1. #271
    Dienares van Allah

    Reacties
    6.475
    16-12-2003

    Citaat Geplaatst door solace Bekijk reactie
    Ja echt subhanaAllah een ni3ma dit. Kan ook terecht voor memmorisaties bij haar hamdoellilah.

    Wat ik voor mezelf wens, wens ik een ander ook toe.
    Allahoma Amin op je dua.❤

    Moge Allah je erbij helpen.

    Ben zelf ook bezig met alles wat ik als kind heb geleerd weer te terug te halen en dit keer goed inchaAllah
    Jazeker de grootste ni3ma, alhamdulilah. Het brengt je dichter tot Allaah. Heel fijn dat dit kan, ik heb les gehad van verschillende zusters, soms denk ik kon ik ze maar samenvoegen tot een persoon. Omdat je soubhana Allaah van iedereen iets anders leert.

    Zo hoort het ook lieve sis, that's our Deen alhamdulilah.

    Ameen ons allen.

    Moge Allaah het voor je vergemakkelijken, voor mij was het een ramp. Maar uiteindelijk kom je er in sha Allaah. vooral veel luisteren en oefenen en je laten corrigeren.

    Moge Allaah jou en ons succes schenken ameen.

    Islaam – It just makes…. sense!



  2. #272
    Dienares van Allah

    Reacties
    6.475
    16-12-2003

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Wa alaikoem asalaam!!

    Sorry voor deze late reactie. Ben echt druk bezig. Nog Ied Mubarak beste zusters Ameen. Moge Allah onze vasten accepteren Ameen.

    Hier gaat het goed. Ben nu ook tijdelijk gestopt met memoriseren. Heb heel de ramadan alleen herhaalt en herhaalt met Taraweeh gebeden. Dus ik begin ook in sept met memoriseren haha!!

    Hier een goed link hoe je kan memoriseren. Jammer dat het niet vertaald is!

    https://www.facebook.com/15681457767...5539270711921/

    Heel leerzaam
    Assalaamoealeykoem sis,

    Geen enkel probleem, ik reageer ook niet altijd even vlot.
    Allaahie baarek feekie. Taqabal Allaah mina wa minkoem, Ameen.

    Herhaling is goed, ook tijdens je gebeden. Dat is iets wat ik ook weer moet gaan doen in sha Allaah. In sha Allaah moge Allaah het voor ons allen vergemakkelijken, Ameen.

    Shokran voor de link, ik ga een dierbare sis van mij wel lief vragen of ze het voor mij wil vertalen in sha Allaah.

    Islaam – It just makes…. sense!



  3. #273
    ♥♥Islam♥♥

    Reacties
    260
    09-04-2012

    Deze topic leeft nog MashaAllah... ik herinner me nog toen dit er was in begin. Ik deed mee voor een tijdje. Up
    ♥D♥J♥O♥E♥W♥A♥I♥R♥I♥Y♥Y♥A

  4. #274
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    Citaat Geplaatst door AmmatoelAziz Bekijk reactie
    Jazeker de grootste ni3ma, alhamdulilah. Het brengt je dichter tot Allaah. Heel fijn dat dit kan, ik heb les gehad van verschillende zusters, soms denk ik kon ik ze maar samenvoegen tot een persoon. Omdat je soubhana Allaah van iedereen iets anders leert.

    Zo hoort het ook lieve sis, that's our Deen alhamdulilah.

    Ameen ons allen.

    Moge Allaah het voor je vergemakkelijken, voor mij was het een ramp. Maar uiteindelijk kom je er in sha Allaah. vooral veel luisteren en oefenen en je laten corrigeren.

    Moge Allaah jou en ons succes schenken ameen.

    Allahoma Amin.
    Ik ga na de zomervakantie inchaAllah beginnen op de Uni voor uitgebreide tajweed lessen.
    Heb dit al jaren uitgesteld en uitgesteld en dacht komt wel en jaren verspild.

    Hamdolilah heb de basis wel en heb veel geleerd al. Maar wil dit ook doorgeven fisabili Allah en dan vind ik dat je het goed moet doen.

    SubhanaAllah klopt wat je zegt over nieuwe dingen leren van verschillende personen.

    Ik had dat bijv. met de letter ت ik maakte er een qalqala letter van en ik en andere die me corrigeerde is het niet opgevallen. Deze juf wel hahhaa en toen ik het tegen ze zei. Zeiden ze oh jaaaa ik hoor wat ze bedoeld ahahhaha.

  5. #275
    Dienares van Allah

    Reacties
    6.475
    16-12-2003

    Citaat Geplaatst door solace Bekijk reactie
    Allahoma Amin.
    Ik ga na de zomervakantie inchaAllah beginnen op de Uni voor uitgebreide tajweed lessen.
    Heb dit al jaren uitgesteld en uitgesteld en dacht komt wel en jaren verspild.

    Hamdolilah heb de basis wel en heb veel geleerd al. Maar wil dit ook doorgeven fisabili Allah en dan vind ik dat je het goed moet doen.

    SubhanaAllah klopt wat je zegt over nieuwe dingen leren van verschillende personen.

    Ik had dat bijv. met de letter ت ik maakte er een qalqala letter van en ik en andere die me corrigeerde is het niet opgevallen. Deze juf wel hahhaa en toen ik het tegen ze zei. Zeiden ze oh jaaaa ik hoor wat ze bedoeld ahahhaha.

    In sha Allaah, supergoed van je! Moge Allaah je succes schenken ameen.
    Ja jaren verspillen, ik weet wat je bedoeld. Aan de andere kant moet je ook de mogelijkheden hebben en vanuit huis worden gestimuleerd.

    Heel goed van je, dat moet je indd goed doen. Ik ken medestudenten die echt heel ver zijn gekomen met de Wil van Allaah en nu zelf les geven, hun voordeel is dat ze het Arabisch machtig zijn en de kans hebben om bepaalde studies hetzij online of old skool les volgen. Moge Allaah hun belonen voor al hun inspanningen Ameen.

    Ja iedereen let op andere dingen en zo leer je van elke persoon weer iets anders. Alhamdulilah.

    Islaam – It just makes…. sense!



  6. #276
    Dienares van Allah

    Reacties
    6.475
    16-12-2003


    Islaam – It just makes…. sense!



  7. #277

  8. #278
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Update

    Na Fadjr, moraza3a doen. Dat is het begin na 2 maanden niks te hebben gedaan!

    Heel fout van mij mensjes.

  9. #279
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Ik ben dus nog niet begonnen met memoriseren. Moet dit weer goed plannen inscha Allah! Moge Allah ons daarbij helpen. Heb nu ook tafsier boeken besteld zodat de inhoud beter in mijn zit inscha Allah.

  10. #280
    MVC Lid

    Reacties
    88
    19-05-2017

    Good luck!

  11. #281
    Dienares van Allah

    Reacties
    6.475
    16-12-2003

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Update

    Na Fadjr, moraza3a doen. Dat is het begin na 2 maanden niks te hebben gedaan!

    Heel fout van mij mensjes.
    Moge Allaah het voor je vergemakkelijken, Ameen.

    Je moet er weer even inkomen, met de Wil van Allaah pak je het in sha Allaah weer op.

    Fouten maken is menselijk sis, moge Allaah onze tekortkomingen vergeven en bedekken ameen!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Islaam – It just makes…. sense!



  12. #282
    Dienares van Allah

    Reacties
    6.475
    16-12-2003




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Islaam – It just makes…. sense!



  13. #283
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door AmmatoelAziz Bekijk reactie
    Moge Allaah het voor je vergemakkelijken, Ameen.

    Je moet er weer even inkomen, met de Wil van Allaah pak je het in sha Allaah weer op.

    Fouten maken is menselijk sis, moge Allaah onze tekortkomingen vergeven en bedekken ameen!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ameen!!! Ben weer begonnen! Bedankt lieve zuster

  14. #284
    Oem Safiyya

    Reacties
    15.824
    01-04-2009

    Moge Allah de weg voor ons vergemakkelijken, hier ook een poging gewaagd :-)
    Only dead fish go with the flow.

    عفى الله عمَّا سلف


  15. #285
    Dienares van Allah

    Reacties
    6.475
    16-12-2003

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Ameen!!! Ben weer begonnen! Bedankt lieve zuster
    Heel goed van je! Me too Moge Allaah het voor ons vergemakkelijken ameen!!

    Islaam – It just makes…. sense!