1. #16
    ben er niet.

    Reacties
    35.774
    26-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Milky_ Bekijk reactie
    Mijn man heeft hem via zijn werk gekregen. Volgens hem niet zo moeilijk.

    Hij had de hoogste score.
    Niet ogen, niet ogen!!
    *oog x 100000*


    je roept het zelf over hem af

  2. #17
    ben er niet.

    Reacties
    35.774
    26-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Theelepeltje Bekijk reactie
    Je zou je lijst eens aan moeten vullen jij.
    Heb je ook een vca, acv, vac of wat dan ook?
    Ik wilde iets zeggen, mesha beter dat ik het hier niet plaats voor ik scheve ogen krijg

    Ik heb niet eens een bak kom jij met je vc acv en vac.

  3. #18
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    Citaat Geplaatst door maaltje Bekijk reactie
    *oog x 100000*


    je roept het zelf over hem af
    ken je dat soort topics van mijn man heeft me net geslagen en dat een ander lid dan reageert met;mijn man is echte en lieverd hij zou mij nooit slaan!

    Kabooemmmm

  4. #19
    ben er niet.

    Reacties
    35.774
    26-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door solace Bekijk reactie
    ken je dat soort topics van mijn man heeft me net geslagen en dat een ander lid dan reageert met;mijn man is echte en lieverd hij zou mij nooit slaan!

    Kabooemmmm
    en of ik die ken! Ik heb een keer in een dergelijke topic gereageerd (exacte onderwerp weet ik niet meer precies, maar ging erom dat iemand reageerde met een totaal misplaatste reactie) met: je gaat toch ook niet tegen iemand die honger aan het lijden is ergens in afrika en al tig dagen geen fatsoenlijke maaltijd heeft gegeten zeggen: aa777 mijn koelkast is weer helemaal gevuld, wayaw hij puilt gewoon helemaal uit! wadji mani gha thaani sha! en dan nog maar te zwijgen over de vriezer, die barst bijna uit zijn voegen! En ik ga lekker SMULLEN VANAVOND!!!! NYUM NYUM NYUM!!!

  5. #20
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    Citaat Geplaatst door maaltje Bekijk reactie
    en of ik die ken! Ik heb een keer in een dergelijke topic gereageerd (exacte onderwerp weet ik niet meer precies, maar ging erom dat iemand reageerde met een totaal misplaatste reactie) met: je gaat toch ook niet tegen iemand die honger aan het lijden is ergens in afrika en al tig dagen geen fatsoenlijke maaltijd heeft gegeten zeggen: aa777 mijn koelkast is weer helemaal gevuld, wayaw hij puilt gewoon helemaal uit! wadji mani gha thaani sha! en dan nog maar te zwijgen over de vriezer, die barst bijna uit zijn voegen! En ik ga lekker SMULLEN VANAVOND!!!! NYUM NYUM NYUM!!!

    En dan aan het einde nog zeggen *niet ogen*

  6. #21
    ben er niet.

    Reacties
    35.774
    26-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door solace Bekijk reactie

    En dan aan het einde nog zeggen *niet ogen*
    Juist