1. #61
    La Ilaha Ila Allah

    Reacties
    14.947
    04-10-2005

    Citaat Geplaatst door Tulproosje Bekijk reactie
    Ik
    Echt niet
    “...het kan zijn dat jullie afkeer van iets hebben, terwijl het goed is voor jullie; en het kan zijn dat jullie van iets houden, terwijl het slecht voor jullie is. En Allah weet, terwijl jullie niet weten.”
    (Soerat al-Baqarah: 216)

  2. #62
    Lid in ruste

    Reacties
    51.595
    08-01-2007

    Citaat Geplaatst door Noorderlicht Bekijk reactie
    Wat leuk, Leonidas heeft een eigen fantopic.
    ja, dat verdient de man mijn/onze volledige aandacht
    Liefde voor iedereen, haat voor niemand.

  3. #63
    denk in kleuren

    Reacties
    8.579
    07-08-2006

    Citaat Geplaatst door Tulproosje Bekijk reactie
    Altijd het positieve ervan inzien
    Stiekem zijn ze fan van hem en missen ze zijn aanwezigheid
    Niet eens stiekum. Als Leonidas zich in een topic roert, duurt het niet lang of zijn grote schare volgers meldt zich ook in de topic. Misschien is het iets verslavends
    Vooroordelen zijn de argumenten van dwazen. (Voltaire)

    Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in. (Godfried Bomans)

  4. #64
    denk in kleuren

    Reacties
    8.579
    07-08-2006

    Tulproosje, kun je misschien uitzoeken waar de topic "Opinie: Alsof de Koran gelezen kan worden als een Ikea-instructie" is gebleven. Hij was verplaatst naar het Islam-hoekje en is nu spoorloos.
    Vooroordelen zijn de argumenten van dwazen. (Voltaire)

    Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in. (Godfried Bomans)

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    59
    02-11-2012

    Citaat Geplaatst door Mathijs Bekijk reactie
    ja ik stomp af, bovendien had ik die vraag al in je hoekje gezet middels een puntje

    alle leden, bijna iedereen is er nog wel volgens mij, maar minder, we hebben een leven naast m.nl gevonden
    Ooh zie t nu pas. Thnx voor uw puntje!

    Ik heb ook een leven gevonden
    Maar t is een saaie leven

    Ooohhh.. Topics hier bij gezellige onderonsjes zijn saai geworden. Waar is die tijd dat er in een uur 30 pagina's werd geluld
    Once you have tasted the sweetness of faith, you then will taste the bitterness of sins.

  6. #66
    La Ilaha Ila Allah

    Reacties
    14.947
    04-10-2005

    Citaat Geplaatst door Noorderlicht Bekijk reactie
    Niet eens stiekum. Als Leonidas zich in een topic roert, duurt het niet lang of zijn grote schare volgers meldt zich ook in de topic. Misschien is het iets verslavends
    Heb jij de volgers in de gaten gehouden. Ben wel benieuwd wie dat zijn?
    “...het kan zijn dat jullie afkeer van iets hebben, terwijl het goed is voor jullie; en het kan zijn dat jullie van iets houden, terwijl het slecht voor jullie is. En Allah weet, terwijl jullie niet weten.”
    (Soerat al-Baqarah: 216)

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    59
    02-11-2012

    Citaat Geplaatst door Noorderlicht Bekijk reactie
    Tulproosje, kun je misschien uitzoeken waar de topic "Opinie: Alsof de Koran gelezen kan worden als een Ikea-instructie" is gebleven. Hij was verplaatst naar het Islam-hoekje en is nu spoorloos.
    Ik zal even kijken.
    Once you have tasted the sweetness of faith, you then will taste the bitterness of sins.

  8. #68
    La Ilaha Ila Allah

    Reacties
    14.947
    04-10-2005

    Tulproosje
    “...het kan zijn dat jullie afkeer van iets hebben, terwijl het goed is voor jullie; en het kan zijn dat jullie van iets houden, terwijl het slecht voor jullie is. En Allah weet, terwijl jullie niet weten.”
    (Soerat al-Baqarah: 216)

  9. #69
    Lid in ruste

    Reacties
    51.595
    08-01-2007

    Citaat Geplaatst door Tulproosje Bekijk reactie
    Ooh zie t nu pas. Thnx voor uw puntje!

    Ik heb ook een leven gevonden
    Maar t is een saaie leven

    Ooohhh.. Topics hier bij gezellige onderonsjes zijn saai geworden. Waar is die tijd dat er in een uur 30 pagina's werd geluld


    Saai is cool!
    Hoe saai Tulp?
    Liefde voor iedereen, haat voor niemand.

  10. #70
    Lid in ruste

    Reacties
    51.595
    08-01-2007

    Citaat Geplaatst door Noorderlicht Bekijk reactie
    Niet eens stiekum. Als Leonidas zich in een topic roert, duurt het niet lang of zijn grote schare volgers meldt zich ook in de topic. Misschien is het iets verslavends
    wat hij zegt is dan ook vaak wat op aan te merken, nog los van de wijze waarop.

    of vind je van niet en moet degeen die Leo serieus neemt, zich beperken tot Leo zelf?
    Liefde voor iedereen, haat voor niemand.

  11. #71
    Lid in ruste

    Reacties
    51.595
    08-01-2007

    Citaat Geplaatst door Tulproosje Bekijk reactie
    Ik zal even kijken.
    \
    http://forums.marokko.nl/showthread....#post125525369

    hij is uit de lucht gehaald
    Liefde voor iedereen, haat voor niemand.

  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    21.195
    30-08-2004

    Tulpje waarom kan ik niet op die topic komen van ikea en korangraag je antwoord aub
    Satan zei: "Ik vraag me af hoe mensen beweren te houden van Allah en ongehoorzaam zijn aan hem, en beweren dat ze me haten maar ze gehoorzamen mij!

  13. #73
    MVC Lid

    Reacties
    21.195
    30-08-2004

    Citaat Geplaatst door Mathijs Bekijk reactie
    Ha raar he ineens .....Heeft onze opper hoofd Leo zitten klagen
    of anderen ...ze waren jaloers zeker omdat ze ons niet klein konden krijgen hahahaha
    Satan zei: "Ik vraag me af hoe mensen beweren te houden van Allah en ongehoorzaam zijn aan hem, en beweren dat ze me haten maar ze gehoorzamen mij!

  14. #74
    Lid in ruste

    Reacties
    51.595
    08-01-2007

    Citaat Geplaatst door soraya28 Bekijk reactie
    Ha raar he ineens .....Heeft onze opper hoofd Leo zitten klagen
    of anderen ...ze waren jaloers zeker omdat ze ons niet klein konden krijgen hahahaha
    nee je liegt,

    ik ook, Gitane ook en zo nog een paar
    Liefde voor iedereen, haat voor niemand.

  15. #75
    denk in kleuren

    Reacties
    8.579
    07-08-2006

    Citaat Geplaatst door shoukria Bekijk reactie
    Heb jij de volgers in de gaten gehouden. Ben wel benieuwd wie dat zijn?
    Nee, ik ga mensen niet outen. Als ze zelf openlijk voor hun attractie tot Leonidas uit durven te komen, kunnen ze dat b.v. in deze topic melden.
    Vooroordelen zijn de argumenten van dwazen. (Voltaire)

    Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in. (Godfried Bomans)