1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    256
    27-04-2013

    Wat doet IS eigenlijk verkeerd ?

    Wat doet IS islamitisch gezien verkeerd ? en kom niet met filmpjes. Behalve als er bewijzen in zitten. dingen als ze vermoorden moslims en kinderen blabla heb ik niks aan als je geen bewijs hebt.
    -

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    28
    14-07-2009

    Het westen dreigen met aanslagen.. en aangezien wij hier ook wonen.. en onze kinderen.. ZEG IK

    FUCK IS

  3. #3
    Don't do that

    Reacties
    675
    21-07-2013

    Niets, westerse moslims zijn gwn pussy's

    bang dat ze hun iphone, applife verliezen

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    256
    27-04-2013

    Citaat Geplaatst door InfiniD Bekijk reactie
    Het westen dreigen met aanslagen.. en aangezien wij hier ook wonen.. en onze kinderen.. ZEG IK

    [SIZE=7][B]]
    Ze zijn in oorlog met het westen..

    over het doden van onschuldige burgers kun je het beste bij het westen wezen, die zijn daar professionals in.
    -

  5. #5
    MVC Premium

    Reacties
    32.993
    02-10-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Omg. Dreigen ze ons.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    256
    27-04-2013

    -

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    256
    27-04-2013

    Citaat Geplaatst door Alleenvoorjou Bekijk reactie
    Meen je deze? Om 1 uur in de nacht?

    Mouhim wat ze fout doen, is dat ze hun eigen broeders slachten en tegen hun eigen broeders vechten. Dat gaat gewoon te ver. Kijk met die shi3a en vuuraanbidders etc mogen ze wat mij betreft doen wat ze willen. En wat ze moeten doen als 'khielaafah'. Namelijk de boodschap naar hen brengen en als ze weigeren gewoon afslachten. Maar laatste tijd zijn ze in soort hizbiyyah vervallen man. Iemand die op alhaqq zit maar niet bij hun groepje die verwerpen zij en doen ze takfier op. Maar bv iemand die wel fouten in zijn 3aqiedah of in wat dan ook heeft maar zich wél aansluit bij hun groepje, doen ze geen takfier op. Dat klopt niet. En ze hadden bv ook gezegd dat ze sheikh al fawzaan wilden vermoorden, NOU. Als je in staat bent om een van de grootste gunsten van deze tijd van de moesliemien af te nemen ben je niet echt goed bezig.

    Had vroeger veel hoesn ad dhan voor ze, maar laatste tijd.. Nee. Je gaat geen moejaahidien doden omdat ze van andere 'groep' zijn. Ik heb trouwens nogsteeds wel veel hoesn ad dhan en respect voor de jongeren die daar naartoe gaan uit loyaliteit voor hun geloof en ik vraag Allaah ook om het in ieder geval van hen te accepteren.

    Verder weet ik niet wie achter ISIS zit. Moslims of niet. Kijk ze zeggen zelf van wel en asl is dat je dat aanneemt. Dus dat doe ik dan ook. Maar verder bemoei ik me niet. Want ik heb het niet gezien met mijn eigen ogen en de media geloof ik niet. Westerse media niet maar andere soort media ook niet. Ook niet die van ISIS zelf.

    Verder ben ik PRO 3IZZA van de Islaam, maar niet pro een bepaalde groep. Allaahoemma a3izza al islaama wa al moesliemien wa adhilla ash shirka wa almoeshrikien.

    Verrotte shi3a die onze moslim broeders en zusters jarenlang hebben onderdrukt in Iraaq. Qaatalahoem Allaah.
    Mooie tekst.. kan ik me wel in vinden. Maar heb je bewijs dat zij zeggen dat zij sheikh al fawzaan willen doden ?
    -

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    28
    14-07-2009

    Citaat Geplaatst door Taarabt Bekijk reactie
    Ze zijn in oorlog met het westen..

    over het doden van onschuldige burgers kun je het beste bij het westen wezen, die zijn daar professionals in.
    Grote praatjes.. maar wat doe jij hier nog dan.. Ga ze helpen.
    Als ze de station bij jou in de buurt opblazen.. en je moeder is wezen boodschappen doen.. en ze komt te overlijden.. dan praat je wel anders.

    Ik hoef niets met die zooi daar te maken te hebben.

    Geef mij maar een vrije wereld.. Waar je rustig moslim kan zijn.. zonder alle terror in de wereld.

  9. #9
    Don't do that

    Reacties
    675
    21-07-2013

    Citaat Geplaatst door InfiniD Bekijk reactie
    Grote praatjes.. maar wat doe jij hier nog dan.. Ga ze helpen.
    Als ze de station bij jou in de buurt opblazen.. en je moeder is wezen boodschappen doen.. en ze komt te overlijden.. dan praat je wel anders.

    Ik hoef niets met die zooi daar te maken te hebben.

    Geef mij maar een vrije wereld.. Waar je rustig moslim kan zijn.. zonder alle terror in de wereld.
    Moslim heeft geen vrije wereld in de dounia

    pas op voor wat je wenst

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    256
    27-04-2013

    Citaat Geplaatst door InfiniD Bekijk reactie
    Grote praatjes.. maar wat doe jij hier nog dan.. Ga ze helpen.
    Als ze de station bij jou in de buurt opblazen.. en je moeder is wezen boodschappen doen.. en ze komt te overlijden.. dan praat je wel anders.

    Ik hoef niets met die zooi daar te maken te hebben.

    Geef mij maar een vrije wereld.. Waar je rustig moslim kan zijn.. zonder alle terror in de wereld.
    Ik heb nergens gezegd pro is te zijn.. dus ik hoef niemand te helpen. Maar het is een feit dat ze momenteel in oorlog zijn met heel wat landen. Die met vliegtuigjes heel wat onschuldige moslims doden. Kan jou dat niks schelen ? Dat zijn toch ook jou broeders/zusters ?

    Jij denkt verkeerd.. pas als het bij jou in de buurt komt kan het je wat schelen.
    -

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    28
    14-07-2009

    Citaat Geplaatst door Barkoek Bekijk reactie
    Moslim heeft geen vrije wereld in de dounia

    pas op voor wat je wenst
    Wat is jou oplossing dan?

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    3.890
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door Taarabt Bekijk reactie
    Wat doet IS islamitisch gezien verkeerd ? en kom niet met filmpjes. Behalve als er bewijzen in zitten. dingen als ze vermoorden moslims en kinderen blabla heb ik niks aan als je geen bewijs hebt.
    Bewijs is al genoeg geleverd door de Ulema, het is aan IS om het te weerleggen, maar zij beschikken niet over moslims met kennis dus zal je ook niks van hen horen

  13. #13
    Don't do that

    Reacties
    675
    21-07-2013

    Citaat Geplaatst door InfiniD Bekijk reactie
    Wat is jou oplossing dan?
    Leven alsof morgen jouw laatste dag kan zijn.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    256
    27-04-2013

    Citaat Geplaatst door Alleenvoorjou Bekijk reactie
    Shoekran bro. Ja dat is ook echt hoe ik het zie allemaal. Ewa niet bij de hand. Maar heb daar dingen over gelezen en iemand heeft het me uitgelegd enzo. Probleem is dat al die dingen in het Arabisch zijn en weinig mensen in NL begrijpen echt goed Arabisch. Vandaar denk ik ook die ontwetendheid bij velen.

    Mouhim. Ze hadden dus zoiets gezegd van als we Saoediyyah binnenvallen is sheikh Fawzaan de eerste die eraan gaat.

    Ik denk dat zoiets wel naar buiten zou zijn gekomen... stukjes tekst enzo is vaak onbetrouwbaar. Veel fake accounts. onwetendheid is inderdaad een heel groot probleem.
    -

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    256
    27-04-2013

    Citaat Geplaatst door yasirc Bekijk reactie
    Bewijs is al genoeg geleverd door de Ulema, het is aan IS om het te weerleggen, maar zij beschikken niet over moslims met kennis dus zal je ook niks van hen horen
    In mijn beginpost vraag ik om bewijs.. plaats eens ?
    -