1. #46
    LOVE YOU MOESS 4EVER

    Reacties
    4.714
    26-04-2004

    Citaat Geplaatst door Miss_Magrebia
    Geld?


    Mijn geld = Zijn geld, Zijn geld = Mijn geld == ONS geld !

    Probleem opgelost!

  2. #47
    islam

    Reacties
    1.402
    26-11-2003

    Wat voor ruzie zou je eigelijk moeten hebben over geld???
    Als de man werkt, en de vrouw gaat met zijn pasje op stap en maakt alles op. Ja oke, dan is het begrijpelijk dat je ruzie krijgt.
    a heart of roses is a heart forever


  3. #48
    A star is borne....

    Reacties
    1.138
    28-11-2003

    Citaat Geplaatst door saadia29
    Ik zou echt gefrustreerd raken, als je beide werkt en je houdt niets over, dan gaat er echt iets niet goed.

    Dat hadden wij toen wij pas trouwden, 2 inkomens, eind van de maand niets

    We hadden er geen ruzies over, maar ik irriteerde me kapot, ik had zoiets van hoe kan dat nou, waar gaat het naar toe, ja als je dan een simpele berekening doet, kom je erachter dat het grootste gedeelte opgaat aan flutdingen.

    Beste oplossing was toen maandelijks allebei een deel wegzetten, nou dat heeft hamdoelilah geholpen.

    Nu zitten we weer in een minidalletje, maar dat komt door net een nieuw huis, kinderen en veel minder werken, maar Hamdoelilah 3ala ***** 7al.

    Mag absoluut niet klagen, maar het heen en weer pinnen voor flutdingen en bijzaakjes zit er niet in.
    Kan je nagaan hoe je je voelt als je zelfs niet eens geld kan uitgeven aan flutdingen en bijzaken en dan nog niet genoeg geld heb en dat een super lange tijd achter elkaar...
    Heel frustrerend...

  4. #49
    ***mama***

    Reacties
    854
    09-11-2004

    Wij hebben één inkomen, ik werk niet.
    We hebben nog nooit ruzie gemaakt om geld en ik denk dat dit het laatste is waar we ooit ruzie zouden over maken.
    We zeggen steeds alhamdoullilah,ook al zijn er soms maanden dat het wat moeilijk is .

  5. #50
    Allahoe Akbar!

    Reacties
    2.354
    13-10-2004

    Citaat Geplaatst door Miss_Magrebia
    Geld?


    Mijn geld = Zijn geld, Zijn geld = Mijn geld == ONS geld !

    Probleem opgelost!
    Zo is het maar net!


    VLEES VOOR L3IED ADHA, KLIK HIERONDER!!!
    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4401573

  6. #51
    *Gouden kroontje*

    Reacties
    10.797
    26-09-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ZHM, niet weer van alles lopen verwijderen hierzo!

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    6.148
    20-11-2004

    nou,leg mij dan eens uit hoe het zit als je man kostwinner is en hij zegt:ik zweet voor dat geld ,het is MIJN geld.en je bent echt van hem afhankelijk.dus als je iets voor het huis wil kopen ofzo dan is het maar de vraag of hij dat wel wil.en dat jaren lang!!hij koopt alleen iets als HIJ dat belangrijk vindt.omdat dat ZIJN geld is.hoe zouden jullie jezelf voelen?en dan wordt er gezegt:waarom ruzie om geld?? groetjes!!!
    "Als ik een Arabische leider was, zou ik nooit een overeenkomst met Israël tekenen. Dat is normaal; we hebben hun land afgenomen. Het is waar dat God het aan ons beloofd heeft, maar waarom zou hen dat interesseren? Onze God is niet de hunne. Er is het anti-semitisme geweest, de Nazi’s, Hitler, Auschwitz, maar was dat hun fout? Zij zien maar één ding: we zijn hier gekomen en we hebben hun land gestolen. Waarom zouden ze dat aanvaarden?" David Ben Gurion, de eerste premier van israel.

  8. #53
    *Gouden kroontje*

    Reacties
    10.797
    26-09-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Oum Youssef
    nou,leg mij dan eens uit hoe het zit als je man kostwinner is en hij zegt:ik zweet voor dat geld ,het is MIJN geld.en je bent echt van hem afhankelijk.dus als je iets voor het huis wil kopen ofzo dan is het maar de vraag of hij dat wel wil.en dat jaren lang!!hij koopt alleen iets als HIJ dat belangrijk vindt.omdat dat ZIJN geld is.hoe zouden jullie jezelf voelen?en dan wordt er gezegt:waarom ruzie om geld?? groetjes!!!

    Als zoiets echt bestaat, vind ik dat heel oneerlijk van hem.
    Samen over praten dat het niet zijn geld alleen is, tenslotte zijn jullie samen getrouwd.

    Ik weet het verder niet, misschien dat je zelf dan op zoek gaat naar werk, maar dan wordt het echt van jou, van mij.

    Moeilijk hoor, maar wat gebeurt er met het geld, besteedt hij dat ook prive uit, of spaart hij het ofzo?

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    6.148
    20-11-2004

    veel uitgeven aan dingen die hij leuk vindt.veel aan familie.hij spaart wel maar dan is het zo weg .dus een egoistische type.dank je voor je woorden.
    "Als ik een Arabische leider was, zou ik nooit een overeenkomst met Israël tekenen. Dat is normaal; we hebben hun land afgenomen. Het is waar dat God het aan ons beloofd heeft, maar waarom zou hen dat interesseren? Onze God is niet de hunne. Er is het anti-semitisme geweest, de Nazi’s, Hitler, Auschwitz, maar was dat hun fout? Zij zien maar één ding: we zijn hier gekomen en we hebben hun land gestolen. Waarom zouden ze dat aanvaarden?" David Ben Gurion, de eerste premier van israel.

  10. #55
    islam

    Reacties
    1.402
    26-11-2003

    Citaat Geplaatst door Oum Youssef
    nou,leg mij dan eens uit hoe het zit als je man kostwinner is en hij zegt:ik zweet voor dat geld ,het is MIJN geld.en je bent echt van hem afhankelijk.dus als je iets voor het huis wil kopen ofzo dan is het maar de vraag of hij dat wel wil.en dat jaren lang!!hij koopt alleen iets als HIJ dat belangrijk vindt.omdat dat ZIJN geld is.hoe zouden jullie jezelf voelen?en dan wordt er gezegt:waarom ruzie om geld?? groetjes!!!
    Als hij zo gaat beginnen, dan moet je zelf werk gaan zoeken.
    a heart of roses is a heart forever