1. #256

  2. #257
    MVC Lid

    Reacties
    88
    19-05-2017

    Citaat Geplaatst door solace Bekijk reactie
    Moge Allah jullie sabr en nog meer imaan schenken, zodat jullie de koran in zijn geheel kunnen memmoriseren.
    Amien

  3. #258
    Dienares van Allah

    Reacties
    6.475
    16-12-2003

    Citaat Geplaatst door solace Bekijk reactie
    Moge Allah jullie sabr en nog meer imaan schenken, zodat jullie de koran in zijn geheel kunnen memmoriseren.
    Ameen ya Rabb

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

    Islaam – It just makes…. sense!



  4. #259
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    Salamoe Alaikoem.

    Interessante topic machaAllah.

  5. #260
    Dienares van Allah

    Reacties
    6.475
    16-12-2003

    Citaat Geplaatst door solace Bekijk reactie
    Salamoe Alaikoem.

    Interessante topic machaAllah.
    Wa aleykoem assalaam wa rahmatu Allaahi wa barakatuhu,

    Dank je.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

    Islaam – It just makes…. sense!



  6. #261
    Dienares van Allah

    Reacties
    6.475
    16-12-2003

    _

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

    Islaam – It just makes…. sense!



  7. #262
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door AmmatoelAziz Bekijk reactie
    _

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Salam alaikoem, alles goed verder beste zuster? Ik zie niks..

    Up voor het memoriseren en het herhalen !!

  8. #263
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    Up

  9. #264
    Dienares van Allah

    Reacties
    6.475
    16-12-2003

    Wa aleykoem assalaam sis,

    Hmm wat raar. Ik had een plaatje geplaatst met tekst.

    Alhamdulilah goed met jou ook?


    Hoe gaat het met het memoriseren? Ik merk veel uitstel gedrag bij mezelf, maar stapsgewijs pak ik het weer op in sha Allaah. De lessen zijn even tijdelijk gestopt, tot na de zomervakantie in sha Allaah.
    Maar heb gelukkig lieve en bekwame zusters bij wie ik via de app mijn recitatie kan laten verbeteren in sha Allaah. Alhamdulilah hiervoor.

    De ramadan is soubhana Allaah zo snel voorbij gegaan. Ik hoop dat je al jouw doelen hebt gehaald.

    Moge Allaah onze vasten, gebeden, ad3ieyaa en goede daden accepteren. Onze zonden en tekortkomingen vergeven, omze taqwaa vermeerderen en het vasten en de Qoraan een voorspraak laten zijn op de dag des Oordeels, Allaahoema Ameen. [emoji171]
    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Salam alaikoem, alles goed verder beste zuster? Ik zie niks..

    Up voor het memoriseren en het herhalen !!
    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

    Islaam – It just makes…. sense!



  10. #265
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    Salamoe Alaikoem Akhawat ik volg online tajweed lessen en deze zuster geeft deze lessen fisabilliAllah. Heb dankzij deze lessen heel veel geleerd. Als jullie interesse hebben kan ik jullie meer info geven.

  11. #266
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    SalamoeAlaikoem Hoe gaat het memoriseren?

  12. #267
    Dienares van Allah

    Reacties
    6.475
    16-12-2003

    Citaat Geplaatst door solace Bekijk reactie
    Salamoe Alaikoem Akhawat ik volg online tajweed lessen en deze zuster geeft deze lessen fisabilliAllah. Heb dankzij deze lessen heel veel geleerd. Als jullie interesse hebben kan ik jullie meer info geven.
    Wa aleykoem assalaam zuster, wat goed van je Allaahoema baarek.
    Lief ook dat de zuster het fisabillilaah doet, moge Allaah het zwaar laten wegen op haar weegschaal van goede daden, Ameen.

    Ik heb alhamdulilah in het verleden voldoende tajweed lessen gehad, moet het wel hier en daar gaan opkrikken, maar dat doe ik zelfstandig en met een lerares.
    Maar misschien dat andere zusters wel interesse hebben. Moge Allaah je belonen voor het feit dat je aan ons denkt <3



    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

    Islaam – It just makes…. sense!



  13. #268
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    Citaat Geplaatst door AmmatoelAziz Bekijk reactie
    Wa aleykoem assalaam zuster, wat goed van je Allaahoema baarek.
    Lief ook dat de zuster het fisabillilaah doet, moge Allaah het zwaar laten wegen op haar weegschaal van goede daden, Ameen.

    Ik heb alhamdulilah in het verleden voldoende tajweed lessen gehad, moet het wel hier en daar gaan opkrikken, maar dat doe ik zelfstandig en met een lerares.
    Maar misschien dat andere zusters wel interesse hebben. Moge Allaah je belonen voor het feit dat je aan ons denkt <3



    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Ja echt subhanaAllah een ni3ma dit. Kan ook terecht voor memmorisaties bij haar hamdoellilah.

    Wat ik voor mezelf wens, wens ik een ander ook toe.
    Allahoma Amin op je dua.❤

    Moge Allah je erbij helpen.

    Ben zelf ook bezig met alles wat ik als kind heb geleerd weer te terug te halen en dit keer goed inchaAllah

  14. #269
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door AmmatoelAziz Bekijk reactie
    Wa aleykoem assalaam sis,

    Hmm wat raar. Ik had een plaatje geplaatst met tekst.

    Alhamdulilah goed met jou ook?


    Hoe gaat het met het memoriseren? Ik merk veel uitstel gedrag bij mezelf, maar stapsgewijs pak ik het weer op in sha Allaah. De lessen zijn even tijdelijk gestopt, tot na de zomervakantie in sha Allaah.
    Maar heb gelukkig lieve en bekwame zusters bij wie ik via de app mijn recitatie kan laten verbeteren in sha Allaah. Alhamdulilah hiervoor.

    De ramadan is soubhana Allaah zo snel voorbij gegaan. Ik hoop dat je al jouw doelen hebt gehaald.

    Moge Allaah onze vasten, gebeden, ad3ieyaa en goede daden accepteren. Onze zonden en tekortkomingen vergeven, omze taqwaa vermeerderen en het vasten en de Qoraan een voorspraak laten zijn op de dag des Oordeels, Allaahoema Ameen. [emoji171]

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Wa alaikoem asalaam!!

    Sorry voor deze late reactie. Ben echt druk bezig. Nog Ied Mubarak beste zusters Ameen. Moge Allah onze vasten accepteren Ameen.

    Hier gaat het goed. Ben nu ook tijdelijk gestopt met memoriseren. Heb heel de ramadan alleen herhaalt en herhaalt met Taraweeh gebeden. Dus ik begin ook in sept met memoriseren haha!!

    Hier een goed link hoe je kan memoriseren. Jammer dat het niet vertaald is!

    https://www.facebook.com/15681457767...5539270711921/

    Heel leerzaam

  15. #270
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door solace Bekijk reactie
    Salamoe Alaikoem Akhawat ik volg online tajweed lessen en deze zuster geeft deze lessen fisabilliAllah. Heb dankzij deze lessen heel veel geleerd. Als jullie interesse hebben kan ik jullie meer info geven.
    Wa Alaikoemoe asalaam.

    Up voor jou zuster. Moge Allah jou en de andere zuster belonen Ameen. Het memoriseren is een gunst.