1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    73
    13-02-2011

    Lightbulb cambridge vanaf 4-6-2014

    Hallo leden,

    Ik ga vanaf woensdag beginnen met het Cambridge dieet. ik wil max 18 kilo afvallen en insh allah zal het mij dit keer dan ook echt lukken... wie heeft er ervaring met Cambridge tijdens de ramadan?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    4.126
    06-10-2002

    dat wordt zwaar afgeraden! Cambridge 500 mag de consulent niet adviseren tijdens ramadan, mijne werkt daar niet aan mee omdat t onverantwoord is... Ik doe nu ook cambridge maar ik ga Over 2 weken versneld afbouwen, zodat ik ramadan 'normaal' kan eten.. Evt daarna pak ik t weer op.

    Wil je niet liever wachten tot na ramadan?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    481
    04-01-2007

    Tijdens de ramadan is het lastig maar niet gevaarlijk ofzo. Je komt gewoon moeilijk aan je 3 liter water en 3 shakes. Ik begin morgen alweer met kruidvat shakes. Heb het vaker gedaan en het werkt prima net als cambridge. Succes allemaal ghair in sha allah als de eerste dag lukt dan kan je het zo lang als je wilt volhouden. Geef niet snel op ik werkte samen met een consulente en mensen waren zo gemotiveerd en dan gingen ze thuis aan de slag en belde ze op met een smoesje van duizelighei etc dat ze het niet hebben volgehouden. Ik vind dat zo jammer dus geef vooral niet op en zet door. Vooral de eerste dag als die lut dan kan jede hele wereld aan.
    Succes voor vragen hoor ik het graag. Ik ben geen expert maar heb wel wat ervaring opgedaan.
    2 lieve gebruikers

  4. #4
    ♥♥♥

    Reacties
    2.398
    26-02-2008

    Up. Ik ben ook bezig. Succes

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    481
    04-01-2007

    En hoe gaat het ermee? Ik ben inmiddels al 2.2 kilo kwijt. Heb wel normaal gegeten vandaag morgen weer hadr tegen aan.
    2 lieve gebruikers

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    73
    13-02-2011

    hey meiden,

    wat leuk dat ik support heb... ik ben vandaag bezig met dag 8 van CB... Het gaat nog allemaal goed hamdoelah... ik zal om 16.30 gaan wegen bij mijn consulente....Volgens mijn weegschaal ben ik 3.2 kilo afgevallen..... Wellicht kunnen wij een groepsapp maken om elkaar zo goed mogelijk te stimuleren.... Wij gaan ervoor meiden

    Hoeveel kilootjes willen jullie eraf hebben..

    Groetjes

Tags voor deze discussie