MVC Lid

Reacties
    3.166
    26-12-2013

Zet hem op komende dagen bintu!

Heb je nog oefenweeën gehad?

MVC Lid

Reacties
    6.125
    03-04-2011

Ahhh jammer!! InshAllah zet het snel door! Was je al langs de verloskundige geweest?
    21-10-2009

DroomSter

Reacties
    6.472
    25-07-2012

Bintubernardus ik snap je helemaal! Moge Allah je een voorspoedige bevalling geven. Ameen!

“De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)

MVC Lid

Reacties
    8.998
    07-10-2009

kindgebonden budget is net als zorg/huur toeslag en is dus inkomensafhankelijk en krijg je alleen als je onder een bepaald bedrag zit geheel of een deel daarvan.

in sommige steden/dorpen krijg je al een vve indicatie als je thuis een andere taal thuis spreekt, sommige doen er makkelijker over dan andere. En het heeft helemaal niets te maken met de intelligentie van je kind. zo klinkt het als je "taalachterstand" zegt maar is helemaal niet het geval. Want een andere taal thuis zien zij dus als "taalachterstand".

Bintubernadus Wafka sahla inshaAllah
    rust goed uit totdat het zover is
    InshaAllah een goede en natuurlijke bevalling. ♡
    PRO MAMA-MELK ♡

Married & Mother

Reacties
    1.963
    27-12-2014

Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Zet hem op komende dagen bintu!

Heb je nog oefenweeën gehad?
    Dankjewel lieverd. Ja het rommelt flink. Heb ook best wel voorweeën die ook wel echt pijn doen. Dus ik hoop een deze dagen.

Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    Ahhh jammer!! InshAllah zet het snel door! Was je al langs de verloskundige geweest?
    Vandaag bij de gyn geweest. Ze heeft even gevoeld en alles was wel week en 2 cm ontsluiting alhamdulilaah. Als het niet vanzelf op gang komt willen ze a.s. maandag mijn vliezen breken en dan even afwachten of mijn lichaam het overneemt en zoniet dan willen ze een keizersnee doen aangezien ze mij niet willen inleiden via een infuus vanwege die eerdere keizersnedes. Dus doe dua voor mij dat het voor maandag allemaal op gang komt aub.

Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Bintubernardus ik snap je helemaal! Moge Allah je een voorspoedige bevalling geven. Ameen!
    Ameen!! BarakAllaahu feeki. wat lief zeg al jullie berichten Allaahuma bareek. fleurt mij weer helemaal op haha.

MVC Lid

Reacties
    95
    06-01-2011

Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    Dankjewel lieverd. Ja het rommelt flink. Heb ook best wel voorweeën die ook wel echt pijn doen. Dus ik hoop een deze dagen.

Vandaag bij de gyn geweest. Ze heeft even gevoeld en alles was wel week en 2 cm ontsluiting alhamdulilaah. Als het niet vanzelf op gang komt willen ze a.s. maandag mijn vliezen breken en dan even afwachten of mijn lichaam het overneemt en zoniet dan willen ze een keizersnee doen aangezien ze mij niet willen inleiden via een infuus vanwege die eerdere keizersnedes. Dus doe dua voor mij dat het voor maandag allemaal op gang komt aub.

Ameen!! BarakAllaahu feeki. wat lief zeg al jullie berichten Allaahuma bareek. fleurt mij weer helemaal op haha.
    In sha Allah komt het vanzelf op gang en hoeft een geplande keizersnede misschien niet. Allah swt is de beste planner, vertrouw op hem.

Bij mij kwam het niet op gang na het breken van mijn vliezen en strippen had ook niks gedaan helaas ondanks 4 cm ontsluiting. Had helemaal geen weeen. Kreeg weeën opwekkers, vanaf moment dat infuus aan ging tot haar geboorte was zo een 2,5 uur.

Vond het heftig omdat de weeën achter elkaar komen en bij mijn 1e bevalling alles natuurlijk ging en het beter op kon vangen. Nu was het echt zo een weeën storm. Maar het moest wel want ik was 42 weken. Alhamdoulilah, als ze eenmaal in je armen ligt ben je (bijna) alles vergeten....

Succes met de laatste loodjes. Moge Allah swt het vergemakkelijken voor iedereen.

MVC Lid

Reacties
    87
    27-09-2017

Bintu, inchaAllah heb je ondertussen je kleine spruit in je armen...laat even wat weten hoe het met je gaat.

Married & Mother

Reacties
    1.963
    27-12-2014

Citaat Geplaatst door CompValley1 Bekijk reactie
    In sha Allah komt het vanzelf op gang en hoeft een geplande keizersnede misschien niet. Allah swt is de beste planner, vertrouw op hem.

Bij mij kwam het niet op gang na het breken van mijn vliezen en strippen had ook niks gedaan helaas ondanks 4 cm ontsluiting. Had helemaal geen weeen. Kreeg weeën opwekkers, vanaf moment dat infuus aan ging tot haar geboorte was zo een 2,5 uur.

Vond het heftig omdat de weeën achter elkaar komen en bij mijn 1e bevalling alles natuurlijk ging en het beter op kon vangen. Nu was het echt zo een weeën storm. Maar het moest wel want ik was 42 weken. Alhamdoulilah, als ze eenmaal in je armen ligt ben je (bijna) alles vergeten....

Succes met de laatste loodjes. Moge Allah swt het vergemakkelijken voor iedereen.
    Heftig zeg. Ja ik vond inleiden ook alles behalve een pretje. De inleiding duurde te lang toen en het vorderde gewoon niet waardoor er een ks weer werd gedaan. Mijn 3e kindje kwam spontaan met 40 weken en subhaa Allaah duurde 75 minuten totaal. Dit is mijn 4e kindje maar deze blijft het langst zitten haha. Ameen!

Citaat Geplaatst door woestijnroosje1 Bekijk reactie
    Bintu, inchaAllah heb je ondertussen je kleine spruit in je armen...laat even wat weten hoe het met je gaat.
    Helaas helaas haha. In shaa Allaah vandaag. We wachten gewoon rustig af. Heb wel voorweeën om de 10/15 minuten en vrij pijnlijk maar niet sterk genoeg en ze gaan soms ook gewoon weer weg. Ik hoop dat ze, net als de vorige keer doorzetten!

MVC Lid

Reacties
    302
    07-04-2014

Bintu moge Allah het voor je vergemakkelijken. Als stille lezer lezer in deze topic wil ik enkel aangeven dat ik jou een heerlijke persoonlijkheid vind hebben, ontzettend zen mashaAllah.

MVC Lid

Reacties
    2.913
    26-03-2014

Waqfa sahla bintu! Wat vond ik de 40+ dagen zwaar zeg. Moge Allah je sabr geven. Nog even de aller aller aller laatste loodjes inshallah.

MVC Lid

Reacties
    2.056
    06-10-2017

Waqfa sa7la bintu! Bij mij kwam het bij beiden meteen op gang na inprikken vd vliezen en was het zo gebeurd. Bij de tweede kwam het door strippen op gang.

Mn zus is het zwanger van de derde haar 2e kind wordt volgende maand al 3 dus als de baby geboren wordt inshaAllah is hij 3,5 en heeft ze na een half jaartje alle aandacht voor de baby

MVC Lid

Reacties
    3.166
    26-12-2013

Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Waqfa sa7la bintu! Bij mij kwam het bij beiden meteen op gang na inprikken vd vliezen en was het zo gebeurd. Bij de tweede kwam het door strippen op gang.

Mn zus is het zwanger van de derde haar 2e kind wordt volgende maand al 3 dus als de baby geboren wordt inshaAllah is hij 3,5 en heeft ze na een half jaartje alle aandacht voor de baby
    mabroek!!!

Ze heeft dan wel weer wat ruimte insha allaah.

MVC Lid

Reacties
    2.913
    26-03-2014

Mabrok freya! Leuk geregeld die leeftijden. Als er nog eentje komt bij ons, is dag ook wel ongeveer wat ik zou willen...zolang je er iets over kan willen. Maar klinkt ideaal. Een voldragen en gezonde zwangerschap inshallah.

Hoe is het net jou? Heb je lang niet meer voorbij zien komen hier. Is toch wel een gemis op de site hoor.

MVC Premium

Reacties
    7.228
    10-02-2006

MVC Premium MVC Premium
    @ alhouceima, als je beiden werkt kun je kindopvangtoeslag aanvragen bij de belastingdienst voor de psz en krijg je 30% terug van het bedrag wat je moet betalen per maand. Aangezien jij niet werkt, kan dit niet maar kan je wel een bijdrage krijgen van de gemeente. Hiervoor moet je een inkomensverklaring bij ze inleveren en wat je terug krijgt is inkomensafhankelijk.

Verder heeft elke peuter recht op 2 dagdelen per week. Als je kind een indicatie heeft gekregen van het cb, mag je kind 4 dagdelen gaan. Deze 2 extra dagdelen zijn dan gratis en worden door de gemeente betaald.

Heb voordat mijn zoontje ging zoveel opgezocht enzo, ben inmiddels 'deskundige' geworden . Ze hebben het zo complex (en duur) gemaakt allemaal.

MVC Premium

Reacties
    7.228
    10-02-2006

MVC Premium MVC Premium
    @ Bintu, wat spannend. Insha Allah een voorspoedige bevalling

Alle nieuwe zwangeren: mabrouk!