1. #1186
    MVC Lid

    Reacties
    1.071
    15-10-2008

    Ma sha Allah wat gaat het snel !!!

    Leuk he sobhna'Allah hoe gaat het slapen bij jou ? Hier hebben we nog niets geprobeerd qua eten we wachten ook echt tot 6 maanden misschien iets korter maar misschien ook wat langer echt afhnakelijk wanneer ze goed kan zitten zonder hulp want dat is belangrijk voor de Rapley methode ben zo benieuwd wat ze ervan zal vinden hihi lijkt me zo leuk !!

    Jouw kindje is al bijna een half jaar !!!! wau ma sha Allah, moge Allah de leeftijd van onze kindertjes vele malen doen verdubbelen!!

    Samra ben jij er ook nog en hoe is het met jou kindje ?

    Hoe s het met de andere mama's ?? Nog meer februari mama's !!


    Ja wat mij betreft kunnen we ook een avond doen in sha Allah. Wanneer komt het jou uit ?


  2. #1187
    MVC Lid

    Reacties
    831
    01-01-2013

    Haai hoe is t hier? Met de kleintjes? Ben benieuwd wat jullie voedingsschema is?

  3. #1188
    MVC Lid

    Reacties
    212
    27-09-2010

    Hey salam meiden. Mashaallah wat een leuke verhalen wat gaat de tijd snel. Weet nog dat we over baby kamers en kinderwagens aan het praten waren. Nu hebben we het al over hapjes.

    Mijn kleine meid is net 5 maanden geworden. Haar eerste onder tandje is al doorgekomen hmdl. Ze rolt de hele kamer door. Ze kruipt ook een beetje. Ze sleept haar lichaam over de vloer. Ik ben net begonnen met hapjes geven. Ze moet er nog aan wennen.

    Op welk tijdstip geven jullie de hapjes? Wat geven jullie ze zoal. Ik wil ook nog steeds afspreken. Ben echt benieuwd naar jullie en jullie poppetjes.

    Xx

  4. #1189
    MVC Lid

    Reacties
    1.071
    15-10-2008

    Lemyoen hoe oud is je kleinte nu ? wel wat ouder dan die van ons toch ? hoe gaat het bij jullie dan ?

    Hier geen slaapschema maar niet langer wakker dan anderhalf uur. Eten doen we met rapley methode soms 1 soms 2 keer per dag (ochtend of ochtend+avond) na de borstvoeding zit ze dan mee aan tafel, ze vind avocado heeeeeerlijk hihi slurpt ze er echt uit, en word boos als het niet te snel gaat volgens haar hahaha.


  5. #1190
    Happily married ❤

    Reacties
    1.156
    08-03-2009

    Citaat Geplaatst door Lemyoen Bekijk reactie
    Haai hoe is t hier? Met de kleintjes? Ben benieuwd wat jullie voedingsschema is?
    Hee, goed met jou? met kleintje ook goed!

    Nou, hij drinkt nu 3/4 flesjes van 200 ml opvolgmelk. In de ochtend begin ik meestal met flesje en bordje pap. Dan doe ik ongeveer de helft van z'n flesje in een bord en dan meng ik fijne granen pap van Bambix. Dat vindt hij heel lekker. Op die manier krijgt ie niet snel weer honger en dan heb je steeds later de volgende flesje. Wanneer het uitkomt ergens midden op de dag geef ik fruithapje, en ergens in de avond warme hapje.

    Ik heb ook geprobeerd om broodkorst aan te bieden, en hij kauwt er wel op. Ook stukje friet zonder zout (zelf gemaakte) vond hij ook lekker. Hij lust alles, heb al in z'n hapje een paar keer kip gedaan. Vis doe ik binnenkort. Zo, ga ik elke keer een stapje verder.






  6. #1191
    MVC Lid

    Reacties
    1.565
    29-11-2009

    Hoi hoi meiden.. hoe is het met jullie en met de baby's? hoe ver zijn ze in hun ontwikkelingen?
    Voor de leukste speenkoorden en sleutelhangers met naam
    https://www.facebook.com/kingenqueen

  7. #1192
    MVC Lid

    Reacties
    216
    02-09-2013

    Hee meiden, hier gaat het goed. Elke dag weer verassend. Me zoomtje heeft ze 2 ondertandjes al en nu bijt hij me af en toe haha. Heel schattig. Verder kruipt hij lekker en kan hij zelf opzitten. Wat doen jullie kindjes allemaal en geven jullie nog bv. Wij niet meer helaas heb het 5 maanden ongeveer volgehouden

  8. #1193
    AllemaalZelfgemaakt

    Reacties
    9.112
    14-06-2006

    21 februari beval ik inschalaah
    Mirikan

  9. #1194
    MVC Lid

    Reacties
    1.565
    29-11-2009

    Citaat Geplaatst door AarjazInoe Bekijk reactie
    Hee meiden, hier gaat het goed. Elke dag weer verassend. Me zoomtje heeft ze 2 ondertandjes al en nu bijt hij me af en toe haha. Heel schattig. Verder kruipt hij lekker en kan hij zelf opzitten. Wat doen jullie kindjes allemaal en geven jullie nog bv. Wij niet meer helaas heb het 5 maanden ongeveer volgehouden
    Wat leuk om te lezen.. Mijn zoontje heeft al 2 maanden de onderste 2 tandjes gekregen en daar is het bijgebleven. Verder kan hij kruipen, zitten en begon sinds vorige week al met staan. Is mashallah een snel kind.
    Ik geef nog borstvoeding, maar hij krijgt wel van alles te eten, fruit, yoghurt, boterham, groenten
    maar ik heb helaas nog geen vaste schema.
    Slapen jullie al kids al in hun kamers?
    Voor de leukste speenkoorden en sleutelhangers met naam
    https://www.facebook.com/kingenqueen

  10. #1195
    MVC Lid

    Reacties
    202
    12-09-2009

    Salam walikoum ik was ook uitgerekend in feb maar mijn baby boy is in maart geboren 7 maandjes en 3 weekjes alweer alhamdoulilah ma shaa Allah. Met 2 maandjes sliep hij al in zijn kamertje hmdl de eerste weken bij ons. Verder borstvoeding 5 maandjes en nu eet hij van alles alhamdoulilah,hij sliep ook heerlijk door huilt alleen als hij hongerig was aandacht,luier en voor boertje.
    En ohja 6 maankes 2 onder komende tandjes. Voor de rest een vrolijk rustige kindje en eenbolletje om op te eten gewoon love him!

  11. #1196
    Happily married ❤

    Reacties
    1.156
    08-03-2009

    Salaam meiden,

    Pfff, ik ben een tijdje niet meer hier geweest.
    Sinds juli ben ik begonnen met een thuisstudie en loop nu stage sinds september! Het bevalt goed, mijn moeder past op de kleine.
    Even bikkelen een jaartje, en dan heb ik mijn diploma in mijn pocket. Insha'Allah! . alhamdullilah, gaat alles goed daarmee.

    Mijn kleintje kan al; omrollen, kruipen, staan, handjes klappen, dingetjes oppakken. Ook met eten pakt hij het goed, en lust alles.
    Hij drinkt nog wel 3 a 4 flesjes. Hangt van zijn dag af eigenlijk. Ik geef hem ook tussendoortjes zoals koekjes, rijstwafeltjes, danoontje sinds gister. Zijn ondertandjes zijn bijna door gekomen. Met avondeten probeer ik steeds grover te maken of soms hele stukjes bijv met brood, dan maakt hij het zelf fijn.

    Hoe is het met jullie allemaal?







  12. #1197
    MVC Lid

    Reacties
    1.071
    15-10-2008

    Salam alaikum allemaal,

    Ook ik ben hier lang niet wezen kijken!! Wat leuk om weer wat te lezen van jullie!!

    Hier gaat het goed, ze groeit nog op mijn melk en drinkt enorm veel bij mij eigenlijk 95% van haar voeding haalt ze bij mij, en af en toe rapley als ze zin heeft heb ook biologisch knijpflesje geprobeerd maar rapley vind ze veel leuker lekker knoeien en smeren haha ontdekken. Hier alleen groente en fruit geen andere dingen, vind ik nog niet nodig, rijstwafel mag ze wel of havermout cracker maar ze mist niks op deze leeftijd haha.

    Slapen gaat hier heel wisselend hoe is dat bij jullie ?

    Nog geen tandjes, wel kruipen en lopen met de tafel vast houdend wat stapjes.

    Awww en die binding die je nu krijgt, ze komt echt blij kruipen als ik in de deuropening haar roep, zoooo lief !! ma sha Allah voor alle kindjes!


  13. #1198
    Happily married ❤

    Reacties
    1.156
    08-03-2009

    Citaat Geplaatst door Y.DeLiefste. Bekijk reactie
    Salam alaikum allemaal,

    Ook ik ben hier lang niet wezen kijken!! Wat leuk om weer wat te lezen van jullie!!

    Hier gaat het goed, ze groeit nog op mijn melk en drinkt enorm veel bij mij eigenlijk 95% van haar voeding haalt ze bij mij, en af en toe rapley als ze zin heeft heb ook biologisch knijpflesje geprobeerd maar rapley vind ze veel leuker lekker knoeien en smeren haha ontdekken. Hier alleen groente en fruit geen andere dingen, vind ik nog niet nodig, rijstwafel mag ze wel of havermout cracker maar ze mist niks op deze leeftijd haha.

    Slapen gaat hier heel wisselend hoe is dat bij jullie ?

    Nog geen tandjes, wel kruipen en lopen met de tafel vast houdend wat stapjes.

    Awww en die binding die je nu krijgt, ze komt echt blij kruipen als ik in de deuropening haar roep, zoooo lief !! ma sha Allah voor alle kindjes!
    Hello!

    Jaaa, als ik thuis kom na stage dan kruipt ie zo snel naar mij toe.
    Helemaal hyper doen met z'n beentjes zwaaien.






  14. #1199
    MVC Lid

    Reacties
    1.071
    15-10-2008

    Salam Sherezade,

    Hoe is het met jou en je prinsje ?

    Het gaat zo snel, onze kleine ondertussen al bijna 10 maanden, ze loopt met haar loopkar door het huis, zonder durft ze niet, en wat een energie dat ze heeft hahaha, overal naartoe kruipen, onderzoeken, ontdekken haha heel leuk! 3 tandjes zijn nu zichtbaar maar nog niet helemaal door.


  15. #1200
    Happily married ❤

    Reacties
    1.156
    08-03-2009

    Salaam Alaikum ladies,

    Het is weer een tijdje geleden. Hoe gaat het met jullie?
    Ik ben natuurlijk druk bezig geweest met stage/studie en gezin/privé. Mijn zoontje is inmiddels al 14 maanden.
    Soebhan'Allah, tijd gaat snel. Hij loopt, rent, eet met de pot mee en slaapt af en toe door de nachten.

    En hoe is het bij jullie?