1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    37
    30-10-2008

    fuck apple veelste duur dat ik mijn kloten erbij moet neertellen en dan nit te beginnen over ishit 6 plus voor 700 euro met 16gb!!!
    16gb voor 700 euro zijn ze soms helemaal naar de klrn ofsow?????
    echt zo jammer dat gigantisch veel domme mensen op deze wereld bestaan dat ze elke jaar nieuwe ishit graag kopen
    voor meer dan 700 euro tfuu op hu n tfuu op hun klote hersens die zo geobsedeerd zijn van apple
    gadverdamme bah vieze vuile apple fanboys

  2. #17
    Ourzazate!

    Reacties
    1.713
    16-06-2007

    Ik heb sinds vorige week de oneplus one 64gb toptoestel!
    Free PALESTINA

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    214
    30-09-2012

    Citaat Geplaatst door Falastine Bekijk reactie
    Ik heb sinds vorige week de oneplus one 64gb toptoestel!

    Het is de plus, geen oneplus.

    Ik heb hem ook met de release dag aangeschaft. Ik ben een phabletfreak en dacht ik ga maar deze keer voor de phablet van Apple, maarik vind de uitstraling niet mooi en ik kan niet wennen aan het besturingssysteem. Misschien stap ik 17 oktober toch naar de Note 4.


  4. #19
    Ourzazate!

    Reacties
    1.713
    16-06-2007

    Citaat Geplaatst door _Faris_ Bekijk reactie
    Het is de plus, geen oneplus.

    Ik heb hem ook met de release dag aangeschaft. Ik ben een phabletfreak en dacht ik ga maar deze keer voor de phablet van Apple, maarik vind de uitstraling niet mooi en ik kan niet wennen aan het besturingssysteem. Misschien stap ik 17 oktober toch naar de Note 4.
    Waar heb je het over? Ik heb het over de Oneplus One dat is de nieuwste Android telefoon http://oneplus.net/nl
    Free PALESTINA

  5. #20
    Bijna Lid

    Reacties
    1.053
    07-09-2006


  6. #21
    Bijna Lid

    Reacties
    1.053
    07-09-2006

    Xxxccxcccxxx

  7. #22
    Ourzazate!

    Reacties
    1.713
    16-06-2007

    Citaat Geplaatst door hassans85 Bekijk reactie
    mana nieuwste de one plus werd al lang in andere landen en online verkocht al meer dan een jaar dat hij nieuw naar nl is gekomen wil niet zeggen dat die nieuwste is
    De oneplus werd pas vanaf Ongeveer mei geleverd dus geen jaar. Er zit een snapdragon 801 in die kwamen pas rond die periode in telefoons.En hij is niet naar Nederland gekomen want je moet hem online bestellen via internet.ik volg al heel erg lang dit nieuws en process
    Free PALESTINA