1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    410
    06-10-2012

    Israel en liberaal Joodse gemeenschap tegen Palestina

    Sinds de Holocaust, maar eeuwen daarvoor hebben de Joodse mensen in genocides, volkeren moorden meegemaakt en overal meegemaakt er gaat een tijd niet voorbij waarbij een groep Joodse mensen worden vermoord en na de 2e wereld oorlog eist men het gebied waar ook veel Moslim mensen hebben gewoond het gebied op, maar wat is ouder het Jodendom of het Islam en wat ligt er op de grond van deze gebieden meer Islamistische moskee's en Sheik tombes of meer Jodendom voorwerpen, het antwoord was het laatste. Als de Joodse voorwerpen niet daar op de grond gebouwd waren hadden zij het nooit geëist. Vergelijk het met de Islamistische bevolking van Egypte, ik ben moslim maar daar is een piramide en ik ben ooit 3000 jaar iets anders geweest. Breng je kinderen en ouders maar veilig in het schone Iran.

    Andere voorbeelden zijn Iran, het heiligdom van perspolis en het Parsi geloof, ik ben moslim maar als ik achter mijn rug omkijk zie ik een mooi bouwwerk uit de oudheid. In Afghanistan met de Pathaanse moslim mensen ik ben moslim maar 3000 jaar geleden ben ik Indo Greeks geweest en als ik die beelden stuk maak krijgt mijn bevolking geen geld voor toerisme. Veel voorbeelden ook in Turkije, ik ben moslim maar 2000 jaar geleden ban ik Grieks of Bazantine geweest en heb deze beelden nodig voor de toerisme van mijn land. Algerije, Libië en Tunesië hebben vormen van Piramides en ook oude Griekse steden gehad en dat geeft de Islamistische bevolking de kans op toerisme te bieden aan de westerse bevolking. Marokko heeft heel weinig voorwerpen uit de oudheid en Palestina gebied ook of waar zij niet van bewust zijn. In Israel en Gaza gebied liggen bijna alle mooie voorwerpen in een gebied waar toevallig ook veel Hebreeuwse voorwerpen liggen.

    Wat zegt Israël dit zijn mijn voorwerpen en mijn Hebreeuwse voorwerpen uit de geschiedenis dus dit deel van de grond is mijn land. Israël is op vele basis ideologen opgebouwd en voor Islamistische mensen uit Palestina is het moeilijk te begrijpen. Israël geeft weinig kans ook door de 2e wereld oorlog om te laten zien dat zij niet ongelijk hebben want 6 miljoen mensen is veel. Palestijnse ouders kijken naar de faciliteiten die door de Joodse mensen zijn gecreëerd en denken ik kan dat niet maken voor mijzelf en mijn kinderen en ik wil daar ook wonen en kan niet want er is een quote in Israel hoeveel mensen er mogen komen. Aan de andere kant zegt Duitsland wij willen juist weer landen helpen als Syrie, Irak en Palestina, dus moslim mensen uit deze gebieden moeten pakken wat je pakken kan. Duitsland forceert Islamitische landen om Duits te spreken en dan kunnen zij alles krijgen en ook ontwikkeling hulp naar Syrie, Irak en Palestina. Ik bedoel Duitsland is bedekt met alleen maar met land, landen zoals Iran ook en kunnen met weinig middelen iets moois creëren, de hygiëne van Iran is zo hoog dat dat doet verbleken met Moslim en Aziatische landen, dus soms naar 2 buurlanden verder vragen in plaats van een. Palestijnen en Irakezen in Iran en aanvullingen van Kurdistannen, Iran telt maar 30 miljoen mensen en dat is te veel weinig.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.239
    03-01-2013

    Het is een feit dat de Joden daar duizenden jaren gewoond hebben. De klaagmuur is het enige dat over is van de Tweede tempel van de Joden en die werd al meer dan 2070 jaar geleden gesloopt door de Romeinen.

    Hoe dan ook, de seculiere geopolitieke staat die nu de dienst uitmaakt in dat land is krankzinnig en misdadig. Gelovige Joden zijn dan ook fel tegen deze staat.

    https://www.youtube.com/watch?v=w4zRmJHxoBo

Tags voor deze discussie