1. #26491
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Citaat Geplaatst door stadmens Bekijk reactie
    @mamavanm dank je wel voor je reactie
    Volgende maand gaan we naar Marokko wil niet dat ze op de hoogte zijn dus Ben nu ongeveer 5 weken 6 dagen vindt het te vroeg
    Wil het na de eerste echo bekend maken

    Moet wel lukken voel me nog niet zwanger
    Ow dat gaat je in challah wel lukken, mits je een zware misselijkheid krijgt haha dan moet je vooral uit de buurt van mensen blijven.

  2. #26492
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Moge Allah je een voldragen zwangerschap geven zilverbloempje.

  3. #26493
    Be happy

    Reacties
    26.421
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Bintu gefeliciteerd met je zwangerschap meid! Ben blij voor jullie Alhamdulillaah.
    Het Zal moeilijk zijn maar alles went in sha Allah. Uiteindelijk zullen ze in sha Allah samen opgroeien en van elkaar leren. Een kind is een cadeau en het is het moooste cadeau ever!
    Trotse mama ♡♡

  4. #26494
    Be happy

    Reacties
    26.421
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Wij gebruiken c.... .. vind dat wel t veiligste ...

    Wij willen voor een tweede gaan als de eerste al op t potje dan oefent of al uit de luiers is als de tweede geboren is in sha Allah..
    en al bijna of al naar de peuterspeelzaal gaat... dan heb ik toch ook wat meer aandacht voor de tweede en meer rust in mijn hoofd lijkt mij.

    Ghayr in sha Allah
    Trotse mama ♡♡

  5. #26495
    MVC Lid

    Reacties
    291
    05-04-2016

    Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie
    Wij gebruiken c.... .. vind dat wel t veiligste ...

    Wij willen voor een tweede gaan als de eerste al op t potje dan oefent of al uit de luiers is als de tweede geboren is in sha Allah..
    en al bijna of al naar de peuterspeelzaal gaat... dan heb ik toch ook wat meer aandacht voor de tweede en meer rust in mijn hoofd lijkt mij.

    Ghayr in sha Allah
    Khair inchallah. Zo heeft iedere leeftijdsverschil voor en nadelen.

  6. #26496
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Citaat Geplaatst door Zilverbloempje Bekijk reactie
    Zijn hier dames die een risico zwangerschap hebben en die nauwkeurig worden opgevolgd ?
    Ik loop standaard bij de gyn. Mijn eerste 2 zijn geboren met een keizersnee. Mijn 3e is vaginaal geboren alhamdulilaah en bij dit kindje ga ik ook weer voor vaginaal in shaa Allaah als alles goed loopt.

    Citaat Geplaatst door stadmens Bekijk reactie
    @bintubernados gefeliciteerd met je zwangerschap denk dat we ongeveer evenver zijn

    Hoe verberg je zwangerschap vr familie leden ik weet rare vraag
    Iemand tips waar opte letten ?
    Leuk Allaahuma bareek ameen!

    Ik draag een khimaar. Had best een grote buik maar werd niet heel goed gezien door iedereen.

    Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie
    Bintu gefeliciteerd met je zwangerschap meid! Ben blij voor jullie Alhamdulillaah.
    Het Zal moeilijk zijn maar alles went in sha Allah. Uiteindelijk zullen ze in sha Allah samen opgroeien en van elkaar leren. Een kind is een cadeau en het is het moooste cadeau ever!
    BarakAllaahu feeki lieverd. Alhamdulilaah ik ben er ook blij mee.

  7. #26497
    MVC Lid

    Reacties
    686
    26-06-2016

    Allaahouma ameen shukran dames. Mijn weeen begonnen de eerste zwangerschap op 19wkn en tweede bij 26 wat helaas extreem vroeg is. Gayr in sha Allaah we vertrouwen op Allaah.

  8. #26498
    MVC Lid

    Reacties
    3.141
    29-09-2010

    Salam aleikoum dames,

    Tijdje geleden dat ik hier was. Lekker op vakantie geweest...lekker druk geweest thuis.
    Nu weer aan het werk. Hoe is het met jullie?

    Ik heb voor mijn vakantie de suikertest gedaan, die was iets verhoogd.
    Sindsdien prik ik elke dag, gelukkig sindsdien geen hoge waarde meer gehad.

  9. #26499
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Net de VK gebeld voor een intake. En aangezien ik nog geen menstruatie heb gehad sinds de bevalling weet ik niet hoever ik be . Ik mag zo om half 12 al voor een echo! Heb geen opvang voor de kids dus die neem ik maar mee. Heb het mijn dochter van bijna 8 dus wel moeten vertellen want die snapt dat allemaal al. Ze was super blij en moest zelfs huilen van blijdschap meskiena haha. Wel heb ik haar uitgelegd dat het nog mis kan gaan en dat we daar rekening mee moeten houden en dat begrijpt ze. Ze kletst nu de oren van mijn kop over een zusje haha.

  10. #26500
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Zilverbloempje, maar je hebt 1 kind in huis. De bevalling met 19 weken, daarvan is je kindje overleden? Of bij beide zwangerschappen? Als ik teveel vraag, gewoon zeggen.

    Wat vreselijk zwaar zeg.. Moge Allah je een voldragen zwangerschap schenken..

  11. #26501
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    Net de VK gebeld voor een intake. En aangezien ik nog geen menstruatie heb gehad sinds de bevalling weet ik niet hoever ik be . Ik mag zo om half 12 al voor een echo! Heb geen opvang voor de kids dus die neem ik maar mee. Heb het mijn dochter van bijna 8 dus wel moeten vertellen want die snapt dat allemaal al. Ze was super blij en moest zelfs huilen van blijdschap meskiena haha. Wel heb ik haar uitgelegd dat het nog mis kan gaan en dat we daar rekening mee moeten houden en dat begrijpt ze. Ze kletst nu de oren van mijn kop over een zusje haha.

    Gefeliciteerd met je zwangerschap. Allah swt geeft ons niet meer dan we kunnen verdragen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  12. #26502
    MVC Lid

    Reacties
    686
    26-06-2016

    Appelcake bij mijn eerste zwangerschap ging het gelijk mis omdat men helemaal niet wist wat er aan de hand was. We konden niks meer doen, gewoon maktab walhamdoelliAllaah. Bij mijn tweede zwangerschap hebben we op 14 weken zoals bij deze een (cerclage) bandje om de baarmoederhals laten zetten. Desondanks heb ik bij mijn dochter alsnog op 26 weken ontsluiting + weeen. Maar omdat ik opgevolgd werd is er direct een verbod op staan en zitten en direct aan de weeenremmers + longrijpers en we hebben het alhamdoelliAllaah kunnen volhouden tot 32 weken. En dat is nu mijn meisje dat hier rondrent walhamdoelliAllaah. Dus ja ik zeg je eerlijk mijn angs is groot maar blijf ook realistisch dat het op elke moment mis kan gaan..

  13. #26503
    MVC Lid

    Reacties
    686
    26-06-2016

    Bintu ma sha Allaah wat leuk dat je je dochtertje erbij betrekt!

    Allaahouma ameen appelcake voor ons allen in sha Allaah.

  14. #26504
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Ik ben al best lan niet super actief maar k kom gezellig meebabbelen.
    @ alle mamas hoe gaat het met jullie hier goed hamdolilaah! Mn meisje is bijna 3 maandjes en een vrolijk dametje


    @ bintu van harte gefeliciteerd allah jahtik waqfa sahla en een voldragen zwangerschap
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  15. #26505
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    BarakAllaahu feeki dames! Net een echo gehad. Het is heel pril maa shaa Allaah. 4/5 weken ergens. We zagen een vruchtzakje en iets wat lijkt op een beginnend vruchtje maar ik ben gewoon nog te kort zwanger om echt iets te zien. Over 3 weken moet ik terugkomen. Met in shaa Allaah een kloppend hartje.

    Maar er zit wel iets alhamdulilaah.