+ Reageer
Pagina 1777 van 2035 EersteEerste ... 1727 1752 1767 1775 1776 1777 1778 1779 1787 1802 1827 ... LaatsteLaatste
26.641 tot 26.655 van 30513
    MVC Lid

Reacties
    4.588
    16-09-2013

Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    Mabroukkk!!!

Allaahuma bareek moge Allaah onze zwangerschappen zegenen ameen. Zijn we tegelijk zwanger hihi. Wat heb je dat leuk verpakt zeg!!

Allah i barak fiek... ya rab Ameen en van alle andere zwangeren vrouwen in sh allah !!
    Hihi super leuk !!
    Ja ik had de test na het sporten gedaan en mijn man zat in de woonkamer, ik dacht is ook weer zo droog om die test in zijn handen te stoppen. Dus ik zeg ik kom zo ik ga even naar de winkel, hij zo nee ik ga wel ik zo nee nee ik ga hij zo nee ik ga wel. Ik zo nee moet wat vrouwen dingen halen hij zegt mahlish ik haal het wel app maar wat het is. Uiteindelijk ben ik gewoon snel weggegaan en toen snel dit bij de action gehaald en in elkaar gezet [emoji23][emoji23]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVC Lid

Reacties
    2.834
    26-03-2014

Haha leuk gedaan ambiance! Gefeliciteerd!! Inshallah een voldragen en gezonde zwangerschap!

MVC Lid

Reacties
    44.438
    14-07-2013

Wat leuk gedaan ambiance. Mabrouk!! Een voldragen zwangerschap inshaAllah!

Gisteren heb ik mn babyhower gehad. was zoo leuk en veel leuke cadeautjes gekregen. Ben echt verwend.

Moest zo een bloemenkrans op en om mn buik ook

Happiness is an inside job

MVC Lid

Reacties
    44.438
    14-07-2013

Maar was vooral bezig met genieten in plaats van fotos maken Krijg ze nog wel van de rest

MVC Lid

Reacties
    44.438
    14-07-2013

Vandaag weer naar mn meisje mogen horen en hartje klopte goed hamdoelillah.
    Qua gewicht niets aangekomen dit keer!
    En mn bloeddruk was wel te laag.. Hoop volgende keer dat het weer nprmaal is.
    Volgende is een groeiecho inshAllah

MVC Lid

Reacties
    4.588
    16-09-2013

Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Wat leuk gedaan ambiance. Mabrouk!! Een voldragen zwangerschap inshaAllah!

Gisteren heb ik mn babyhower gehad. was zoo leuk en veel leuke cadeautjes gekregen. Ben echt verwend.

Moest zo een bloemenkrans op en om mn buik ook

Allah i barak fiek! In sh allah shoukran !! Zag de foto's gisteren nog voorbij komen op Snapchat zag er super gezellig uit Bsaha cadeautjes !!

Avenida Chamal《L

Reacties
    7.066
    01-03-2016

Vandaag weer naar mn meisje mogen horen en hartje klopte goed hamdoelillah.
    Qua gewicht niets aangekomen dit keer!
    En mn bloeddruk was wel te laag.. Hoop volgende keer dat het weer nprmaal is.
    Volgende is een groeiecho inshAllah
    Super leuk ziet het er uit. Insha Allah een voldragen zwangerschap.

Ambiance wat een mooi idee. Lekker orgineeeel!
    Alf alf mabrouk een speelmaatje voor je kleine mannetje inshallaaH erbij. Allah y 3teek matmenaaa.

En voor al vrouwen die deze wens hebben moge Allah swt jullie sbar belonen en jullie verblijden met een baby. Allahoema amen.
    En voor alle zwangere Allah y 3tiekoum voldragen zwangerschap en wakfa sahla.

Mi amor es para siempre, tu eres mi razon, mi paz, es mi fe mi luz, mi unica verdad

MVC Lid

Reacties
    44.438
    14-07-2013

Citaat Geplaatst door Ambiance Bekijk reactie
    Allah i barak fiek! In sh allah shoukran !! Zag de foto's gisteren nog voorbij komen op Snapchat zag er super gezellig uit Bsaha cadeautjes !!

Haha dankjewel schat
    Heb je al een afspraak gemaakt?

MVC Lid

Reacties
    44.438
    14-07-2013

Citaat Geplaatst door Rita_ Bekijk reactie

Alf alf mabrouk een speelmaatje voor je kleine mannetje inshallaaH erbij. Allah y 3teek matmenaaa.

En voor al vrouwen die deze wens hebben moge Allah swt jullie sbar belonen en jullie verblijden met een baby. Allahoema amen.
    Dankjewel ja was leuk en echt lief gedaan allemaal
    Ameen!

MVC Lid

Reacties
    4.588
    16-09-2013

Citaat Geplaatst door Rita_ Bekijk reactie

Ameen hbiba rabi galik allah i barak fiek lieve schat !! Ja ben ook super blij alhamdulilah kan het nog niet echt bevatten maar alhamdulilah ben zo dankbaar !!!

Hoe is je vakantie?? Lekker aan het genieten van zon zee strand hoe is het met de kindjes? Doet je app het gewoon nog?

MVC Lid

Reacties
    4.588
    16-09-2013

Haha dankjewel schat
    Heb je al een afspraak gemaakt?
    Geen dank, nee nog niet ik twijfel ik heb hier een praktijk echt letterlijk voor de deur dus dat is wel ideaal, maar vorige van adam was gewoon goed en ze hebben al mijn gegevens al etc en is gewoon 4 min fietsen ook gewoon dichtbij.

MVC Lid

Reacties
    2.834
    26-03-2014

Ik zou voor de deur hebben geprobeerd en als dat echt niet bevalt, terug naar de vorige. Altijd handig als zulke dingen echt dichtbij zijn...you never know.

love.

Reacties
    1.227
    14-08-2013

Ambiance Mabrouk!! Wat leuk en heel leuk gedaan.

Mijn kleine slaapt op zn buik vind t best eng ik kijk de hele tijd of t goed gaat haha. Sliepen jullie baby ook op de buik of geen buikslapers?
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

MVC Lid

Reacties
    6.051
    03-04-2011

Mabrouk Ambiance!! InshAllah een voldragen zwangerschap. Vandaar je zin in vis de afgelopen week haha.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    21-10-2009

MVC Lid

Reacties
    6.051
    03-04-2011

Citaat Geplaatst door Alwayshope Bekijk reactie
    Ambiance Mabrouk!! Wat leuk en heel leuk gedaan.

Mijn kleine slaapt op zn buik vind t best eng ik kijk de hele tijd of t goed gaat haha. Sliepen jullie baby ook op de buik of geen buikslapers?
    Kan je kleine al rollen? Mijne sliep nooit op de buik tot ze kon rollen. Nu is het ook een buikslaper. Vond ook eng in het begin maar zolang ze hun hoofdje kunnen optillen en/of rollen gaat het vaak gwn goed InshAllah

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    21-10-2009