1. #1

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    11
    19-08-2014

    Goedkoop Amsterdam
    In opdracht van bedrijven als Goedkoop Amsterdam en in antwoord op de enorme vraag bied ik mijzelf aan om Hijama te doen bij broeders en zusters(natuurlijk met mahram) in en uit heel Nederland. Voor Belgiƫ is het alleen voor groepen mogelijk. Ik neem aan dat een ieder op de hoogte is van de ontelbare voordelen. Toch wil ik twee belangrijke dingen opnoemen:
    1- De hijama(cupping) heeft geen nadelen of bijwerkingen, mits het juist wordt uitgevoerd.
    2- Doe de hijama bij rust. Het komt erg vaak voor dat men beweert hoofdpijn te hebben terwijl de benen de last veroorzaken. Kortom, rust en uitrusten is iets dat bijdraagt aan de pijn, ziekte of andere zaken worden verholpen.

    Op dit moment is er nog geen vaste ruimte hiervoor, dus maak een afspraak die uitkomt en reserveer voldoende tijd ervoor. Een half uur is echt geen Hijama doen. ik kom graag bij iemand thuis zodat hij zichzelf is en de juiste ruimte kan kiezen. ik bespaar jullie graag ook de moeite.

    Tel.nr. 0687909033
    e-mail: abdoullah3@hotmail.com
    facebook: Goedkoop Amsterdam

    Hijama is in principe geen arbeid waar een tarief aan is verbonden, maar een kleine bijdrage om dit soort projecten te stimuleren is meer dan welkom en zal uitsluitend worden gebruikt om dit soort projecten uit te breiden.
    Ik wens een ieder een goed gezondheid in zijn leven.