+ Reageer
Pagina 1965 van 2035 EersteEerste ... 1915 1940 1955 1963 1964 1965 1966 1967 1975 1990 2015 ... LaatsteLaatste
29.461 tot 29.475 van 30514
    09-05-16 ♡

Reacties
    25.876
    08-02-2009

Praline Haha Ow ja begreep t ff verkeerd..
    Allah y chafiek je zoontje. Subhana Allah mijn man kwam wat eerder uit werk want mijn zoontje begon weer alleen te huilen en werd snel wakker van zijn dutje. Zat ook aan zijn oortje steeds. Dus we brachten hem naar de huisarts en hij heeft aan beide oren oorontsteking en koorts meskeen. Zo zielig! Dus hij heeft een drankje gekregen omdat hij aan allebei de oortjes heeft..

Ben ook zo blij dat zetpil helpt. Dan speelt hij weer en kan doorslapen Alhamdulillaah
    Trotse mama van mijn prinsje ♡♡

MVC Lid

Reacties
    21
    24-11-2012

Hoi dames. Ik ben zwanger van mijn eerste kindje. Ben nu 31 wk zwanger en ben super zenuwachtig.
    Ik had een vraag over kraamzorg. Hoeveel u per dag hebben jullie gedaan en uiteindelijk hoeveel dagen?

MVC Lid

Reacties
    1.075
    16-06-2016

Citaat Geplaatst door Flowerbomb_ Bekijk reactie
    Hoi dames. Ik ben zwanger van mijn eerste kindje. Ben nu 31 wk zwanger en ben super zenuwachtig.
    Ik had een vraag over kraamzorg. Hoeveel u per dag hebben jullie gedaan en uiteindelijk hoeveel dagen?
    Ik had 6 uur per dag gedaan en gewoon 48 uur in totaal ofzo is 8 dagen. Ik moet zeggen dat ik het fijn vond dat ze elke dag mijn huis schoonmaakte en advies gaf vooral omdat het mijn eerste kindje was.

Married & Mother

Reacties
    1.909
    27-12-2014

Mabrouk! Super spannende tijd maa shaa Allaah. We zijn evenver ongeveer haha wat leuk.

Ik heb het maximum genomen voor nu. 49 uur kraamzorg. De verdeling weet ik nog niet dat spreek ik altijd op dat moment af. Waarom ik voor de max kies is vooral omdat ik nog 3 andere kinderen heb rondlopen en mijn man moet gewoon werken.

09-05-16 ♡

Reacties
    25.876
    08-02-2009

Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    Dabkjewel. Ik vond mijn vorige zwangerschap met erge misselijkheid en spugen wel zwaarder dus Alhamdoulilah..nu is het ook anders omdat we al een kleine hebben rond lopen je blijft dan door gaan. De misselijkheid is bij mij wel weg maat weinig eetlust. Veel afkeer van eten en kook dus ook bijna niet..gelukkig is mijn man ook niet moeilijk daar in. Moet je ook spugen of is het alleen de misselijkheid die hele tijd aanwezig is?

Ja ik had wel bloed geprikt rond 7 weken en niets gehoord dus dan is alles goed. Miss nu niet in orde. Heb over 2 weken afspraak dan even aankaarten. Gelukkig zitten er nu ook betere dagen bij alhamdoulilah.

Hebben jullie nog mooie jongensnamen? Meisjesnaam staat al zo goed als vast haha. Gelukkig nog tijd zat maar vind jongens namen echt moeilijk!

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Alhamdulillaah meid!
    Wat jij met je eerste ervaarde. Ervaar ik nu met de tweede Haha.. bijna hele dag door misselijk en soms overgeven ja.
    Maar heb liever overgeven dan dat rot gevoel. Want dat blokkeert mijn eetlust. In sha Allah bij drie maanden is het over!!

Je eerste is een zoontje toch? Spannend nu met de tweede.
    Mijn zoontje heet Adam.
    Yassin
    Imran
    Bilal
    Amin
    Safouane

Deze namen vind ik wel mooi!

Welke meisjes namen heb jij op de lijst Haha

09-05-16 ♡

Reacties
    25.876
    08-02-2009

Is ook heel spannend ! In sha Allah een gezonde baby en makkelijke bevalling!
    Ik had 6 uurtjes per dag en 8 dagen gewoon. Is wel fijn want je bent nog herstellende en zij kan de baby van je overnemen en verzorgen en huishoudelijke taken en ontbijt voor je maken. Ze kan je ook helpen met borstvoeding geven en baby samen in bad doen . En tips geven wat je in huis moet hebben voor de baby..ik miste nog redelijk wat dingen. Mijn man nam week vrij en die haalde gelijk de dingetjes die ik miste voor de baby.

MVC Lid

Reacties
    6.051
    03-04-2011

Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Lijkt me heeel lastig een moeilijke zwangerschap met een kleine erbij. Ziek zijn kan je er dan echt kiet bij hebben.
    Gelukkig is je man thuis
    Met 14 weken is wel goed te zien al spannend!!! Denk een jongetje
    Had je met 1ste ook vroeg het geslacht geweten? Ik wacht altijd tot 20 weken
    Jaa maar alhamdoulilah het is gewoon dat ik totaal geen energie heb.. ga met moeite na buiten. Mn man sleurt me echt mee haha. Maar alhamdoulilah gaat al iets beter dan vorige weken dus hopelijk snel voorbij.

Ja ik hoop dat ze het zien! Zo niet plan ik een pretecho in met 15 weken had dat ook bij mn dochtertje gedaan..kan echt niet wachten tot 20 weken hoor haha. Te nieuwsgierig. Ik denk nu ook een jongetje!

21-10-2009

MVC Lid

Reacties
    6.051
    03-04-2011

Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie
    Alhamdulillaah meid!
    Wat jij met je eerste ervaarde. Ervaar ik nu met de tweede Haha.. bijna hele dag door misselijk en soms overgeven ja.
    Maar heb liever overgeven dan dat rot gevoel. Want dat blokkeert mijn eetlust. In sha Allah bij drie maanden is het over!!

Je eerste is een zoontje toch? Spannend nu met de tweede.
    Mijn zoontje heet Adam.
    Yassin
    Imran
    Bilal
    Amin
    Safouane

Deze namen vind ik wel mooi!

Welke meisjes namen heb jij op de lijst Haha
    Jaa dat is wel echt vervelend dat gevoel de hele dag InshAllah gaat het snel over zodat je meer kan genieten van de zwangerschap.

Nee mijn eerste is een meisje. Zij heet Assiya. Nu denk ik een jongetje.. zijn mooie namen. Vind Bilal en Yassin mooi maar mijn man minder. Adam en Amin al bezet haha.
    Ik vind Anis ook mooi maar mijn man denkt dat ze er dan anus van gaan maken of er mee gepest wordt. Hij kwam zelf met Issa. Ook nog wel mooie naam maar vind het echt lastig!!

Meisje wordt Anissa of Sofiya InshAllah. Ik heb zelf 2 namen en mijn 2e naam is Anissa (deze gebruik ik verder niet)dus lijkt me wel leuk om na mij zelf te vernoemen en past wel bij Assiya.

Heb jij een gevoel voor wat je denkt dat het wordt?

21-10-2009

MVC Lid

Reacties
    1.354
    20-11-2012

'Isa, Yahya, Ishaaq, Qaasim, Zakariya, Dawud ... Deze namen vind ik mooi.
    Sowieso vind ik een naam kiezen moeilijk.
    Een naam moet ik kunnen refereren naar een persoon die ooit heeft bestaan en waar er een verhaal achter zit.

Succes alleszins nog!

MVC Lid

Reacties
    6.051
    03-04-2011

Citaat Geplaatst door Nieuwerd Bekijk reactie
    'Isa, Yahya, Ishaaq, Qaasim, Zakariya, Dawud ... Deze namen vind ik mooi.
    Sowieso vind ik een naam kiezen moeilijk.
    Een naam moet ik kunnen refereren naar een persoon die ooit heeft bestaan en waar er een verhaal achter zit.

Succes alleszins nog!
    Zijn hele mooie namen! Voorkeur van mijn man is Yahya maar vind die qua uitspraak niet mooi als die op het Nederlanders uitgesproken dan wordt het jahja dus dat is wel echt jammer.

Klopt vind het ook echt moeilijk maar gelukkig hebben we nog tijd zat inshAllah en idd vind betekenis en verhaal er achter vaak ook wel mooi zoals naam van mijn dochtertje.

21-10-2009

-

Reacties
    5.844
    27-03-2007

Gefeliciteerd!
    Ik heb 48 uur kraamzorg genomen, je kan altijd op dat moment nog beslissen om minder te nemen als je het zelf prima red.
    48 uur had ik gekozen omdat het ook mijn 1e kindje was en alles helemaal nieuw was. Uiteindelijk heb ik nog 2 dagen extra kraamzorg gehad omdat mijn herstel lang duurde en ik nog bijna niks kon doen

MVC Lid

Reacties
    772
    26-11-2009

Salam dames

Hoe gaat het met jullie? Voor de prille zwangeren. Ik hoop dat jullie snel af zijn van die misselijkheid en vermoeidheid. Er komen Inchallah betere tijden.

Flowerbomb gefeliciteerd.

Wat betreft kraamzorg. Ik neem het maximale ook omdat ik geen ander hulp heb en verdeling zie ik dan wel. Je weet niet wat voor bevalling je hebt en als ze overbodig blijkt te zijn Kun je haar altijd Naar huis sturen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVC Lid

Reacties
    772
    26-11-2009

Hier gaat het wat beter sinds vandaag. Ik heb bij de huisarts alles laten testen en uitslag krijg ik binnenkort. Ik heb nu ook ander medicijnen voor bloedarmoede en Mischien door die voel ik me beter. Maar ik ben weer positief elhamdl en hoop dat het zo blijft.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVC Lid

Reacties
    687
    26-06-2016

Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    http://spaauwe.simplesite.com

Blog van de moeder die onlangs haar 2 kinderen verloor met een auto ongeluk, hartverscheurend
    Er is niks moeilijker op deze aarde, dan het verliezen van je kind(eren).

MVC Lid

Reacties
    2.834
    26-12-2013

Citaat Geplaatst door Zilverbloempje Bekijk reactie
    Er is niks moeilijker op deze aarde, dan het verliezen van je kind(eren).
    Hoe gaat het met jou zilverbloempje? Moge allaah jouw pijn verzachten lieve zuster, ameen.