Geplaatst door Meziann Ik wil ook groen Check je hoekje
Geplaatst door Meziann Ik wil ook groen Check
Nee ik ben geen Pollewop !!
Handyman
Geplaatst door Nuovo Handyman How is life girl, begint koud te worden daarzo bij jullie of niet?
Geplaatst door Handig How is life girl, begint koud te worden daarzo bij jullie of niet? Life is good! Met Handy ook? Ja, klopt ...langzaam aan onder het vriespunt ‘ s nachts....brrrr.....en in Marokko?
Geplaatst door Nuovo Life is good! Met Handy ook? Ja, klopt ...langzaam aan onder het vriespunt ‘ s nachts....brrrr.....en in Marokko? Snachts is het hier ook koud, overdag nog lekker rond de 15 graden. In de bergen ligt al sneeuw nu, best wel vroeg eigenlijk.
Geplaatst door Handig Snachts is het hier ook koud, overdag nog lekker rond de 15 graden. In de bergen ligt al sneeuw nu, best wel vroeg eigenlijk. Heerlijke temperatuur dan. Heerlijk om te wandelen. Hier nu 10 gr. maar langzaam aan naar de 3 gr zag ik vanmorgen.... Hoe is het eigenlijk met de papegaaitjes? Pino en Mattie toch?
Geplaatst door Nuovo Heerlijke temperatuur dan. Heerlijk om te wandelen. Hier nu 10 gr. maar langzaam aan naar de 3 gr zag ik vanmorgen.... Hoe is het eigenlijk met de papegaaitjes? Pino en Mattie toch? Met Mattie en Pino gàat het goed, veel rommel maken en slopen dàar zijn ze goed in
Geplaatst door Handig Met Mattie en Pino gàat het goed, veel rommel maken en slopen dàar zijn ze goed in het zijn net katten
Geplaatst door Nuovo het zijn net katten Geloof me dat katten niks zijn vergeleken met deze 2 slopers.
Geplaatst door Handig Geloof me dat katten niks zijn vergeleken met deze 2 slopers. dan zijn ze wel heel erg vliegen ze de hele dag vrij rond?
Geplaatst door Nuovo dan zijn ze wel heel erg vliegen ze de hele dag vrij rond? Als er iemand thuis is vliegen ze vrij rond, om te voorkomen dat ze niets overkomt. Ik heb pas een nieuwe telefoon en dàar hebben ze het op gemunt. Als ik m op tafel laat liggen en ik loop de kamer uit is het gedaan
Geplaatst door Handig Als er iemand thuis is vliegen ze vrij rond, om te voorkomen dat ze niets overkomt. Ik heb pas een nieuwe telefoon en dàar hebben ze het op gemunt. Als ik m op tafel laat liggen en ik loop de kamer uit is het gedaan heb gehoord dat die krengen ook nog heel oud kunnen worden, dus misschien zit je je er de rest van je leven nog aan vast
Up
Graag Groen Geven Gave Gasten en Grieten.
.