1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    27
    30-01-2005

    hem op zijn plaats zetten of ni

    er is een gast die ik ken die niet lang geleden in zijn broek heeft geplast, ik en nog twee andere gasten waren de enigste die bij hem waren, lachen van kan niet meer op onze leeftijd dan nog. Hij heeft echt veel show en wil hem lekker belachelijk maken wanneer iedereen erbij is. Zou jij het zelfde doen of ben je iemand die het beste in de mens ziet en hem lekker negeer.

  2. #2
    de enige egte gap

    Reacties
    461
    23-01-2005

    ik zou zegge pis op zijn hoofd

  3. #3
    Denia mkawda

    Reacties
    1.825
    10-02-2005

    dus als ik het goed begrijpt pist die gast in zn broek om aandacht te trekken? layster dat is ene die hopeloos is, echt geen vrienden heeft. Wat men niet allemaal doet om aandacht te krijgen deze tijden...

  4. #4
    A star is borne....

    Reacties
    1.138
    28-11-2003

    Citaat Geplaatst door shab tanger
    er is een gast die ik ken die niet lang geleden in zijn broek heeft geplast, ik en nog twee andere gasten waren de enigste die bij hem waren, lachen van kan niet meer op onze leeftijd dan nog. Hij heeft echt veel show en wil hem lekker belachelijk maken wanneer iedereen erbij is. Zou jij het zelfde doen of ben je iemand die het beste in de mens ziet en hem lekker negeer.
    Laat hem joh, is zielig...
    Ik bedoel hoe kan een jongen nou in z'n broek pissen...
    Een jongen kan overal waar die wil effe snel in een hoekje plassen....
    Dus ja is zielig en die show zal waarschijnlijk onzekerheid zijn ofzo...

  5. #5
    Legendary Human

    Reacties
    113
    23-08-2004

    Citaat Geplaatst door shab tanger
    er is een gast die ik ken die niet lang geleden in zijn broek heeft geplast, ik en nog twee andere gasten waren de enigste die bij hem waren, lachen van kan niet meer op onze leeftijd dan nog. Hij heeft echt veel show en wil hem lekker belachelijk maken wanneer iedereen erbij is. Zou jij het zelfde doen of ben je iemand die het beste in de mens ziet en hem lekker negeer.
    Bitch

  6. #6

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    27
    30-01-2005

    slm

    [QUOTE=lilmizz]hoe oud ben jij...?[/QUOTi
    ik ben 20 en hij is rond 24

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    17.647
    28-08-2002

    Yeah right
    En ik moe da gelove
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  9. #9
    MVC Premium

    Reacties
    2.501
    10-07-2003

    MVC Premium MVC Premium
    hem negere eh, das het beste.....................

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    27
    30-01-2005

    hij heeft uiteindelijk problemen met zijn blaas, met andere woorden moet met een luier rond lopen, wist zelf ook niet dat het kon voorkomen op onze leeftijd

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    103
    05-03-2005

    hij heeft plasziekte

    als je grappen over maakt

    maakt hij je dood

    wij hebben hier ook jonge

    die dat heeft

    hij maakt je dood

    als je dat zegt

  12. #12
    A star is borne....

    Reacties
    1.138
    28-11-2003

    Citaat Geplaatst door shab tanger
    hij heeft uiteindelijk problemen met zijn blaas, met andere woorden moet met een luier rond lopen, wist zelf ook niet dat het kon voorkomen op onze leeftijd
    Dan is het helemaal lullig...
    Waarschijnlijk is heeft hij zoveel show omdat hij dus die probleem met z'n blaas heeft...
    Als je hem dan nog verschut gaat zetten maak je het alleen maar erger...
    Laat hem gewoon joh...
    Zeg liever iets over z'n show gedrag maar niet lullig doen over iets waar hij niets aan kan doen...