1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    24
    30-06-2014

    Hahaha ja lui is het ook wel een beetje, als ik het zelf doe duurt het vijf uurtjes en echt een marteling.

    Voor jou is het makkelijk omdat je superhandig bent

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    315
    10-04-2013

    Utrecht adresjes?

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    24
    30-06-2014

    Citaat Geplaatst door Tante_Truusje Bekijk reactie
    Utrecht adresjes?
    Zijn er zeker wel in Utrecht denk ik. Ik heb nog niks gekregen / gehoord in Utrecht.


    Je kan naar die van zaandam gaan, is veertig minuten. Die vriendin van mij in Utrecht gaat er ook heen. Directe verbinding.


    Of is Tilburg dichtbij? Zou het zelf niet weten ☺

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    315
    10-04-2013

    Citaat Geplaatst door Amitaf765 Bekijk reactie
    Zijn er zeker wel in Utrecht denk ik. Ik heb nog niks gekregen / gehoord in Utrecht.


    Je kan naar die van zaandam gaan, is veertig minuten. Die vriendin van mij in Utrecht gaat er ook heen. Directe verbinding.


    Of is Tilburg dichtbij? Zou het zelf niet weten ☺
    Sorrry lief, ik ga niet helemaal naar Zaandam reizen om te harsen. Ik zoek liever in Utrecht.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    24
    30-06-2014

    Citaat Geplaatst door Tante_Truusje Bekijk reactie
    Sorrry lief, ik ga niet helemaal naar Zaandam reizen om te harsen. Ik zoek liever in Utrecht.
    Jaaa ik ben wat dat betreft raar. Ik zou een uur reizen om te harsen, maar zelf leren ( geen zin). Ben beetje pietje precies wat verzorging betreft. Er zullen genoeg in Utrecht zijn, even afwachten dat iemand zo lief is om te delen met jou / ons

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    315
    10-04-2013

    Citaat Geplaatst door Amitaf765 Bekijk reactie
    Jaaa ik ben wat dat betreft raar. Ik zou een uur reizen om te harsen, maar zelf leren ( geen zin). Ben beetje pietje precies wat verzorging betreft. Er zullen genoeg in Utrecht zijn, even afwachten dat iemand zo lief is om te delen met jou / ons
    Haha, ik zou het dolgraag willen leren. Een uur reizen? hell no! Ik pm je als ik wat weet. x

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    215
    26-02-2014

    Heey dames,

    Kunnen jullie mij een pm sturen met adresjes waar je armen, benen en de schaamstreek kunt laten harsen voor een mooi prijsje? Graag in de omgeving Rotterdam en Den Haag.
    Alhamdoulillah!

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    24
    30-06-2014

    Citaat Geplaatst door -Lilly- Bekijk reactie
    Heey dames,

    Kunnen jullie mij een pm sturen met adresjes waar je armen, benen en de schaamstreek kunt laten harsen voor een mooi prijsje? Graag in de omgeving Rotterdam en Den Haag.
    Hoi,

    Er heeft hier een dame gereageerd pag 1. Die zegt armen, benen en oksels 25 euro. Dit is haar email siya-beauty@hotmail.com

    Ze komt uit Rotterdam

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    215
    26-02-2014

    Citaat Geplaatst door Amitaf765 Bekijk reactie
    Hoi,

    Er heeft hier een dame gereageerd pag 1. Die zegt armen, benen en oksels 25 euro. Dit is haar email siya-beauty@hotmail.com

    Ze komt uit Rotterdam
    Heey meid,

    Dank je wel. Ik had dat inderdaad gezien, maar ik wil liever een telefoonnummer om te bellen en mijn schaamstreek ipv oksels harsen aangezien ik later deze maand begin met laseren van m'n oksels.
    Alhamdoulillah!

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    5
    31-07-2014

    Citaat Geplaatst door mey Bekijk reactie
    voor 0 euro hars ik mijzelf ...; benen...schaamstreek ......oksles .... en dat met een homemade wax van suiker en limoen (denk dat jullie weten welke hars ik bedoel )

    Resultaat : GLAD.ZACHT.BLIJFt HAARLOOS VOOR 4 weken...... ik snap niet warom jullie naar iemand anders gaan omjullie lichaam te laten harsen ..... eerst dacht ik dat het ook een mega moeilijke klus was... maar je moet je zelf daarvoor trainen... en na elke poging harsen( ookal niet tevrede met resultaat ) lukt het je de tweede of derde of tiende keer zeker wel .... enzo raak je gewend ....

    maar als jullie te lui zijn dan is dat een andere verhaal haha
    Ja tuurlijk, als ik down under wil waxen dan plak ik met volle moed die strip erop, en als ik die strip wil weg trekken tel ik eerst 100 keer tot 3.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    162
    27-08-2011

    Citaat Geplaatst door Hanane_17 Bekijk reactie
    Bij mij is het vooral dat ik het zelf niet aan durf. Je kan meer pijn verdragen van een ander, zelf zou ik mezelf niet kunnen pijnigen haha
    je kan gelijk hebben en wat je zegt zei ik vroeger ook ..... het is gewoon lef hebben geloof mij
    eerste keer wel pijn tweede keer minder totdat je met tijd geen enkel pijn voelt...
    want in het begin is alles moeilijk om aanteleren

    veel succes

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    1.632
    22-09-2012

    Citaat Geplaatst door is_lam Bekijk reactie
    Hahaha pijnstiller voor t harsen. Daar heb ik dus nooit van gehoord
    Ik laat zeer regelmatig harsen, benen,brazillian wax etc.. en ik neem standaard een half uur van te voren 2 paracetamol in. Geeft echt verlichting.
    Ook moet je niet rondom je menstruatie gaan, extra gevoelig, extra pijn.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    3.574
    29-12-2004

    Citaat Geplaatst door BridgetJones Bekijk reactie
    Ik laat zeer regelmatig harsen, benen,brazillian wax etc.. en ik neem standaard een half uur van te voren 2 paracetamol in. Geeft echt verlichting.
    Ook moet je niet rondom je menstruatie gaan, extra gevoelig, extra pijn.
    Waar laat je dit doen?

    A person who is emotionally free has no desire to convince, insist, beg, seduce, manipulate or control.
    They are free to love.


  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    315
    10-04-2013

    Ik had van de week iemand gebelt. 30 per been en 25 per arm. Sorry, te duur.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    15
    27-08-2008

    hey meid, kan je me adres/telnummer sturen van Zaandam..