1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    trouwjurk laten naaien(ontwerpen)

    Citaat Geplaatst door Amira010
    He mensen,

    Kent iemand van jullie iemand die trouwjurken kan naaien en of ontwerpen.

    heel erg bedankt
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    45
    09-01-2003

    hoi meid,
    Ik laat mijn jurk ook ontwerpen. Inshallah wordt het er een waar ik van droom. Maar de mijne wordt in marokko voor mij genaaid, door een ontwerper.
    Zijn modellen staan vaak in franse en arabische tijdschriften. Hij maakt hele mooie moderne jurken. Hij laat jou je ontwerp samenstellen en maakt een paar schetsen waar je de details of weg kan laten of juist erbij. Hij is echt goed!!!!

    Hij maakt ook kleding en marokkaanse takschita,s, ik heb mijn hele bruiduitzet aan hem toevertrouwd.

    Groetjes moi.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    193
    03-12-2002

    Hey marocigirl...

    Waar is deze gevestigd??? En wat kost het ongeveer??

  4. #4
    not fair..

    Reacties
    2.478
    23-08-2002

    je komt zo te zien uit Amsterdam....er is eentje op de overtoom Aziz Abdat....ik vind zijn trouwjurken echt prachtig!!!!.....hij zal vast wel een ontwerpen voor je, alleen zie ik de laatste niets meer in zijn showroom of etalage

    ga es een keer langs en vraag t.....succes
    ardoe al3oeroebatoe toertasab, ayna ashahamatoe ya 3arab, ayna aroejoelatoe y 3arab,ayna omar wa 3iz Adin, wa Sala7 Adin wa aynakoem yaa 3arab, taraktoem atfaala falastin li assahayina.
    © Tnawie

  5. #5
    not fair..

    Reacties
    2.478
    23-08-2002

    Origineel gepost door Amira010
    Ik weet wl waar die zit, maar is hij niet verschrikkelijk duur.
    Hij is een bekende van tv dus ik weet het niet.
    volgens mij wel....maar die jurken waren echt prachtig man...ik had al verschillende gezien waarin ik had kunnen trouwen

    succes verder
    ardoe al3oeroebatoe toertasab, ayna ashahamatoe ya 3arab, ayna aroejoelatoe y 3arab,ayna omar wa 3iz Adin, wa Sala7 Adin wa aynakoem yaa 3arab, taraktoem atfaala falastin li assahayina.
    © Tnawie

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    3
    13-04-2003

    www.zahracouture.com

    kijk op mijn website als iets heel moois en origineel zoekt of kom kijken bij een van onze modeshows

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    824
    03-10-2002

    Origineel gepost door zahracouture
    www.zahracouture.com

    kijk op mijn website als iets heel moois en origineel zoekt of kom kijken bij een van onze modeshows
    wauw hele mooie kaftans !!!! Ik ben er helemaal verleifd op


    Sometimes in life you feel the fight is over, and it seems as though the writings on the wall.Superstar you finally made it but once your picture becomes tainted it's what they call:The rise and fall!!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    181
    06-10-2002

    je kan het ook overdrijven zo mooi waren ze niet

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    91
    27-11-2002

    ik heb ook niet veel kunnen zien

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.079
    11-01-2002

    hmm vindt ze ook niet echt super hoor heb echt mooiere gezien..maar jullie het toch over hebben ik geef in september een geboortefeest en aangezien ik dit jaar niet nar marokko ga wil ik een jurk laten maken bij iemand die weet hoe en wat. Kennen jullie iemand die daarmee bezig is en die naar marokko gaat voor de laatste trends laat me weten oke?

    xxxxxx

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    33
    23-04-2003

    kaftans

    Origineel gepost door zahracouture
    www.zahracouture.com

    kijk op mijn website als iets heel moois en origineel zoekt of kom kijken bij een van onze modeshows
    Ik vind je jurken heel erg mooi.
    De meest voor hand liggende vraag is wat zo'n jurk nou ongeveer kost.

    Ik hoop snel een reactie te krijgen, ik ben errrug nieuwsgierig!!


    Groet
    Knufkusje

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    14
    13-01-2008

    Ontwerper In Nador

    Heb je het adres van die ontwerper in nador of andere gegevens van hem ik wil ook graag zelf een trouwjuk laten naaien voor deze zomer.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    14
    13-01-2008

    Citaat Geplaatst door misshanane Bekijk reactie
    Die ontwerper woont in Nador!! Hij is niet zo duur en hij levert mooie kwaliteit!!!



    --------------------------------------------------------------------------------

    Heb je het adres van die ontwerper in nador of andere gegevens van hem ik wil ook graag zelf een trouwjuk laten naaien voor deze zomer.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    971
    04-08-2009

    Hallo meid,

    Neem eens een kijkje op www.royalweddingdesign.nl

    Je kunt een jurk exact op maat en kleur laten maken, eigen design is ook realiseerbaar. Wij maken gebruik van Orginele designer bruidsstoffen!

    Liefs,

    RWD
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    14
    13-01-2008

    trouwjurk laten naaien

    Citaat Geplaatst door RWD Bekijk reactie
    Hallo meid,

    Neem eens een kijkje op www.royalweddingdesign.nl

    Je kunt een jurk exact op maat en kleur laten maken, eigen design is ook realiseerbaar. Wij maken gebruik van Orginele designer bruidsstoffen!

    Liefs,

    RWD
    Hoi

    Ik zou graag een jurk laten naaien zoals op foto hier boven. Hoeveel zou het mij kosten als ik eigen stof koop