1. #25771
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ja wil ong met 2 jaar dat is hij dan ook bijna als de baby op eigen kamertje gaat dan voor een peuterbedje gaan. of een 2de ledikant aanschaffen, maar dat lijkt me niet nodig.

    k zou gen 2de ledikantje aanschaffen zal prima gaan in een peuterbed mn meisje vond t er leuk en sliep meteen goed erin
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  2. #25772
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door KLETSKOUS Bekijk reactie
    Dames, wie gaat er hier vasten? Wie niet? En waarom?
    Ik durf het bijna niet te proberen eigenlijk. Een paar maanden geleden heb ik geprobeerd dagen in te halen en mijn productie liep meteen terug. Een paar weken geleden ben ik verhuisd en door de drukte en stress liep mijn productie toen ook direct terug. Als ik ongesteld word, loopt het ook heel erg terug voor een paar dagen. Mijn gevoel is daarom dat mijn productie overal op reageert en ik vind het wel eng om een hele dag niks te eten en te drinken daardoor.

  3. #25773
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Bv mama's....toen jullie tijdens de bv periode opnieuw zwanger werden, hadden jullie toen andere symptomen?

    Ik heb echt pijnlijke tepels...maar twijfel want deze week was ook ergens mijn eisprong :s

  4. #25774
    -

    Reacties
    5.885
    27-03-2007

    Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    in shaa Allaah, houd ons op de hoogte. Ik vaccineer niet lieverd. Maar lees wel dat de 11 maanden prik het gemeenst is Allaahu alam.

    Ja het gaat goed alhamdulilaah. Over een week is hij alweer 1. Ze schelen niet zoveel geloof ik toch? Hij zit in de eenkennigheidsfase. Ik word er soms helemaal gek van haha.
    Bijna, gaat hard!
    Ja die van mij is ook erg eenkennig, zodra ik wegloop begint hij te huilen en komt ie achter mij aan gekropen haha. Kan nu amper schoonmaken als mn zoontje wakker is helaas.

    Dan is jouw zoontje rond 3 juni geboren, klopt dat? Die van mij word zondag 11 maanden, dus ook bijna 1 jaar

  5. #25775
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Bv mama's....toen jullie tijdens de bv periode opnieuw zwanger werden, hadden jullie toen andere symptomen?

    Ik heb echt pijnlijke tepels...maar twijfel want deze week was ook ergens mijn eisprong :s
    Nee. Ik had dezelfdr symptomen. Maar dit kan ook per zwangerschap verschillen. Tussen mijn meisje en jongens zat wel weer verschil.

    Citaat Geplaatst door LaiiLaa Bekijk reactie
    Bijna, gaat hard!
    Ja die van mij is ook erg eenkennig, zodra ik wegloop begint hij te huilen en komt ie achter mij aan gekropen haha. Kan nu amper schoonmaken als mn zoontje wakker is helaas.

    Dan is jouw zoontje rond 3 juni geboren, klopt dat? Die van mij word zondag 11 maanden, dus ook bijna 1 jaar
    Zo herkenbaar! Hier heeft hij een huiluurtje rond etenstijd. Juist wanneer alles zo stressvol is. Alhamdulilaah is mijn dochter weg behulpzaam en helpt ze mij soms enorm door hem even te pakken.

    Hij is van 1 juni. Schelen ze iets minder dan een maand. Hoe heb je het eerste jaar als moeder ervaren? Denk je al een eventueel een 2e?

  6. #25776
    -

    Reacties
    5.885
    27-03-2007

    Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    Nee. Ik had dezelfdr symptomen. Maar dit kan ook per zwangerschap verschillen. Tussen mijn meisje en jongens zat wel weer verschil.



    Zo herkenbaar! Hier heeft hij een huiluurtje rond etenstijd. Juist wanneer alles zo stressvol is. Alhamdulilaah is mijn dochter weg behulpzaam en helpt ze mij soms enorm door hem even te pakken.

    Hij is van 1 juni. Schelen ze iets minder dan een maand. Hoe heb je het eerste jaar als moeder ervaren? Denk je al een eventueel een 2e?
    Ja net iets minder dan een maand, leuk! Die van mij is van 28 juni.
    Dat is wel fijn dat je dochter ook wat dingen met hem doet, heb je beetje je handen vrij.

    Ik vind het heel leuk, maar wel zwaar. Eerlijk gezegd vind ik een dag met mijn zoontje vermoeiender dan een dag werken

  7. #25777
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Citaat Geplaatst door LaiiLaa Bekijk reactie
    Ja net iets minder dan een maand, leuk! Die van mij is van 28 juni.
    Dat is wel fijn dat je dochter ook wat dingen met hem doet, heb je beetje je handen vrij.

    Ik vind het heel leuk, maar wel zwaar. Eerlijk gezegd vind ik een dag met mijn zoontje vermoeiender dan een dag werken
    Ja alhamdulilaah ik mag erg blij zijn met haar. Ze is een topper!

    Haha herkenbaar. Het moederschap is zwaar maar het zeker waard.

  8. #25778
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Die beker is ook verkrijgbaar bij Babypark
    Heb hem zelf nooit gebruikt las er veel slechte ervaringen over

  9. #25779
    *adorable*

    Reacties
    1.039
    31-12-2003

    Hoe is het met de preggy dames hier?
    Hier zit ik alweer in week 24, ik voel mij best goed. Alleen kan ik haast niet slapen, van al dat getrap in mijn buik. Ze is nog drukker dan mijn zoontje toentertijd. Mijn buik gaat echt ook alle kanten op verder ben ik al 6 kg aangekomen . Volgens de vk is dit netjes, maar ik maak mij niet echt druk om mijn gewicht. En ik heb de eerste leuke kleertjes al gekocht.

  10. #25780
    *adorable*

    Reacties
    1.039
    31-12-2003

    Ik heb zo een anti lek beker van difrax met rietje. Hij kan wel uit een beker drinken, maar dan moet ik erbii blijven en dat kan niet altijd.

  11. #25781
    MVC Lid

    Reacties
    15.599
    23-10-2005

    Dames wie heeft er tips wat betreft vasten en bv geven?



    @ praline: super leuk een meisje erbij!
    Offline

  12. #25782
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Golden: alleen als hij hem tegen de grond gooit of laat vallen van een hoogte, dan lekt ie. Maar gewoon op de kop houden of mee lopen dan niet. Vond het wel een fijne beker. Drinkt als een normaal glas.

  13. #25783
    Bijna Lid

    Reacties
    4.026
    26-04-2015

    Wil even meegeven dames.. vitamine d is echt belangrijk voor jullie baby's. Altijd druppels extra blijven geven, iedere dag!

  14. #25784
    Bijna Lid

    Reacties
    4.026
    26-04-2015

    Citaat Geplaatst door Rouwayda Bekijk reactie
    Dames wie heeft er tips wat betreft vasten en bv geven?



    @ praline: super leuk een meisje erbij!
    Veel drinken en goed eten. 7elba stimuleert de borstvoeding. Zoveel mogelijk snachts aanleggen. Co slapen helpt.
    Heb twee ramadans borstvoeding gegeven. Vond het heel goed gaan, evengoed als normaal. Iedereen is anders natuurlijk. Als je denkt dat het niet goed gaat, stoppen. Goed naar je lichaam luisteren en naar je kind.

  15. #25785
    MVC Lid

    Reacties
    15.599
    23-10-2005

    Citaat Geplaatst door Frituurketel Bekijk reactie
    Veel drinken en goed eten. 7elba stimuleert de borstvoeding. Zoveel mogelijk snachts aanleggen. Co slapen helpt.
    Heb twee ramadans borstvoeding gegeven. Vond het heel goed gaan, evengoed als normaal. Iedereen is anders natuurlijk. Als je denkt dat het niet goed gaat, stoppen. Goed naar je lichaam luisteren en naar je kind.


    Ow je stelt mé echt gerust, barak allaho fik! Co slapen, wat bedoel je daar mee? Shokran
    Offline