah ja kan echt niet meer wachten, aanstaande vrijdag tik ik de 40 weken aan. Wat vervelend dat je nog steedals rondloopt, vond het vreselijk als ik na die 40 weken nog niet was bevallen. Hier zijn wij ook allemaal aan het snotteren, de baby gaat dus heel wat bacterien binnen krijgen na de geboorte hahah. Amine lieverd, hoop dat je snel bevalt...moge Allah swt jou bijstaan!
    Ameen!

VAnacht had ik rugweeen, maar niet van die weeen die komen en gaan. Schrok me wel een beetje... niet omdat ik niet wil bevallen, maar heb nog het een en ander te doen....hahaha dus vandaag weer tornado spelen. ...laatste boodschapjes, laatste dingetjes in de vluchtkoffers van mij en kids.... en dan proberen te ontspannen.

Zennnnn

MVC Lid

Reacties
    1.995
    19-06-2008

Salam 3alaikoem dames

Effe een vraag.. voor een aanstaande moeder wilde ik een kolf apparaat halen.(deze heeft ze nog niet)
    Maar hier heb ik totaal geen verstand van?
    Wie heeft ervaring met een goede, en wil dit delen?
    the best things are free

Married & Mother

Reacties
    1.910
    27-12-2014

Citaat Geplaatst door Foxy Bekijk reactie
    Salam 3alaikoem dames

Effe een vraag.. voor een aanstaande moeder wilde ik een kolf apparaat halen.(deze heeft ze nog niet)
    Wa alaykum salaam

Ik raad je af om dit te halen voor de bevalling. Zijn vaak prijzige dingen en je weet niet hoe de BV loopt. Ikzelf heb toendertijd een medela swing gekocht maar ik kan dus niet kolven.. Heb 2 jaar enkel live gevoed, zonde van de kolf!

Heb verder niet zoveel verstand van welke kolven prettig zijn dus daar kan ik je niet bij helpen sorry.

MVC Lid

Reacties
    675
    12-03-2011

@foxy erg lief van je om een kolfapparaat te kopen toch ben ik het eens met mamavan. Ik zou geen kolfapp. Kopen die dingen zijn ten eerste heel duur en ten tweede is het de vraag of ze het gaat gebruiken. Ik heb zelf een kofapp. Gekocht voor mn bevalling en ik gebruik hem niet omdat ik uiteindelijk toch kv geef ipv bv vanwege omstandigheden. Ikzelf heb een philips gekocht destijds.
    @mamavanm wat spannend..het kan nu elk moment gebeuren bij jou. Volgens mij gaan er nu veel bevallen als ik me niet vergis..invent..appelcake..en nog wen aantal dacht ik. Een voorspoedige bevalling allemaal in cha allah! Geniet van de laatste dagen of uren van jullie buik. Ik mis hem nu al..zo gek
    Zullen vast de hormonen zijn.

MVC Lid

Reacties
    2.834
    26-03-2014

Ik had geen kolf gekocht voor de bevalling, maar daarna bleek ik hem wel nodig te hebben. Online besteld en in 24u volgens mij in huis dus heel makkelijk. Heb de spectra 90 ofzo... Heel fijn ding.

Gisterenavond dacht ik dat het zou beginnen: ineens krampen als in menstruatie. Kind lag net op bed, werd ineens spannend. Maar na warme douche bleven ze weg.
    In de nacht nog een x of 2 wakker geworden van een kramp. Voel nu ook wel wat rommelen. Maarja... Kan alsnog dus dagen duren. Maar gair inshallah.., we wachten af.

En Ameen op al jullie ad3iya! Wat een lieve ondersteuning. Hamdulilah gaat het weer veel beter met iedereen.

MVC Lid

Reacties
    1.995
    19-06-2008

Hartelijk dank dames!

Dat is inderdaad een goed idee.. ze is over 4 weken uitgerekend en borstvoeding geven is indd niet zo natuurlijk als het lijkt.
    Ik wacht er dan nog even mee.
    the best things are free

MVC Lid

Reacties
    10.543
    01-08-2008

Citaat Geplaatst door Foxy Bekijk reactie
    Salam 3alaikoem dames

oei dat is echt lastig, want je moet echt rekening houden met de wensen van de vrouw. Gaat ze het vaak gebruik, eventueel ook op het werk? Moet het enkel zijn of dubbel? En de verzekering betaalt als het goed is ook een deel mee.

MVC Lid

Reacties
    10.543
    01-08-2008

Citaat Geplaatst door Simpel_ Bekijk reactie
    @foxy erg lief van je om een kolfapparaat te kopen toch ben ik het eens met mamavan. Ik zou geen kolfapp. Kopen die dingen zijn ten eerste heel duur en ten tweede is het de vraag of ze het gaat gebruiken. Ik heb zelf een kofapp. Gekocht voor mn bevalling en ik gebruik hem niet omdat ik uiteindelijk toch kv geef ipv bv vanwege omstandigheden. Ikzelf heb een philips gekocht destijds.
    @mamavanm wat spannend..het kan nu elk moment gebeuren bij jou. Volgens mij gaan er nu veel bevallen als ik me niet vergis..invent..appelcake..en nog wen aantal dacht ik. Een voorspoedige bevalling allemaal in cha allah! Geniet van de laatste dagen of uren van jullie buik. Ik mis hem nu al..zo gek
    Zullen vast de hormonen zijn.
    hihihi wat mis je precies, het langzaam rollen van bed of schrik je ervan omdat je je voeten weer herkent?
    Grapje, ja je bouwt een mooie emotionele band met buikie buikie.

In challah ya raaaaaaaaaab ameeeeeeeeeeeeeen.

MVC Lid

Reacties
    2.858
    26-12-2013

Simpel hoe gaat het nu met je? Herstel je goed? Moge Allaah je genezen, ameen.

Appelcake, MamavanM en Invent, waqfa sahla insha Allaah. Spannend hoor, ook als het rommelt. Insha Allaah een voorspoedige bevalling voor jullie allemaal.

Foxy persoonlijk zou ik een kolf niet als cadeau kiezen, omdat een kolf best persoonlijk is. Wil de moeder een heel goeie omdat ze veel gaat kolven? Of is het iets voor achter de hand? En zo zijn er best nog wel wat punten waar je als moeder naar kijkt en dus best persoonlijke voorkeur een belangrijke rol speelt.

Even nog update na mijn mk. Ik had kort na de mk een onderzoek bij de gyneacoloog en die vertelde dat mijn baarmoeder nog niet helemaal leeg was en dat ze dacht aan een bloedstolsel of toch misschien wat weefsel. Afgelopen maandag moest ik weer langs voor een echo en toen was alles zoals het hoorde alhamdoelillaah. Ze zag ook een ei blaasje bij 1 van mijn eileiders alhamdoelillaah, dus de hormonen doen ook weer wat ze moeten doen alhamdoelillaah. Ik wist niet dat er zoveel achter een mk zat hoor! Moge Allaah alle vrouwen met kinderwens verblijden met gezond nageslacht, ameen. Niks is vanzelfsprekend.

MVC Lid

Reacties
    675
    12-03-2011

@ochtendmens ja gaat stukken beter alhamdullilah. Ben natuurlijk wel volledig uitgescheurd dus hechtingen blijven pijnlijk maar alhamdullilah. Ik doe mn ding weer..het huishouden gaat gewoon door en nu ook een kleintje erbij de om de 2 a 3 uur wil drinken. Nu snap ik wat mensen bedoelen als ze zeggen mamas hebben geen tijd om ziek te zijn.

Hoe gaat het verder met jou op emotioneel vlak? Heb je het een beetje een plekje kunnen geven het verlies van je kindje? Ik zeg altijd je hebt een kindje verloren hoe klein dan ook en hoe pril je ook zwanger mocht zijn. Ik weet dat je een enorm zware tijd achter de rug hebt en je sterk houdt. Ik had het ook na mn mk. Ik schakelde over naar een overlevingsstand. De klap was hard maar ik ging door en zei alhamdullilah. Ik moest net als jij ook een echo laten maken om te kijken of er geen restweefsel meer achter was gebleven en ook bij mij zagen ze een mooi eitje. Dat eitje ligt nu naast mij. in cha allah zal het ook zo bij jou verlopen. Liefs en een dikke knuffel en als je je hart wil luchten kun je mij altijd ff porren hier.

MVC Lid

Reacties
    14.692
    03-02-2013

Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Simpel hoe gaat het nu met je? Herstel je goed? Moge Allaah je genezen, ameen.

Appelcake, MamavanM en Invent, waqfa sahla insha Allaah. Spannend hoor, ook als het rommelt. Insha Allaah een voorspoedige bevalling voor jullie allemaal.

Foxy persoonlijk zou ik een kolf niet als cadeau kiezen, omdat een kolf best persoonlijk is. Wil de moeder een heel goeie omdat ze veel gaat kolven? Of is het iets voor achter de hand? En zo zijn er best nog wel wat punten waar je als moeder naar kijkt en dus best persoonlijke voorkeur een belangrijke rol speelt.

Even nog update na mijn mk. Ik had kort na de mk een onderzoek bij de gyneacoloog en die vertelde dat mijn baarmoeder nog niet helemaal leeg was en dat ze dacht aan een bloedstolsel of toch misschien wat weefsel. Afgelopen maandag moest ik weer langs voor een echo en toen was alles zoals het hoorde alhamdoelillaah. Ze zag ook een ei blaasje bij 1 van mijn eileiders alhamdoelillaah, dus de hormonen doen ook weer wat ze moeten doen alhamdoelillaah. Ik wist niet dat er zoveel achter een mk zat hoor! Moge Allaah alle vrouwen met kinderwens verblijden met gezond nageslacht, ameen. Niks is vanzelfsprekend.
    Ghair insa'Allah. Moge Allah je opnieuw verblijden en moge deze miskraam dienen als middel om je zondes weg te wissen.
    “Ik heb rust en ik heb zon! En zoo ge misschien beiden ook noodig hebt, raad ik u aan: kom naar Afrika.''

Nora

Reacties
    2.284
    05-02-2011

Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Ghair insa'Allah. Moge Allah je opnieuw verblijden en moge deze miskraam dienen als middel om je zondes weg te wissen.
    Hoe is het met jou ThisChick? Ook al eerste echo gehad toch?

En ochtendmens sterkte en inshallah mag je snel weer zwanger zijn en deze goed voldragen.

Verstuurd vanaf mijn SM-J710F met Tapatalk

MVC Lid

Reacties
    14.692
    03-02-2013

Citaat Geplaatst door Dutch-Moslima Bekijk reactie
    Hoe is het met jou ThisChick? Ook al eerste echo gehad toch?

Verstuurd vanaf mijn SM-J710F met Tapatalk
    -
    “Ik heb rust en ik heb zon! En zoo ge misschien beiden ook noodig hebt, raad ik u aan: kom naar Afrika.''

MVC Lid

Reacties
    2.858
    26-12-2013

Citaat Geplaatst door Simpel_ Bekijk reactie
    @ochtendmens ja gaat stukken beter alhamdullilah. Ben natuurlijk wel volledig uitgescheurd dus hechtingen blijven pijnlijk maar alhamdullilah. Ik doe mn ding weer..het huishouden gaat gewoon door en nu ook een kleintje erbij de om de 2 a 3 uur wil drinken. Nu snap ik wat mensen bedoelen als ze zeggen mamas hebben geen tijd om ziek te zijn.

Hoe gaat het verder met jou op emotioneel vlak? Heb je het een beetje een plekje kunnen geven het verlies van je kindje? Ik zeg altijd je hebt een kindje verloren hoe klein dan ook en hoe pril je ook zwanger mocht zijn. Ik weet dat je een enorm zware tijd achter de rug hebt en je sterk houdt. Ik had het ook na mn mk. Ik schakelde over naar een overlevingsstand. De klap was hard maar ik ging door en zei alhamdullilah. Ik moest net als jij ook een echo laten maken om te kijken of er geen restweefsel meer achter was gebleven en ook bij mij zagen ze een mooi eitje. Dat eitje ligt nu naast mij. in cha allah zal het ook zo bij jou verlopen. Liefs en een dikke knuffel en als je je hart wil luchten kun je mij altijd ff porren hier.
    Dat eitje ligt nu naast mij Alhamdoelillaah voor alles.

Moge Allaah je genezing geven, ameen. Wel sterk van jou hoor, dat je alles weer oppakt en het zo rationeel kan bekijken allemaal.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er emotioneel wel gauw klaar mee was, toen ik die weeen kreeg en ik op het net zoveel las over dat het soms niet altijd op natuurlijke manier goed gaat. Ik had het mentaal zwaarder met de pijn als ik eerlijk ben, en de onduidelijkheid, dat zijn dan de momenten dat je sabr moet hebben.

Echt lief van jou! Knuffel terug. Moge allaah jouw gezin beschermen en zegenen met liefde en geluk ameen.