1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.011
    18-11-2004

    Goeie klerennaaister

    Ik ken een vriendelijke dame uit amsterdam die vanuit huis kleren naait voor particuliere mensen voor mooie prijzen.
    Alles wordt op maat genaait en kan later eventueel aangepast worden(gratis).
    Ze naait westerse kleren,islamitische kleren, galajurken en simpele jabadors, kinderkleding,herenkleding,trouwjurken.
    Men moet wel zelf stof kopen,maar ze helpt je graag bij het kopen van een geschikte stof.

    Laat me weten als je interesse hebt.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    139
    25-02-2005

    hallo
    ik heb wel interesse.
    als me het telnummer kunt geven.
    zodat ik kan bellen vooer meer info.alvast bedankt

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    84
    15-02-2005

    Thumbs up

    ik heb ook wel interesse, en waar woont ze. hopelijk hier in amsterdam, doei

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    173
    17-09-2004

    als ze niet in adam woont heb ik ook nog wel een paar nrs voor je van dames die het goed doen en snel zijn deze maken alles kaftan jelaba jabador takshita

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    84
    15-02-2005

    ja graag, dank je wel

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    7.559
    07-03-2005

    zou ook graag de telefoonnummer van die dame uit amsterdam willen hebben

    groetjes

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    84
    15-02-2005

    sanae, jij bent degene die deze topic heeft geopend, maar ik zie geen reactie meer van je, straks, of morgen mischien?. ik zie dat er veel dames zijn die meer willen weten, tot gauw, insha ALLAH

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    1.176
    04-12-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Ja ik zou ook graag de nummers willen hebben.
    Wil ook een paar jurken laten maken
    Moge Allah ons een steun voor elkaar laten zijn in het vergaren van kennis en ons allen op het rechte pad leidden, moge hij onze goede daden vermeerderen en onze slechte daden verminderen en ons alles met de juiste intentie laten doen, en ons in het hiernamaals het paradijs schenken en ons ver weg houden van de hel, moge hij ons zijn schaduw schenken op de dag der opstanding en helpen tegen de bestraffing in het graf
    AMIN

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    173
    17-09-2004

    voor die dame in adam moet je me maar even pm sturen

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    59
    09-02-2005

    Salaam

    Ik ben ook geinteresseert. Naait ze ook mooie galajurken en takchita's en kaftans!!Ben namelijk dringend op zoek daarnaar..
    Laat me weten op welk nummer of mail de mevrouw te bereiken is

    Ma3a salaam
    :hadj:...Leef van dag tot dat, Niemand heeft jou ''morgen'' belooft... :hadj:

  11. #11
    Que sera sera

    Reacties
    1.197
    09-01-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Ik zou graag wat dingen bij haar willen naaien, mits ze dat tegen een redelijke prijs wil doen. Zou je mij haar contactgegevens kunnen pmen?

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    255
    11-03-2003

    Citaat Geplaatst door Sanae2004
    Ik ken een vriendelijke dame uit amsterdam die vanuit huis kleren naait voor particuliere mensen voor mooie prijzen.
    Alles wordt op maat genaait en kan later eventueel aangepast worden(gratis).
    Ze naait westerse kleren,islamitische kleren, galajurken en simpele jabadors, kinderkleding,herenkleding,trouwjurken.
    Men moet wel zelf stof kopen,maar ze helpt je graag bij het kopen van een geschikte stof.

    Laat me weten als je interesse hebt.

    Ik wil wel haar nummer hebben!!!
    Pm me het adres en nummer dan bel ik haar wel en wat zijn haar prijzen omg voor een jalaba en tachita en kaftan??? ik hoor het graag zsm!! Soukrane
    Love is like war... Easy to start... Difficult to end... Impossible to forget...


  13. #13
    Bijna Lid

    Reacties
    2.041
    16-12-2004

    Wil ook graag het telefoonnummer van deze vrouw!!

    Wil de topicopener nog keertje reageren aub!!

    Salaam Aleikum wa Rahmatu Allah wa Barakatuh.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    124
    13-03-2005

    ken er iemand ook een in rotterdam voor westerse kleiding
    stuur me een berichtje aub

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.011
    18-11-2004

    Sorry dat ik niet reageerde maar de vrouw had het erg druk en zei dat ze geen nieuwe klanten bij wilde hebben. Inshallah na de vakantie kan ze wel naaien. Zoals ik zei het is gewoon een huisvrouw die als hobby naaien heeft en van alles en nog wat kan naaien behalve takchitat en kaftans...maar wel simpele jelaba's en moderne kleding en islamitische kleding. Hier onder gewoon een paar simpele voorbeelden die ze voor mensen genaaid heeft.Let niet op de stof want sommige mensen hebben echt geen smaak hehehhe maar op het model.