Ik mag jullie allemaal lieve lidjes
Mensen check je hoekje
يقول النبي ﷺ من لا يشكر الناس لا يشكر الله
Geplaatst door JEWEETED Mensen check je hoekje Lief van je, maar ik kan je niet terug geven Je moet eerst andere gebruikers een reputatie toe eigenen voor dat je het weer aan JEWEETED kan geven
Uppp
Ik wil ook groen
Je moet eerst andere gebruikers een reputatie toe eigenen voor dat je het weer aan Koningin.H kan geven. Ik kan je nog steeds niet geven
Geplaatst door mohtjee18 Je moet eerst andere gebruikers een reputatie toe eigenen voor dat je het weer aan Koningin.H kan geven. Ik kan je nog steeds niet geven Mezian je bent niet vrijgevig genoeg i think
Inspire Boutique
Geplaatst door Koningin.H Mezian je bent niet vrijgevig genoeg i think Ik word er gek van met hun domme regels
Geplaatst door mohtjee18 Ik word er gek van met hun domme regels Hahahahaha heeft te maken hoe vrijgevig jij bent
Geplaatst door Koningin.H Hahahahaha heeft te maken hoe vrijgevig jij bent Ik ben juist vrijgevig, dit site werkt mij gewoon tegen.
Geplaatst door mohtjee18 Ik ben juist vrijgevig, dit site werkt mij gewoon tegen. Hahaha nee maak jij je puntjes per dag op?
Ik ben GELUKKIG!
Geplaatst door ManOnderdanig Ik ben GELUKKIG! Alhamdoulilah Yellah geef groen
Geplaatst door Koningin.H Hahaha nee maak jij je puntjes per dag op? Nee hou mij daar niet bezig. Ligt het daaraan denk je ?
Geplaatst door mohtjee18 Nee hou mij daar niet bezig. Ligt het daaraan denk je ? Hahaha jah..... als je elke dag die 10 puntjes uitgeeft kun je sneller de andere leden groen geven!