1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    122
    18-05-2014

    Citaat Geplaatst door -Frappuccino Bekijk reactie
    Klopt helemaal!
    Alleen dat is niet waarom ze hun zonden verbergen, ze verbergen het om andere redenen. Daarom heb ik toch meer respect voor de YOLO'S.
    Respect is iets wat voortkomt uit een gevoel van ontzag. Dat is iets wat ik voor beide groepen niet kan opbrengen.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    6.651
    09-12-2005

    Citaat Geplaatst door Salam_ Bekijk reactie
    + 1

    Het is alsof meiden met hoofddoek meteen geen fouten kunnen of mogen begaan. Ik vind dat vooral de YOLO meiden dit aanhalen als vrijbrief voor hun gedrag en keuzes. Het wordt dan al snel een vicieuze cirkel.
    Exact. Nu met de ramadan zul je dit soort taferelen ook krijgen. "Hoezo draagt zij nu geen make up..? Ze3ma omdat het ramadan is. Yeh schijnheilig! Terwijl mevrouwtje er als een barbie uitziet, omdat zij vindt dat ze eerlijk is. Dan is dit nog maar het topje van de ijsberg. Laat elkaar gewoon met rust joh.
    Down To Earth..

  3. #18
    Flabbergasted

    Reacties
    1.570
    26-07-2013

    Citaat Geplaatst door boezellief Bekijk reactie
    Bij de vrouwen die een echte hijaab dragen of de mannen met baarden is dit nog erger. Als ze bijv. scheiden ofzo dan wordt deze mogelijkheid genomen om meteen de schuld bij de islaam te leggen. Ze proberen de oorzaak van hun fouten bij de islaam te leggen om goed te praten hoe zij bezig zijn.
    Indirect zal er altijd naar een vrijbrief gezocht worden om hun eigen gedrag goed te praten. Terwijl de hijaab een bevel van Allah is, dit is al reden genoeg om het te dragen. We horen niet te kijken naar hoe de meiden het vandaag de dag dragen. Of ze het nou goed of verkeerd dragen veranderd niets aan het feit dat je het moet dragen. Dus meiden die het niet dragen moeten niet denken dat ze beter af zijn dan de meiden die het verkeerd dragen.

    Citaat Geplaatst door -Frappuccino Bekijk reactie
    Ze zijn eerlijk..
    Wat jij ziet als eerlijkheid, zie ik als schaamteloos.

    Daarom heeft de profeet saw gezegd; als je je niet schaamt doe dan wat je wilt. De YOLO meiden doen waar ze zin in hebben. Ze schamen zich niet voor Allah, niet voor hun familie en ik vind het raar dat dit zedeloze gedrag geassocieerd kan worden met eerlijkheid.

    I've been born in a era that is not mine.




    *One love for all my Brothers and Sisters fi Deen; Stand Proud and United*.


  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    4.002
    11-05-2009

    Dikke meisjes zijn veel mooier dan dunne meisjes, dat is alles wat ik weet.

    Yolo of niet

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    15.748
    10-03-2010

    Als ik zou moeten kiezen dan zou ik mezelf een kogel door het hoofd schieten maar zelfmoord is niet toegestaan.
    ☾ґε@☂ї√ї⊥ε☤т is ʞɾıןǝʇʇǝɯsǝq ⓖⓔⓔⓕ ⓗⓔⓣ ⓓⓞⓞⓡ

  6. #21
    Flabbergasted

    Reacties
    1.570
    26-07-2013



    CM, Al7amdoulilah hoef je niet te kiezen. Dat zou pas een ware drama zijn.

    I've been born in a era that is not mine.




    *One love for all my Brothers and Sisters fi Deen; Stand Proud and United*.


  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    32
    18-06-2013

    Je hebt ook YOLO meiden die zich WEL even "aanpassen" als ze naar familie ofso gaan hoor
    Als dit het geval is dan heb ik liever zo'n meid dan een meid die hoofddoek draagt en "oh zo goed bezig is" maar ondertussen
    PussyCat♥

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Ik kies voor hoofddoekjes met legging.

  9. #24
    Flabbergasted

    Reacties
    1.570
    26-07-2013

    YOLO meiden wilt zeggen YOU ONLY LIVE ONCE!

    Met andere woorden ze hebben de westerse levenswijze overgenomen. Doen alles wat god verboden heeft omdat je maar 1 keer leeft Dit is in tegenstrijd met de basis en fundering van onze geloof. Wij geloven niet dat we maar 1 keer leven wij geloven in het hiernamaals. Wij geloven wel dat we verantwoording moeten afleggen voor onze daden in dit leven.\

    YOLO, is gewoon een atheïstische levenswijze en de meiden die dit adopteren zijn verdwaald. Wees niet een kuddedier en verlies je zelf niet in de meute. Dit is zogenaamd een opkomend hype maar distantieer je hier ver vanaf want dit is solliciteren naar dwaling.

    I've been born in a era that is not mine.




    *One love for all my Brothers and Sisters fi Deen; Stand Proud and United*.


  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    3.090
    24-02-2012

    de mooiste vrouwen zijn diegene die schaamte kennen

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door Slipperkoning Bekijk reactie
    Gelukkig hebben we nog vrouwen die wel schaamte kennen en niet zulke doen. Goed bezig zijn op school en aan hun toekomst denken. Ze weten hun vaders eer hoog te houden. Wat jij opnoemt ken je vergelijken met elkaar alleen is de een niet schijnheilig bezig. Die YOLO meiden zijn tenminste een open boek. Als je niet op zoek bent naar zo'n meisje dan zie je het aankomen. Maar bij schijnheilige dames niet.
    +1

  12. #27
    Bijna Lid

    Reacties
    404
    06-08-2013

    niemand is 'beter', maar een yolo-chick is eerlijker tegenover haarzelf dan een hd'tje die 'de verboden dingen' doet. So, i say de yolo-chick.

  13. #28
    Foolish.

    Reacties
    13.619
    14-09-2010

    Citaat Geplaatst door Salam_ Bekijk reactie
    YOLO meiden wilt zeggen YOU ONLY LIVE ONCE!

    Met andere woorden ze hebben de westerse levenswijze overgenomen. Doen alles wat god verboden heeft omdat je maar 1 keer leeft Dit is in tegenstrijd met de basis en fundering van onze geloof. Wij geloven niet dat we maar 1 keer leven wij geloven in het hiernamaals. Wij geloven wel dat we verantwoording moeten afleggen voor onze daden in dit leven.\

    YOLO, is gewoon een atheïstische levenswijze en de meiden die dit adopteren zijn verdwaald. Wees niet een kuddedier en verlies je zelf niet in de meute. Dit is zogenaamd een opkomend hype maar distantieer je hier ver vanaf want dit is solliciteren naar dwaling.
    Diepe dingen.
    M Till death do us part.

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    2.658
    24-04-2014

    Dan maar liever een hoofddoekje die stiekem dingen doet. Die laat het tenminste uit angst en schaamte na om een neger of hollander te huwen. Al hoewel ze dat tegenwoordig ook weer bedekken met islam die geen racisme duld. Maar als je islam hoog in het vaandel droeg, zou je nooit met die hollander of neger intieme gesprekjes gaan voeren tijdens geheime afspraakjes of telseks. Aan de andere kant heeft een yolo Marokkaanse schijt aan haar vader en pist ze in zijn bek als hij haar iets verbied wat haar potentieel tot h.oer maakt. Maar al met al heb ik dan toch liever een hoofddoekje als ik moet kiezen tussen die twee afgrijselijke keuzes

  15. #30
    Confused.

    Reacties
    890
    30-01-2010

    Citaat Geplaatst door Judi Bekijk reactie
    Ik ben een hoofddoekdragende dame met een dikke kont en soms zou ik willen dat ik hard geklapt word op mijn dikke blote kont.