1. #31

  2. #32
    Mevr. Houthakker!

    Reacties
    1.506
    12-08-2002

    En hij werd gearresteerd omdat hij de wet overtrad van de haarmaskers???
    Dag fans!!! ..................................

  3. #33
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Krullebol Bekijk reactie
    En hij werd gearresteerd omdat hij de wet overtrad van de haarmaskers???
    Duh zware misdaad
    HAGENEESJE

  4. #34
    Ruw en ongeslepen

    Reacties
    3.818
    15-02-2007

    Citaat Geplaatst door Krullebol Bekijk reactie
    En hij werd gearresteerd omdat hij de wet overtrad van de haarmaskers???
    wist je niet dat dat strafbaar was
    Ik weet niet waarom hij meegenomen werd. Misschien omdat dd situatie verergerd werd. Misschien heeft die toch een klap uitgedeeld. Misschien had hij openstaande boetes. Misschien een agent beledigd.
    Heb hem nooit meer in de straat gezien. Best jammer eigenlijk want hij was erg vriendelijk tegen alle buren
    Kortom genoeg redenen om hem mee te nemen.

    Diamonds are girl's best friend



  5. #35
    (L) My babygirl

    Reacties
    3.833
    26-07-2007

    Citaat Geplaatst door Diamantje_20 Bekijk reactie
    Moest hier opeens denken aan mijn oude buurman. Zijn vriendin was vreemdgegaan. Hij heeft gedaan alsof die haar had vergeven. Ondertussen heeft hij haar haarmasker of haarconditioner vervangen met ontharingscrème
    Was een avond in de straat waar we echt helemaal stuk gingen. De politie nam hem mee en hij was echt kapot aan het lachen en gilde de hele tijd tegen haar: nu kan je met jouw kale kop naar hem toegaan
    Zij meskiena zag er niet uit. Ze had een badjas aan en haar haar was gewoon in sommige plekken helemaal weg en sommige plekken hingen wat slierten ze gilde ook het een en ander naar hem maar was onverstaanbaar en een agent probeerde haar te kalmeren. En zij maar gillen als een kip zonder kop of in haar geval een kale kip

    Eerlijk, ik vond het een geweldige actie van die man.
    Dit vertelde ik aan mijn mama en ze moest zo hard lachen!

    ~Dr. OZ: "Kom opdagen in je leven"~


  6. #36
    Ruw en ongeslepen

    Reacties
    3.818
    15-02-2007

    Citaat Geplaatst door Aya1982 Bekijk reactie
    Dit vertelde ik aan mijn mama en ze moest zo hard lachen!
    De eerste week dat het gebeurde vertelde ik het aan iedereen en nog steeds kunnen er hard omlachen. Gewoon een super actie van die man. Hoe men er gewoon opkomt.

    Er was een keer ook dat we langsreden in een buurt en daar stond een auto geparkeerd en iemand had een paar blikken rode verf over die auto heen geknipperd
    Het was een mooie auto en zelfs mij ex voelde op dat moment een steek in zijn hart. Laat staan de eigenaar als die het eenmaal ontdekt had
    Kinderachtig of niet: ik vind zulke acties geweldig

    Diamonds are girl's best friend