1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    21
    05-10-2014

    Mijn neef heeft zijn grote liefde laten gaan

    Hij zegt het breekt me maar ik doe alsof het me niks doet tegen over haat

    Mannen waarom

  2. #2
    Gestopt Allahu akbar

    Reacties
    256
    14-11-2013

    Well can someone give that man a cake.
    S U R R E N D E R

    YOU KNOW YOU WANT TOO!!

  3. #3
    Bijna Lid

    Reacties
    3.126
    24-12-2007

    Waarom? Verdient zij beter? Wil hij niet trouwen? Heeft ze iets misdaan? Erg jammer!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    21
    05-10-2014

    Citaat Geplaatst door Miosina Bekijk reactie
    Waarom? Verdient zij beter? Wil hij niet trouwen? Heeft ze iets misdaan? Erg jammer!
    ze hebben ongelofelijk veel ruzie+ ze zijn koppig beide

  5. #5
    Bijna Lid

    Reacties
    3.126
    24-12-2007

    Citaat Geplaatst door mona_toetje Bekijk reactie
    ze hebben ongelofelijk veel ruzie+ ze zijn koppig beide
    Dat ken ik. Ruzie om kleine dingetjes en waar je achteraf moeite mee hebt om sorry te zeggen. Ik denk dat ze bij elkaar terugkomen, alleen ze moeten nu ff afstand nemen.

    Als ze elkaar gaan missen denken ze: "Shit ik mis hem/haar, ik wil hem terug en dit keer ga ik niet meer zo koppig doen".

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    21
    05-10-2014

    Citaat Geplaatst door Miosina Bekijk reactie
    Dat ken ik. Ruzie om kleine dingetjes en waar je achteraf moeite mee hebt om sorry te zeggen. Ik denk dat ze bij elkaar terugkomen, alleen ze moeten nu ff afstand nemen.

    Als ze elkaar gaan missen denken ze: "Shit ik mis hem/haar, ik wil hem terug en dit keer ga ik niet meer zo koppig doen".
    ik denk als je voor elkaar bestemd bent dan kom je wel bij elkaar. ZO niet dan heeft dat vast een reden. Ik begrijp mensen zoiezo niet die hun grote liefde laten gaan. Ik bedoel dit maak je maar 1 x mee in je leven denk ik Wat koppigheid met je doet

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    21
    05-10-2014

    Citaat Geplaatst door Le3robiya Bekijk reactie
    Been there, done that.. Nu bijna 4 jaar later, shit gets old.. T houdt een keer op
    wat is er gebeurd?

  8. #8
    Bijna Lid

    Reacties
    3.126
    24-12-2007

    Citaat Geplaatst door Le3robiya Bekijk reactie
    Been there, done that.. Nu bijna 4 jaar later, shit gets old.. T houdt een keer op
    Niet als het de liefde van je leven is.

  9. #9
    Bijna Lid

    Reacties
    3.126
    24-12-2007

    Citaat Geplaatst door mona_toetje Bekijk reactie
    ik denk als je voor elkaar bestemd bent dan kom je wel bij elkaar. ZO niet dan heeft dat vast een reden. Ik begrijp mensen zoiezo niet die hun grote liefde laten gaan. Ik bedoel dit maak je maar 1 x mee in je leven denk ik Wat koppigheid met je doet
    Ja maar koppigheid heb je al je hele leven gehad. Is moeilijk om die te laten varen voor je liefde. Voelt zo zwak. Ik ken dat.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    21
    05-10-2014

    Citaat Geplaatst door Miosina Bekijk reactie
    Ja maar koppigheid heb je al je hele leven gehad. Is moeilijk om die te laten varen voor je liefde. Voelt zo zwak. Ik ken dat.
    Ik vind dat je moet vechten voor je liefde als iemand te koppig is dan is hij/zij je niet waard

  11. #11
    Holandesa

    Reacties
    14.526
    02-02-2009

    Dat is dom..
    en dan blijf je daar alleen achter met je koppigheid

    Sommige mensen zijn nou eenmaal beide koppig in een relatie,dan is het lastiger,maar je hoeft elkaar niet te laten gaan
    We all decry prejudice, yet are all prejudiced

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    21
    05-10-2014

    Citaat Geplaatst door habibaziz Bekijk reactie
    Dat is dom..
    en dan blijf je daar alleen achter met je koppigheid

    Sommige mensen zijn nou eenmaal beide koppig in een relatie,dan is het lastiger,maar je hoeft elkaar niet te laten gaan
    alles is emektab

  13. #13
    Bijna Lid

    Reacties
    3.126
    24-12-2007

    Citaat Geplaatst door mona_toetje Bekijk reactie
    Ik vind dat je moet vechten voor je liefde als iemand te koppig is dan is hij/zij je niet waard
    Ja, klopt. Maar daar kom je achteraf pas achter, dus rust is goed.

  14. #14
    Holandesa

    Reacties
    14.526
    02-02-2009

    Citaat Geplaatst door mona_toetje Bekijk reactie
    alles is emektab
    Tsja,dan komen ze elkaar wel of niet weer tegen. Wat bij elkaar hoort komt inderdaad bij elkaar,uiteinelijk..
    We all decry prejudice, yet are all prejudiced

  15. #15
    Bijna Lid

    Reacties
    3.126
    24-12-2007

    Citaat Geplaatst door Le3robiya Bekijk reactie
    Hoe weet je of het de liefde van je leven is? Daar kom je volgens mij pas achter als je tig jaren getrouwd bent, kids hebt etc en daarop terug kan kijken.. Tot die tijd blijft het huwelijk een gok, of ik nu met hem eindig na zoveel jaar het geprobeerd te hebben, of met iemand die ik pas leer kennen en stappen mee onderneem en t goed uitpakt, you never know; risico van het vak
    Ja, dat is waar. Maar je trouwt ook niet zomaar met iemand. Het moet wel klikken en als je helemaal verliefd bent.. Wil je niemand anders meer en dat ga je ook laten zien aan elkaar. Dan kan je elkaar niet missen!