1. #1
    uitgedoofde ster

    Reacties
    673
    08-11-2002

    'Ingedrukte tepels'?

    Salaam alaykom dames,

    Ik heb een ietwat rare vraag zoals de titel al doet vermoeden. Ik heb gemerkt dat mijn tepels ingedrukt zijn als ik mij uitkleed zeg maar Na een tijd komen ze wel tevoorschijn maar het is me eerder niet opgevallen. Wellicht omdat ik onlangs las in een tijdschrift dat een plots ingetrokken tepel kan duiden op iets kwaadaardigs..Nu heb ik onlangs pas een echo en mammo laten uitvoeren ten gevolge van iets anders en de dokter zei toen dat alles perfect in orde was. Maar nu ik dat gelezen heb en erop gaan letten ben, ben ik toch weer aan het twijfelen :-s

    Ik heb wel heel lang borstvoeding gegeven (3keer) en ben een paar maanden geleden gestopt waardoor mijn borsten net theezakjes lijken...zou het daarom kunnen dat ze platgedrukt worden? Of doordat de BH er tegenaan drukt?

    Of zie ik spoken
    Alleen verloren zielen weten wat het is om teruggevonden te worden.

  2. #2
    ❤❤❤❤❤❤

    Reacties
    1.571
    09-07-2007

    Salaam meis,

    Ik denk dat het door de kou komt...als je je omkleed trekken je tepels zich naar binnen...en even later "ontspannen" ze zich weer...
    Maak je geen zorgen..
    Als het iets ernstigs zou zijn, zouden ze het echt wel gezien hebben op die echo..

  3. #3

    Reacties
    14.886
    15-05-2012

    Beide of eentje maar?


    Misschien door de kou?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.236
    01-02-2007

    Citaat Geplaatst door Timaatje_x Bekijk reactie
    Salaam meis,

    Ik denk dat het door de kou komt...als je je omkleed trekken je tepels zich naar binnen...en even later "ontspannen" ze zich weer...
    Maak je geen zorgen..
    Als het iets ernstigs zou zijn, zouden ze het echt wel gezien hebben op die echo..
    Tepels worden hard door kou en sexuele opwinding doordat er veel zenuwuiteinden in de tepels zitten. Ze zijn dus gevoelig voor temperatuursschommelingen.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    371
    12-10-2004

    Ze zeggen dat borstvoeding je slank maakt klopt dat

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    4.568
    15-07-2012

    Als je pas nog mammo en echo hebt gehad dan zou ik me geen zorgen maken.
    Heb je het nooit eerder gehad, ook niet voordat je kids had? Of misschien nooit op gelet?

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    6.800
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door Timaatje_x Bekijk reactie
    Salaam meis,

    Ik denk dat het door de kou komt...als je je omkleed trekken je tepels zich naar binnen...en even later "ontspannen" ze zich weer...
    Maak je geen zorgen..
    Als het iets ernstigs zou zijn, zouden ze het echt wel gezien hebben op die echo..
    Trekken ze zich maar binnen? Normaal moeten ze toch hard worden?


    Sent from my Range Rover, from outer space

  8. #8
    uitgedoofde ster

    Reacties
    673
    08-11-2002

    dank jullie wel voor jullie reacties.

    als ik mijn BH uittrek zie ik dat ze binnen staan en even later komen ze gewoon naar buiten

    Ik weet niet of het altijd al zo geweest is,, raar maar heb er nooit op geleten. Tot dat ik vorige keer dat tijdschrift las en ben gaan kijken

    Ik heb de HA gebeld en ze zegt ook dat als er iets was ze het gezien zouden hebben op de echo en mammo aangezien deze nog maar een maand geleden is genomen maar ja was was hé...Ze zegt ook ze waarschijnlijk platgedrukt worden door de Bh..Vandaar dat ik wilde weten of dat bij jullie ook het geval was of steken ze bij jullie altijd naar buiten
    Alleen verloren zielen weten wat het is om teruggevonden te worden.

  9. #9
    uitgedoofde ster

    Reacties
    673
    08-11-2002

    Ze trekken niet naar binnen maar zij net platgedrukt door de bh snap je...tis nie dat ze plots naar binnentrekken ofzo...moeilijk uit te leggen
    Alleen verloren zielen weten wat het is om teruggevonden te worden.

  10. #10
    uitgedoofde ster

    Reacties
    673
    08-11-2002

    ja dat klopt in mijn geval
    Alleen verloren zielen weten wat het is om teruggevonden te worden.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    6.800
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door speedygirl Bekijk reactie
    Ze trekken niet naar binnen maar zij net platgedrukt door de bh snap je...tis nie dat ze plots naar binnentrekken ofzo...moeilijk uit te leggen
    Door de BH? Dat heb ik ook hoor

  12. #12
    uitgedoofde ster

    Reacties
    673
    08-11-2002

    ECHT nee maar serieus idat normaal???
    Alleen verloren zielen weten wat het is om teruggevonden te worden.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    6.800
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door speedygirl Bekijk reactie
    ECHT nee maar serieus idat normaal???
    Ja als het strak zit, denk je dan dat je tepels fier rechtop blijven staan?

  14. #14
    uitgedoofde ster

    Reacties
    673
    08-11-2002

    ik weet het niet, ik heb hier nooooit eerder op gelet maar zoals ik al zei, je leest ies en denkt ff checken en dan zie je ze naar binnen
    Alleen verloren zielen weten wat het is om teruggevonden te worden.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    15
    30-04-2014

    Bij borstkanker zal het niet gaan om twee teruggetrokken tepels. De kans lijkt mij nihil dat als je borstkanker zou hebben je het direct aan beide kanten hebt.
    Simplicity is the ultimate sophistication.