1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    6.457
    08-03-2010

    Ik heb hier nooit aan meegedaan.

    Waar is dit eigenlijk goed voor?

    Hij (Ibrahiem) zei: "Niemand wanhoopt aan de Barmhartigheid van zijn Heer dan de dwalenden." (Soerah Al Hidjr, vers 56)


  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    3.667
    03-11-2010

    Citaat Geplaatst door Bi-Idhnillaah Bekijk reactie
    Ik heb hier nooit aan meegedaan.

    Waar is dit eigenlijk goed voor?
    je koopt een pakketje postzegels en of kaarten. Die dan speciaal voor dit doel is gemaakt en mensen hebben dan pakketje postzegels voor een goedkoop prijsje ofzo;gniffel:

    Vroeger liet mama mij wel ik mocht naar alleen bepaalde buren die altijd van mij kochten al sinds groep 1/2. Soms werd ze boos als ik extra mensen had maar ja die buren maakten mond op mond reclame Later wisten bepaalde leerlingen dat er in mijn buurt wel hollandien woonden die meededen. Maar ze kregen altijd een nee omdat ik hele buurt had

    Maar vroeger is nu niet en ik zou het persoonlijk ook mijn nichtje niet laten, vooral niet zonder toezicht. Dan dus maar een lege envelop als mededeling dat niemand wilde kopen of gewoon een kei harde Nee!! mag niet langs de deuren!

    Maar we hadden ook andere doelen als rennen voor water of schaatsen voor water. en daar deed fam gewoon 50 cent ofzo. dan had je al je broers en zussen thuis die 50 cent in deden. Moeder of vader gooiden even 4 euro erin en je ging een leuk dagje schaatsen of gewoon rustig lopen i.p.v. rennen