1. #16
    alhamdoullilah <3

    Reacties
    67
    07-07-2014

    Citaat Geplaatst door MvrTamazight Bekijk reactie
    Ja, even kijken of ik m'n inloggegevens nog weet ben er zo lang niet op geweest.
    Okej bedankt x :-*
    Wanneer liefde op je deur klopt, ga niet meteen opendoen. Er zijn mensen die zich gedragen als kinderen, ze kloppen aan en Lopen dan weg!

    Sweet as sugar, hard as ice, hurt me once, I'll kill you twice!

    Alhamdoullilah 3la kouli hal!

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    65
    03-06-2014

    Up! Ik dacht dat je gestopt was, gelukkig ga je hier nog wel door!

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    75
    02-11-2011

    Loveee your story! Ga snel verder!

  4. #19
    Bonnie&Clyde

    Reacties
    458
    12-07-2014

    ~Uuuuuupp!

    Geweldig verhaal, ga snel verder !

    X
    ~"Real men don't cry? Prophet Muhammed PBUH cried making du'a for his ummah every night, and he was the realest man ever." ~

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    352
    23-08-2011

    "Gisteravond nog even, maar na een lange tijd. Hmm.. Ik weet het niet. Heb ik het niet meer over gehad.. Ja.." Ik kijk vanuit de keuken naar Liyaam die zo zacht mogelijk zijn gesprek aan de telefoon voert. Met een diepe zucht raap ik alle vuile theedoeken bijeen en stap de woonkamer in. Liyaam kijkt op en zet z'n hand op zijn telefoon. "Kleed je even om, we moeten nog boodschappen doen." "Ik voel me eigenlijk niet zo lekker." "Ik kan ook niet alleen gaan, ik weet niet wat je nodig hebt." Ik sla mijn ogen neer en loop de trap op. Met tegenzin spreid ik de kastdeuren van elkaar en kijk naar soepele kleding. "Je moeder belde vanochtend." Ik schrik van zijn aanwezigheid en sluit mijn ogen tot de schrik is weggetrokken. "Ben ik zo eng?" "Nee, ik had niet door dat je achter me aan was gelopen." Liyaam komt dichterbij en slaat z'n armen om mijn middel. Met z'n kin leunt hij op mijn schouder en zucht. "Hoe voel je je?" vraagt hij. "Hoe bedoel je hoe voel je je?" "Ja gewoon, nog ziek, beroerd enzovoorts?" "Nee Liyaam, ik voel me prima." "Weet je het zeker?" "Ja, hou er nou over op." "Ik hou er niet over op. Ik zit even diep in deze situatie als jij." "Je wist waar je aan begon voor je met me trouwde!" "Gaan we het daar weer over hebben?" "Ja! Je doet steeds alsof je hier het slachtoffer bent dat overal in mee gesleurd wordt, maar je hebt zelf gekozen voor dit huwelijk met mij! Ik ben altijd een open boek geweest tegenover je!" Liyaam slaat zijn ogen neer en laat me los. "Dit is niks zo." "Wat bedoel je daarmee?" "Dat dit tussen ons zo niet is." "Dat weet ik, anders vond ik je niet met een ander in bed, op míjn plaats." "Jij was weggelopen!" "En dan mag je gelijk met een ander naar bed?! Wat doe je nog bij mij?!" "Dat is een hele goede vraag!" "Dan scheiden we toch lekker?" "Prima." Ik schrik van zijn koele houding. Ik wil me niet aan mijn gevoel overgeven in zijn bijzijn en ren snel de badkamer in. Honderden gevoelens maken zich los in mijn lichaam en honderden gedachten in mijn hoofd. Bonzend staat Liyaam voor de deur. "Open doen!" "Laat me met rust!" "Fayah doe open!" "Beneden is ook een toilet!" "Ik meen het!" Snel veeg ik de verse tranen van mijn gezicht en draai de deur open. "Waarom huil je?" Ik kijk hem aan maar geef geen antwoord. "Kleed je om, we gaan boodschappen doen." Ik slik en loop terug de kamer in. Vermoeid kleed ik me om en trek een dikke sjaal langs mijn nek. "Ben je klaar?" Ik knik kort. Liyaam opent de voordeur en wacht tot ik buiten sta. "Alleen de supermarkt? Of ook de slagerij?" "Supermarkt." Hij start de motor van de auto zonder ook nog maar een woord met me te wisselen. De tranen staan op springen. We zijn gewoon niet te herkennen. Er is niets meer over van wat je samen deelden. We zijn van elkaar vervreemd en leven zo langs elkaar heen. Ik merk aan Liyaam dat hij vroeg of laat zal opgeven. Hij kan de situatie niet aan. Een doodsbang gevoel overspoelt mijn lichaam. "Waarom huil je?" Ik kijk links van me, diep in de ogen die ik niet meer herken.
    Where there is hope there can be faith. Where there is faith miracles can occur.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    21
    07-09-2014

    upp je hebt echt talent meid!
    They told me I couldn't , that's why I did .

  7. #22
    Bonnie&Clyde

    Reacties
    458
    12-07-2014

    Uuupp!
    Geweldig. Ga snel verder !

    X
    ~"Real men don't cry? Prophet Muhammed PBUH cried making du'a for his ummah every night, and he was the realest man ever." ~

  8. #23
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    352
    23-08-2011

    Lieve meiden willen jullie aub een du'aa voor me doen. Heb volgende week tentamens en moet die halen.
    Where there is hope there can be faith. Where there is faith miracles can occur.

  10. #25
    Bonnie&Clyde

    Reacties
    458
    12-07-2014

    [QUOTE=MvrTamazight;125373985]Lieve meiden willen jullie aub een du'aa voor me doen. Heb volgende week tentamens en moet die halen.[/QUOTE

    Ik heb voor je gedaan, hbiba !

    X
    ~"Real men don't cry? Prophet Muhammed PBUH cried making du'a for his ummah every night, and he was the realest man ever." ~

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    75
    02-11-2011

    Citaat Geplaatst door MvrTamazight Bekijk reactie
    Lieve meiden willen jullie aub een du'aa voor me doen. Heb volgende week tentamens en moet die halen.
    Moge Allah je doen slagen! Veel succes, Allah is met je!

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    352
    23-08-2011

    Super lief van jullie dames! Ik werk zo snel mogelijk aan een vervolg maar jullie weten dat ik het druk heb!
    Where there is hope there can be faith. Where there is faith miracles can occur.

  13. #28
    alhamdoullilah <3

    Reacties
    67
    07-07-2014

    Uup doe maar rustig

    Voor je begint met leren zeg: allahouma zidni ielmal wa rzoekni fahman.
    Moge Allah jou bijstaan en jou doen slagen!
    Ameen x
    Wanneer liefde op je deur klopt, ga niet meteen opendoen. Er zijn mensen die zich gedragen als kinderen, ze kloppen aan en Lopen dan weg!

    Sweet as sugar, hard as ice, hurt me once, I'll kill you twice!

    Alhamdoullilah 3la kouli hal!

  14. #29
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  15. #30
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦