1. #31
    MVC Premium

    Reacties
    1.031
    22-02-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Jo mensen ..

    Wat leuk zeg d8 altijd dat ik de enigste marokkaanse in heel nederland was die gek is voetbal ..

    Moet zeggen dat ik het al jaren heb neergelegd,maar wil er weer wat mee doen vooral als ik alle reacties hierzo zie ..

    Dus chiks ik kom zelf uit utrecht , als er een groep is die hier wat voetbalt laat het me weten amsterdam omgeving is ook te doen by the way , als het 1 of 2 keer per week is ...

    Let me know ,tanxx !!

    ciao nadia

    P.s ik draag ook een hoofddoek


    Vlgones een oznrdeeok mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn als de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn..

  2. #32
    -

    Reacties
    1.991
    17-11-2004

    Citaat Geplaatst door filmster_jamila
    hi bloemetje, er zijn genoeg clubs in amsterdam. Je hebt Buitenveldert, Geuzenmiddenmeer en Fortuis.
    Waar woon je in amsterdam als ik vragen mag?? Woon zelf ook in amsterdam en draag ook een hoofddoekje, dusss
    woon in amsterdam-west

  3. #33
    -

    Reacties
    1.991
    17-11-2004

    Citaat Geplaatst door beni_bouyachie
    Jo mensen ..

    Wat leuk zeg d8 altijd dat ik de enigste marokkaanse in heel nederland was die gek is voetbal ..

    Moet zeggen dat ik het al jaren heb neergelegd,maar wil er weer wat mee doen vooral als ik alle reacties hierzo zie ..

    Dus chiks ik kom zelf uit utrecht , als er een groep is die hier wat voetbalt laat het me weten amsterdam omgeving is ook te doen by the way , als het 1 of 2 keer per week is ...

    Let me know ,tanxx !!

    ciao nadia

    P.s ik draag ook een hoofddoek
    laat mij het ook weten

  4. #34
    MTALSIAAA..!!!!

    Reacties
    27
    24-08-2003

    Citaat Geplaatst door Bloemetje
    ik speel zelf voetbal en een leukere sport kan ik me niet voorstellen, ik speel niet in voetbalclub alleen straatvoetbal wat ik heel jammer vind! op welke voetbalclub zitten jullie?
    hey allemaal,

    Nog een marokkaanse hier, die aan voetballen doet. Echt mijn passie. Voornamelijk zaal- en staatvoetbal. Maar na de vakantie insha allah weer het veld op.

    maaruhm Bloemetje, waarom ga je je niet aanmelden bij een club ofsow?
    (K)...Het Verleden maakt Het Heden, Maar De Toekomst Is Wat Telt In Het Leven...(K)

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    558
    22-01-2005

    Zo zo dames, ik dacht dat mijn groepje een van de weinige was.

    Leuk om te horen dat er meer dames zijn (met of zonder hoofddoel)

    Groetjessssssssssssssss

  6. #36
    -

    Reacties
    1.991
    17-11-2004

    Citaat Geplaatst door G_STAR_LADY
    hey allemaal,

    Nog een marokkaanse hier, die aan voetballen doet. Echt mijn passie. Voornamelijk zaal- en staatvoetbal. Maar na de vakantie insha allah weer het veld op.

    maaruhm Bloemetje, waarom ga je je niet aanmelden bij een club ofsow?
    kan je me er één aanraden, het liefst in amsterdam
    bedankt!!