1. #1
    I miss you papa

    Reacties
    544
    13-11-2002

    Question marokkaanse feesten;wat vind je ervan?

    A Salaam Alaikoum,

    laat ik maar straight to the point komen: Wat vinden jullie van Marokkaanse feesten?
    Ik zag allemaal discussies staan over Marmoucha(16 Feb.) en ik vroeg mij af wat jullie hiervan vinden....
    Ik ben ook naar Marmoucha(16feb.)geweest en ik vond 't heel gezellig! Ik vond 't wel jammer/triest dat de jongens die er waren, het idee hadden dat het recht om aan de meiden te zitten bij de entreeprijs was inbegrepen!!:verdomme:

    moehim laat me je mening weten!!

    maha aslama


    Neem altijd je eigen beslissingen, want je Allah zal alleen jouw erop beoordelen!!
    21 januari 2002 Allah ie Rahmak al Walid! mischien zouden wij mensen meer zien, als we blind waren...

    what goes around,comes around, what goes up must come down. Dounja ked dor!!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    40
    27-10-2002

    Het is heel gezellig, maar het ligt er aan naar welk feest je gaat maar wat mij betreft zijn marmoucha feestjes heel erg gezellig

  3. #3
    Angel Of Mine

    Reacties
    770
    15-04-2002

    Ik vondt het wel gezellig, ik was daar tenminste met gezellige mensen. De mensen die voor marmoucha werken ken ik ook bijna allemaal, maar het is overal zo dat er jongens met losse handjes zijn. Zolang je maar voor de muziek/artiesten/gezelligheid or whatever komt, vindt ik het best, maar ga je voor de jongens, dan lok je het zelf uit.

    Groetjesss

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    991
    14-05-2002

    Ik hou helemaal niet van dat soort feesten, dat is mijn mening. Ik ben nog nooit op zo'n feest geweest en dat wil ik graag zo houden.

  5. #5
    I miss you papa

    Reacties
    544
    13-11-2002

    Origineel gepost door Angeltje
    Ik vondt het wel gezellig, ik was daar tenminste met gezellige mensen. De mensen die voor marmoucha werken ken ik ook bijna allemaal, maar het is overal zo dat er jongens met losse handjes zijn. Zolang je maar voor de muziek/artiesten/gezelligheid or whatever komt, vindt ik het best, maar ga je voor de jongens, dan lok je het zelf uit.

    Groetjesss
    daar ben ik t ook mee eens!!
    21 januari 2002 Allah ie Rahmak al Walid! mischien zouden wij mensen meer zien, als we blind waren...

    what goes around,comes around, what goes up must come down. Dounja ked dor!!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    364
    13-09-2002

    marokaanse feesjes zijn heel leuk echt heel gezellig maar het het hang er van af wie er allemaal komt normale mensen
    O allah vergeef mijn zonden en laat mij in uw paradijs binnen treden zodat ik DAAR mijn eeuwige leven mag leiden.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    445
    13-11-2002

    op zich ga ik niet zo vaak naar marokaanse feesten, maar afgelopen vrijdag was ik naar roosendaal geweest (uitnodiging) en zondag naar paradiso (ook uitnodiging hahahah )
    maar het was zeker gezellig hoor!!!
    alleen de jongens tja wat moet ik daarover zeggen ; ze zijn soms irritant vooral bij grote feesten zoals bij paradiso want bij het feest in roosendaal was er een hele relaxe sfeer. dus dat is het enige nadeel eigenlijk.
    als je iedere week gaat is het volgens mij ook niet meer zo leuk denk ik


  8. #8
    Asalaam alaikoem

    Reacties
    12.420
    28-03-2002

    Ik vind het niks. Allemaal net zo haram als een disco/bar.

  9. #9
    Angel Of Mine

    Reacties
    770
    15-04-2002

    Origineel gepost door naima alhoceima
    Daar ben ik het mee eens!!!


    Origineel gepost door mocromagic
    daar ben ik t ook mee eens!!


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.764
    02-05-2002

    vage mensen damn... marokkanse feesten vinden jullie wel kunnen en een disco niet??


    en ze zijn gewoon droog die feesten.. pff.. om maar niet te beginnen over de mensen die er komen
    Before you can reed me you've gotta learn how to see me....

  11. #11
    Die Eckte Lid

    Reacties
    4.208
    17-11-2001

    Re: marokkaanse feesten;wat vind je ervan?

    Origineel gepost door mocromagic
    Ik vond 't wel jammer/triest dat de jongens die er waren, het idee hadden dat het recht om aan de meiden te zitten bij de entreeprijs was inbegrepen!!:verdomme:
    dit is de voornaamste reden waarom ik niet naar zulke ish ga, die zogenaamde playertjes zijn irri ern zorgen ervoor dat er altijd wel wat meot gebeuren wat de sfeer verpest. ik ga liever naar SPLENDID, ik was gister daar geweest en dat was egt de BOMB!!!

    en Mo aka MC Lyrical Tie komt niet op Marmoucha fissa's
    "...Ik verander de zaken als maffiabazen die een wandeling maken
    Spit met een grote mond, ik ben tot de tanden bewapend
    Veel te dope voor jou om je gram te gaan halen
    Je kan kant noch wal raken, je valt net als je plan in het water..."

    - D@T KrAy-Z MoCrO, Platinum Lid

  12. #12
    Die Eckte Lid

    Reacties
    4.208
    17-11-2001

    Origineel gepost door Angeltje
    Ik vondt het wel gezellig, ik was daar tenminste met gezellige mensen. De mensen die voor marmoucha werken ken ik ook bijna allemaal, maar het is overal zo dat er jongens met losse handjes zijn. Zolang je maar voor de muziek/artiesten/gezelligheid or whatever komt, vindt ik het best, maar ga je voor de jongens, dan lok je het zelf uit.

    Groetjesss
    op SPLENDID zijn er geen irri jongens die denken dat ze player zijn
    "...Ik verander de zaken als maffiabazen die een wandeling maken
    Spit met een grote mond, ik ben tot de tanden bewapend
    Veel te dope voor jou om je gram te gaan halen
    Je kan kant noch wal raken, je valt net als je plan in het water..."

    - D@T KrAy-Z MoCrO, Platinum Lid

  13. #13
    Die Eckte Lid

    Reacties
    4.208
    17-11-2001

    Re: Re: Re: marokkaanse feesten;wat vind je ervan?

    Origineel gepost door Jebli-Tangaoui
    Lyrical Tie doet
    of niet

    Maar Lady Bee doet meer
    "...Ik verander de zaken als maffiabazen die een wandeling maken
    Spit met een grote mond, ik ben tot de tanden bewapend
    Veel te dope voor jou om je gram te gaan halen
    Je kan kant noch wal raken, je valt net als je plan in het water..."

    - D@T KrAy-Z MoCrO, Platinum Lid

  14. #14
    Angel Of Mine

    Reacties
    770
    15-04-2002

    Origineel gepost door Lunatic007
    vage mensen damn... marokkanse feesten vinden jullie wel kunnen en een disco niet??


    en ze zijn gewoon droog die feesten.. pff.. om maar niet te beginnen over de mensen die er komen
    Disco is toch denk ik wat anders dat marmoucha feesten.
    Bij marmoucha feesten wordt geen alcohol gedronken en de max tijd zit op 22.00.

    In disco's is iedereen laderzat en ben je zeker 6.00 nog aan het dansen...

    Groetjes

  15. #15
    KICKING MACHINE

    Reacties
    870
    08-03-2002

    Allatif,

    Ben ook wel eens op die marmoucha feesten. En ik heb tot nu toe alleen lol gehad. Maar het is zo er zijn heel veel meiden schaars gekleed en strak. Sommige vragen ook letterlijk om de aandacht! Ik ben tot nu toe niet aangeraakt door een jongen, maar ja als het gebeurt dan zal hij het wel voelen en niet alleen van mij.

    Ushh kickkie
    Non-crEwE-mEmbEr ! DUS !