1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    887
    18-05-2013

    Nieuwe Blogpost! 10 Favoriete drogisterij Make-Up Producten

    Er staat weer een nieuwe blogpost online! Kijk op www.fabulicioushomelife.blogspot.com voor mijn 10 favoriete goedkopere make-up producten.



  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    524
    04-09-2011

    Probeer L'oreal en Maybeline te boycotten a.u.b. Voor de rest fijne producten inderdaad, ben er mee bekend.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    887
    18-05-2013

    Citaat Geplaatst door Leraresje Bekijk reactie
    Probeer L'oreal en Maybeline te boycotten a.u.b. Voor de rest fijne producten inderdaad, ben er mee bekend.
    Bedankt voor je advies Leraresje. Wist niet dat L'oreal èn Maybelline ook Israel steunen. Blijft weinig over zo...
    Maar de boycot heeft zn vruchten afgeworpen dus houden wij vol

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    10.800
    12-12-2010

    ik was fan van BB cream Garnier maar geboycot natuurlijk, en heb nu een veeeeel betere gevonden en dat is BB cream alround van Catrice geweldig!! hij dekt echt goed alles het is ook een soort van een foundation en concealer in ..maar die is helaas uit het assortiment dus moet nu weer iets anders vinden..Even kijken wat essence heeft..

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    10.800
    12-12-2010

    Citaat Geplaatst door FabuliciousHL Bekijk reactie
    Bedankt voor je advies Leraresje. Wist niet dat L'oreal èn Maybelline ook Israel steunen. Blijft weinig over zo...
    Maar de boycot heeft zn vruchten afgeworpen dus houden wij vol
    catrice heeft ook hele leuke oogschaduw, blushes,bronzers...en goedkoop..was ook altijd fan van garniet,loreal maar nu ik catrice heb ontdekt veel beter

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    887
    18-05-2013

    Citaat Geplaatst door moslima2010 Bekijk reactie
    ik was fan van BB cream Garnier maar geboycot natuurlijk, en heb nu een veeeeel betere gevonden en dat is BB cream alround van Catrice geweldig!! hij dekt echt goed alles het is ook een soort van een foundation en concealer in ..maar die is helaas uit het assortiment dus moet nu weer iets anders vinden..Even kijken wat essence heeft..
    Ik ben niet zo thyus in de BB en CC creams. Als ik een wat lichtere dekking wil gebruik ik meestel 1 deel foundation en 1 deel dagcreme. Werkt perfect! Mocht ik een goede bb cream tegenkomen met goede reviews laat ik het weten insha Allah.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    10.800
    12-12-2010

    Citaat Geplaatst door FabuliciousHL Bekijk reactie
    Ik ben niet zo thyus in de BB en CC creams. Als ik een wat lichtere dekking wil gebruik ik meestel 1 deel foundation en 1 deel dagcreme. Werkt perfect! Mocht ik een goede bb cream tegenkomen met goede reviews laat ik het weten insha Allah.
    ik ben fan bestaat er ook cc cream? ..het mooie aan deze dat hij ook niet zo dik op de huid lijkt maar gewoon natuurlijk ik gebruik een klein beetje

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    887
    18-05-2013

    Citaat Geplaatst door moslima2010 Bekijk reactie
    ik ben fan bestaat er ook cc cream? ..het mooie aan deze dat hij ook niet zo dik op de huid lijkt maar gewoon natuurlijk ik gebruik een klein beetje
    Yep ben benieuwd hoe ver ze gaan in het alfabet XD.
    Jammer dat die van Catrice niet meer verkocht wordt. Had m graag geprobeerd!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    10.800
    12-12-2010

    Citaat Geplaatst door FabuliciousHL Bekijk reactie
    Yep ben benieuwd hoe ver ze gaan in het alfabet XD.
    Jammer dat die van Catrice niet meer verkocht wordt. Had m graag geprobeerd!
    ja wilde nog een tube halen, en ze hadden het bij mij in de buurt uit het assortiment gehaald misschien ergens ander niet weet ik..ja jammer ben er echt tevreden over

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    887
    18-05-2013

    Citaat Geplaatst door moslima2010 Bekijk reactie
    ja wilde nog een tube halen, en ze hadden het bij mij in de buurt uit het assortiment gehaald misschien ergens ander niet weet ik..ja jammer ben er echt tevreden over
    Hmm ff kijken dank. Thnx voor de tip!

    XxX

  11. #11
    #BlacksQuad

    Reacties
    3.107
    13-09-2011

    Citaat Geplaatst door Leraresje Bekijk reactie
    Probeer L'oreal en Maybeline te boycotten a.u.b. Voor de rest fijne producten inderdaad, ben er mee bekend.
    Laat dat nou net mijn favo make-up merken zijn

    Maarja gelukkig genoeg alternatieven

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    887
    18-05-2013

    Citaat Geplaatst door CostaDelSol Bekijk reactie
    Laat dat nou net mijn favo make-up merken zijn

    Maarja gelukkig genoeg alternatieven
    Ja, vervelend he.. inderdaad gelukkig genoeg alternatieven

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    10.800
    12-12-2010

    ging nog eens kijken bij kruidvat maar helaas is de bb cream all in one van catrice uit de schappen gehaald..was er zo tevreden over vooral als ik naar feesten ga oogt het het heel mooi

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    887
    18-05-2013

    Citaat Geplaatst door moslima2010 Bekijk reactie
    ging nog eens kijken bij kruidvat maar helaas is de bb cream all in one van catrice uit de schappen gehaald..was er zo tevreden over vooral als ik naar feesten ga oogt het het heel mooi
    Aah jammer

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    10.800
    12-12-2010

    Citaat Geplaatst door FabuliciousHL Bekijk reactie
    Aah jammer
    weet jij of ze wat van Essence hebben

Tags voor deze discussie