1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    35
    22-09-2014

    Citaat Geplaatst door geAk3l Bekijk reactie
    Maar de man wordt niet vervloekt door de engelen? Apart
    jawel hetzelfde.. je moet elkaar tevreden houden, daarom moet je altijd ervoor zorgen dat je vrouw eerst geniet, dan jij..

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    35
    22-09-2014

    Citaat Geplaatst door Curly_Lady1987 Bekijk reactie
    Ik hoorde dat van kleins af aan al wanneer ik omringd werd met buurvrouwen
    hahah jaa niet luisteren.. Zij hebben het ook maar gehoord via via. Je moet altijd zelf onderzoek doen, ook naar de bron

  3. #18
    GEEN PM VAN MANNEN

    Reacties
    221
    03-06-2011

    Citaat Geplaatst door geAk3l Bekijk reactie
    ja tuurlijk, maar het ligt aan mij hoor heb namelijk grote moeite met onderscheid tussen man en vrouw. Gewoon niet normaal, heb der ook echt last van.
    Ik ook. Heb gelezen dat een man in het paradijs maagden krijgt. Dan heb ik zoiets van waarom niet gewoon 1 vrouw?
    Meerdere gebruikers

  4. #19
    GEEN PM VAN MANNEN

    Reacties
    221
    03-06-2011

    Citaat Geplaatst door geAk3l Bekijk reactie
    trouwens he wat krijgt de vrouw, en worden wij als vrouw zijnde aan die mannen gegeven of krijgen zij speciaal gemaakte vrouwen daarvoor?
    Ik zou het echt niet weten. Die mannen hebben in dit wereldse leven met iedereen het bed gedeeld en in het hiernamaals krijgen ze ook nog eens meerdere vrouwen Ik hoop dat iemand dit ons kan uitleggen
    Meerdere gebruikers

  5. #20
    GEEN PM VAN MANNEN

    Reacties
    221
    03-06-2011

    Citaat Geplaatst door geAk3l Bekijk reactie
    ik denk niet dat die mannen die hier met iedereen het bed delen, beseffen dat ze keihard gaan branden in helll hhhhh
    Je hebt toch van die uitgespeelde mannelijke snollen die 'spijt' hebben
    Meerdere gebruikers

  6. #21
    Relaxx Man

    Reacties
    53
    27-03-2009

    Citaat Geplaatst door Curly_Lady1987 Bekijk reactie
    Je hebt toch van die uitgespeelde mannelijke snollen die 'spijt' hebben
    ooh ja klopt de man word vergeven als hij spijt betuigd, maar voor de vrouw geld dat niet. Weetje ik kan beter ophouden

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    3.890
    08-12-2013

    Niemand kan jou hier advies geven. Dus deze topic kan beter verwijderd worden aangezien je huwelijkse problemen niet moet openbaren.
    Praat r met je man over. Alleen hij weet wat er mankeert. Kan ook misschien sihr zijn. Alleen daar weet ik te weinig van af.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    61
    05-03-2014

    Ik sluit me aan bij de laatste reactie, over zulke onderwerpen moet je raad vragen aan mensen in jouw dichte omgeving, mensen die om jou geven.
    En het beste is om hierover raad te vragen aan geleerden, die kennis hebben (islamitisch) over zulke zaken. En die geleerden zal je niet tegenkomen op marokko.nl
    Maar indien jouw verhaal werkelijk klopt, dan hoop ik van harte dat alles nog goedkomt voor jullie inshaAllah
    Belgica

  9. #24
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    9 maanden geen seks? en jullie slapen gewoon met elkaar in 1 bed?.. klopt gewoon niet kan gewoon niet. Praat goed met hem er moet iets zijn
    Happiness is an inside job


  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    356
    14-06-2009

    Hij krijgt hem waarschijnlijk niet meer omhoog en daar schaamt hij zich voor.
    Kietel hem een keer onder z`n ballen en kijk of er beweging in komt of niet.

  11. #26
    7ajati

    Reacties
    1.836
    04-11-2006

    Citaat Geplaatst door Masterrr Bekijk reactie
    Hij krijgt hem waarschijnlijk niet meer omhoog en daar schaamt hij zich voor.
    Kietel hem een keer onder z`n ballen en kijk of er beweging in komt of niet.
    meen je niet?

  12. #27
    Getrouwd.

    Reacties
    606
    16-12-2008

    Citaat Geplaatst door Karimaatjj Bekijk reactie
    Daarom nooit je man bij bevalling aanwezig laten zijn
    Ja, dat dacht ik ook toen ik het las .

    Die van mij gaat nu ecchttttt niet mee

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Geen behoefte na 9 maanden is niet gezond,mischien een idee om naar jullie Huisarts te gaan,of Rokya doen,het kan zo zijn dat hij impotent is geraakt door de Trauma.
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door IbnMohamed Bekijk reactie
    Ik sluit me aan bij de laatste reactie, over zulke onderwerpen moet je raad vragen aan mensen in jouw dichte omgeving, mensen die om jou geven.
    En het beste is om hierover raad te vragen aan geleerden, die kennis hebben (islamitisch) over zulke zaken. En die geleerden zal je niet tegenkomen op marokko.nl
    Maar indien jouw verhaal werkelijk klopt, dan hoop ik van harte dat alles nog goedkomt voor jullie inshaAllah
    NEE,is dik Haram om overr je Seksleven te praten met je naasten!

    Doe dit Nooit!!!
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    2.765
    21-11-2008

    daarom moet een man niet in de bevallings kamer zijn.