1. #26266
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Haha doen wij ook. In het weekend staat hij de eerste keer op . Maar eerlijk is eerlijk mn meisje slaapt goed tot 8uur ongeveer maar soms wordt ze in de nacht wakker voor haar speentje. Alhamdolilaah die horrornachten zijn voorbij. En ook sowieso oppassen wanneer ik een dagje weg wil en hij vrij is. Is normaal vind ik is toch ook zijn kind. Ik noem het ook geen oppassen dan want hij s de vader .
    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Hoe oud is je baby? 4 maanden toch? Maar geef je dan ook melk in de nacht nog?
    Oh heerlijk! En voor alleen speentje is niet erg dan slaapt ze meteen door. Mijn kleine slaapt nu echt helemaal niet door vannacht bijv. 3 x wakker geworden en wil dan ook melk al is t een klein beetje. Heb geprobeerd om voor t slapen gaan hem meer te geven maar hij drinkt t niet op laat meestal wel erin zitten.

    Haha jawel vind t ook heel normaal beide ouders verdienen t om soms uit te slapen! Jij werkt ook nog steeds toch? Wie past er op de kleine ik weet niet meer of ik t eerder vroeg aan je hihi
    Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie
    Ja ik kijk altijd uit naar weekenden Haha. Heel soms wordt mijn zoontje in de nacht wakker voor speentje. En soms voor fles. (Begrijp ik wel als hij 7 A half 8 al gaat slapen) dan sta ik op. En dan slaapt hij door tot n uur of 8 en dan wordt mijn man met hem wakker en ga ik lekker uitslapen tot n uur of 11 Hihi. Mijn zoontje slaapt dan meestal weer terug rond 12 A 1 uur.
    Heerlijk is dat als ze daarna doorslapen! Wat ik trouwens ook wel doe is hem bij ons leggen en dan slapen we alle drie tot rond 10 uur. Tussendoor natuurlijk wel steeds wakker worden. Heb dan liever dat hij hem gewoon meeneemt naar de woonkamer en ik in rust kan slapen.
    Jouw zoontje is rond 1 jaar toch? Wanneer sliep hij door?
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  2. #26267
    -

    Reacties
    5.885
    27-03-2007

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Niet iedereen wilt zn kindje naar een kinderopvang of gastouder brengen.
    Schoonouders kunmen het misschien niet aan. Ouders die te ver wonen etc..

    Dus voor mij ook niet genoeg oppas in de buurt hoor dat is ook de reden dat ik thuis zit tot het kan.
    Ja oke, maar dan moeten ze niet gaan zeggen dat er geen oppas is. Die zijn er genoeg, het is net wat je zelf wilt

  3. #26268
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Hier past oma (mn mama) op de kleine en ze doet t super graag. Als mijn moeder niet had kunnen oppassen zou ik zijn gestopt met werken. Tis wel zwaar als de baby niet doorslaapt maar ghair In sha Allah ik krijg echt veel hulp vn mn moeder.
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  4. #26269
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door Simpel_ Bekijk reactie
    Tja ik sta er nu zo in maar als ik eenmaal moeder misschien heel anders. Mijn ouders wonen ook heel ver bovendien zou ik ze niet laten oppassen. Die zijn veel te druk met hun eigen leven. Schoonouders wil ik er ook niet mee lastig vallen. Zussen is weer anders. Ieder zijn eigen keuze.

    Hoe doen jullie dat dan met inkomen? Alleen het inkomen van de man?
    Komt best veel voor toch? Dat alleen man werkt
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  5. #26270
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Wij werken beiden parttime en 2 dagen kinderopvang, wat ze echt geweldig vindt.. ik heb ook wel een leuke en relaxte baan wat heel goed te combineren is gelukkig

    Ze weet ook precies welke dag ze met papa of mama is want de volgende ochtend na "papadag" roept ze altijd papa en na mamadag mamaaa

    Weekend doen we meestal ene dag ik naar beneden en de andere dag hij. Hij slaapt dan makkelijk tot 11 ik meestal half 10 ofzo haha dat is uitslapen.. En vroeger wakker worden went wel maar denk slapeloze nachten nooit

  6. #26271
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Alwayshope Bekijk reactie
    Oh heerlijk! En voor alleen speentje is niet erg dan slaapt ze meteen door. Mijn kleine slaapt nu echt helemaal niet door vannacht bijv. 3 x wakker geworden en wil dan ook melk al is t een klein beetje. Heb geprobeerd om voor t slapen gaan hem meer te geven maar hij drinkt t niet op laat meestal wel erin zitten.

    Haha jawel vind t ook heel normaal beide ouders verdienen t om soms uit te slapen! Jij werkt ook nog steeds toch? Wie past er op de kleine ik weet niet meer of ik t eerder vroeg aan je hihi

    Heerlijk is dat als ze daarna doorslapen! Wat ik trouwens ook wel doe is hem bij ons leggen en dan slapen we alle drie tot rond 10 uur. Tussendoor natuurlijk wel steeds wakker worden. Heb dan liever dat hij hem gewoon meeneemt naar de woonkamer en ik in rust kan slapen.
    Jouw zoontje is rond 1 jaar toch? Wanneer sliep hij door?
    Klopt voor een speentje is het niet erg.. slaapkopje is het. Overdag kan ze ook max 2 uurtjes ongeveer achter elkaar wakker blijven. Ze moet daarna echt even slapen al is het maar 20 minuten.
    Probeer een speentje. Toen ze in de nacht wakker werd voor een voeding heb ik op een gegeven moment gewoon een speentje gegeven.

    Jaa mn man heeft haar dan wanneer ik werk of mn schoonmoeder. Dat is wel geregeld hamdolilaah! En bij jou?

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  7. #26272
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Ooh ik lees het al haha je moeder past dan op. Is wel fijn. Als mn schoonmoeder niet kon zou ik waarschijnlijk maar 1 dag werken wanneer mn man haar had. Wij willen ook geen kinderdagverblijf of gastouder.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  8. #26273
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Dames die zeggen hoezo geen oppas en er is toch veel oppas.

    Ik ben zelf geen voorstander van mijn kind "achterlaten" op een kdv. Of een "vreemde" laten oppassen.
    Met geen oppas bedoel ik dus dat mijn familie of schoonmama niet kunnen oppassen. Mijn moeder woont 1,5u hier vandaan. En schoonmama is op leeftijd..
    Trotse mama ♡♡

  9. #26274
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Alwayshope Bekijk reactie
    Oh heerlijk! En voor alleen speentje is niet erg dan slaapt ze meteen door. Mijn kleine slaapt nu echt helemaal niet door vannacht bijv. 3 x wakker geworden en wil dan ook melk al is t een klein beetje. Heb geprobeerd om voor t slapen gaan hem meer te geven maar hij drinkt t niet op laat meestal wel erin zitten.

    Haha jawel vind t ook heel normaal beide ouders verdienen t om soms uit te slapen! Jij werkt ook nog steeds toch? Wie past er op de kleine ik weet niet meer of ik t eerder vroeg aan je hihi

    Heerlijk is dat als ze daarna doorslapen! Wat ik trouwens ook wel doe is hem bij ons leggen en dan slapen we alle drie tot rond 10 uur. Tussendoor natuurlijk wel steeds wakker worden. Heb dan liever dat hij hem gewoon meeneemt naar de woonkamer en ik in rust kan slapen.
    Jouw zoontje is rond 1 jaar toch? Wanneer sliep hij door?
    Haha mijn zoontje gaat echt niet tussen ons in slapen hoor. Hij gaat dan willen zitten/staan. Klimmen Mohiem van alles haha.
    Mijn man neemt hem gewoon lekker naar beneden en gaat ie brood geven met olijfolie Haha.

    Mn zoontje is 1 jaar en bijna 2 maanden . Hij slaapt niet altijd door schat.
    En normaal esproken slaapt ie ook altijd rond 7u. Maar nu niet meer pfff.
    Vandaag deed ie middag dutje van half 3 tot 6 ofzo. Nou hij sliep weer pas rond 22:30 drama!!! Ben benieuwd wanneer hij wakker wordt ..


    Praline, ja hij begint nu ook weer tandjes te krijgen. Zijn tweede tandje onderin begint nu steeds door te komen en bovenin krijgt ie bijna hoektanden . Misschien dat dat het gewoon is..
    Trotse mama ♡♡

  10. #26275
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Ik had vroeger ook een gastouder omdat ik het belangrijk vond dat Mn kindje in zn omgeving blijft. Vond het drie niks. Nu naar opvang 3 dagen veel beter en ontwikkelt zich ook stukken beter. Helaas hier geen andere mogelijkheden dan buiten opvang.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  11. #26276
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Laatste weekend mini in haar wiegje dan richting haar ledikantje ze slaapt al best lang door snachts maar vond t heerlijk om haar gwn naast me te hebben ga der missen
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  12. #26277
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door LaiiLaa Bekijk reactie
    Ja oke, maar dan moeten ze niet gaan zeggen dat er geen oppas is. Die zijn er genoeg, het is net wat je zelf wilt
    Ja ik begreep wel dat ze bedoelde geen 'vertrouwelijke' oppas.
    Want iedereen weet neem ik aan van het bestaan van een gastouder of kdv
    Happiness is an inside job


  13. #26278
    MVC Lid

    Reacties
    5.204
    23-10-2008

    Hallo ladies,

    Ik heb even terug gescroltt.

    Wat betreft de weekenden.. Ik merk dat mijn zoontje echt goed uitslaapt de laatste tijd.
    Eergister om 9 uur op bed gelegd en hoorde hem nog brabbelen etc in bed. Ik denk dat hij pas rond kwart voor 10 sliep, maar hij werd pas half 11 wakker. HEERLIJK gewoon.

    Laatste tijd is zijn vroegst toch echt half 10, 10 uur. En dan kan ik zelf al niet meer slapen, ben echt rond 9 uur wakker.
    Mijn man gaat ook veeel later naar bed dan ik, dus ik heb hem eigenlijk nooit gevraagd van, ga jij er eerder uit met hem, zodat ik kan blijven liggen. Ben dan al goed uitgeslapen.

    Voor de rest begin ik best wel last te krijgen van mijn onderrug en bekken. Ik denk da tik ook nog veelste veel doe en dat ik echt een beetje moet remmen en mezelf wat meer rust moet geven.
    Maar voor mij gevoel is mijn huis de hele dag door smerig is. Ik wil de hele dag boenen en opruimen en nog het idee dat het niet schoon is, zo gek. Ik heb mijn nesteldrang nu al volgens mij.
    in de avond heb ik zooo een last van mijn bekken en onderrug, niet normaal!

    Gelukkig getrouwd al hamdoulilah...


  14. #26279
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ja ik begreep wel dat ze bedoelde geen 'vertrouwelijke' oppas.
    Want iedereen weet neem ik aan van het bestaan van een gastouder of kdv
    Echt he Haha. Alsof ik niet weet dat een kdv of gastouder bestaat. Of oppas aan huis..

    Maar ik heb mijn kind niet op wereld gezet om hem aan een vreemde te geven zodat ik ga werken. Ja tenzij je gewoon echt niet anders kan. Dus dat je niet kort komt met een salaris en geen oppas hebt van fanilie Ok
    Trotse mama ♡♡

  15. #26280
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    K werk al 5 jaar niet staat ook niet op de planning voorlopig kids Zijn nog klein me moeder en schoonma schonzusje zouden met liefde willen oppasen en graag zelfs maar heb er geen zin in vind t goed zo
    Hebben samen een vof waar ik zelf heel weinig aan meer t administratieve gedeelte verder niet
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡