1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.702
    07-03-2009

    Haar zusje blijkt knapper en leuker te zijn!

    Stel je leert iemand kennen en dan is het moment daar dat je ook de rest van het gezin ontmoet. Maar dan kom je er achter dat haar zusje (laten we zeggen 2 jaar jonger) veel knapper en leuker is. Dan heb je toch ff dikke pech of niet.

    Of?
    I love u | Welcome in my world

  2. #2
    Shine like a diamond

    Reacties
    2.689
    28-10-2007

    dan heb je dikke pech

  3. #3
    voorgoed weg

    Reacties
    9.872
    26-07-2011

    Mannen denken ook altijd met hun D.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    4.288
    21-06-2013

    Waarom vinden mannen zich zelf zo geweldig denkende dat iedereen die zij willen, hun ook wil. Het komt nooit in hun op dat het meisje jou misschien een gedrocht vind, en dan kan je wel zeggen ''of...''

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.327
    11-02-2011

    fuckt up, en tegelijk als je echt van iemand houd mag de zus nog Angelina JOlie zijn. Je verlangt er niet naar. Toen ik verliefd was op mijn ex ging was zijn vriend een heel populaire knappe rijke jongen maar ik keek niet met die ogen naar hem. Dus mss ben je niet echt verliefd of mss zitten mannen gewoon zo in maekaar
    Let the hate flow through you

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    143
    22-11-2012

    Citaat Geplaatst door Fatima-antwerpe Bekijk reactie
    fuckt up, en tegelijk als je echt van iemand houd mag de zus nog Angelina JOlie zijn. Je verlangt er niet naar. Toen ik verliefd was op mijn ex ging was zijn vriend een heel populaire knappe rijke jongen maar ik keek niet met die ogen naar hem. Dus mss ben je niet echt verliefd of mss zitten mannen gewoon zo in maekaar
    Inderdaad!

  7. #7
    Pearls

    Reacties
    1.641
    12-02-2010

    Er zal altijd wel iemand wel iemand knapper, leuker, slimmer, mooier, grappiger, langer/korter, dikker/dunner zijn.

    Belangrijkste is de klik en het gevoel die je elkaar geeft, dat krijg je niet met iedereen.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    801
    09-01-2014

    Citaat Geplaatst door Ocean Bekijk reactie
    Er zal altijd wel iemand wel iemand knapper, leuker, slimmer, mooier, grappiger, langer/korter, dikker/dunner zijn.

    Belangrijkste is de klik en het gevoel die je elkaar geeft, dat krijg je niet met iedereen.
    Dus dat

    Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk

  9. #9
    Holandesa

    Reacties
    14.526
    02-02-2009

    En dan zie je de vriendin van dat zusje,en dan .....
    We all decry prejudice, yet are all prejudiced

  10. #10
    Yoda.

    Reacties
    5.021
    07-08-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MudVein Bekijk reactie
    Mannen denken ook altijd met hun D.
    Echt he.

    Alsof je kan beoordelen of iemand leuker is alleen door naar het uiterlijk te kijken. Blegh.
    Oi.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.055
    25-02-2013

    Jij denkt met je.......

    Straks heb jij ze allebei niet of wilt zij je niet

    Misschien is zij een janiya

  12. #12
    Poison.

    Reacties
    72
    08-11-2013

    Citaat Geplaatst door Poppedop Bekijk reactie
    Waarom vinden mannen zich zelf zo geweldig denkende dat iedereen die zij willen, hun ook wil. Het komt nooit in hun op dat het meisje jou misschien een gedrocht vind, en dan kan je wel zeggen ''of...''
    ++++++

    Gave you the wheel but you can't drive me.


  13. #13

    Reacties
    457
    07-08-2006

    Dan ben je gewoon een debiel.

  14. #14
    M.&F.

    Reacties
    3.826
    23-02-2011

    Als je op deze manier denkt, ben je echt ziek. Heb medelijden met de vrouw die jouw vrouw wordt.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    7.326
    23-12-2006

    Pathetic...