1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.817
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Aboutaleb: 'Mens niet gemaakt voor oorlog'

    Tijdens de herdenkingsbijeenkomst in Rotterdam hield burgemeester Aboutaleb een - spirituele, haast islamitische - toespraak bij het Koopvaardijmonument.





    'Mensen zijn niet gemaakt voor oorlog. Mensen zijn gemaakt voor vrede', sprak Aboutaleb. Hetmonument in Rotterdam is een herdenkingsplek voor de 3300 zeevarenden dietijdens de Tweede Wereldoorlog om het leven zijn gekomen, meldt RTV Rijnmond. De Koopvaardijvlootbestond vooral uit burgers die gedwongen in dienst moesten. Hun bescherming bestond uit niet meer dan een kogelvrij vest.

    Een van deze vesten is te zien in KunsthalRotterdam. Aboutaleb verwees hiernaar tijdens zijn toespraak. 'Wie het gunners-vest in de Kunsthal bekijkt, beseft hoeweinig veiligheid een kogelvrij vest kan bieden tegen de overmacht vanonderzeeërs en jachtbommenwerpers. Er kan maar één conclusie zijn: mensen zijnniet geschapen voor oorlog. Want dat is de les die we kunnen trekken uit alleellende en bruutheid van de Tweede Wereldoorlog', aldus Aboutaleb.

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    2.304
    09-07-2013

    Dat is zonder twijfel de meest domme uistpraak in de geschiedenis van de mens.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    1.389
    28-11-2013

    subhan'Allah al adheem vertel dat maar aan de nederlandse moordregime waar jij burgemeester bent abu taleb die onze moslimbroeders en zusters vermoorden

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    829
    15-07-2013

    Hoi abuharitha en Abu_Qays hoe was het is Syrie?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    829
    15-07-2013

    Aboe Talib is gemaakt voor vrede en broeders zijn gemaakt voor oorlog.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    1.584
    03-04-2014

    Wat een kneus toch!

    1 vraagje maar voor abu'tje

    Is satan geschapen om de mensheid te verleiden en oorlog tussen hen te kweken ja of nee?

    Dood begon al vanaf de nageslacht van Profeet Adam alayhi salam vanaf het begin van de mensheid, daar was satan ook verantwoordelijk voor.

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Ka%C3%AFn_en_Abel

    Men moet toevlucht tot Allah zoeken.............als iedereen dat zou doen, dan pas heb je geen dood door misdrijf.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    21.195
    30-08-2004

    Heeft hij dat nou zelf bedacht of laat ie dat bedenken???


    Pffffff Jeh schijnheil ...hij moet goed likken eerder hij door de kaasjes geaccepteerd wordt!!!!

    Dat schijnt ie goed te doen.... Toen de ghloor shit head de Geert had gezegd minder Marokkanen .....had deze debiel gezegd ik doe daar geen uitspraak over .... Ik heb geen commentaar....en nu heeft ie wel zijn bek open getrokken ... Over de doden die jaren lang aan het verotten zijn ....dan denk ik kom op voor de levende eerst ..de doden zijn dood klaar case close.....daarom is deze balhaar bad news!!!!!
    Satan zei: "Ik vraag me af hoe mensen beweren te houden van Allah en ongehoorzaam zijn aan hem, en beweren dat ze me haten maar ze gehoorzamen mij!

  8. #8
    Good Vibes

    Reacties
    7.188
    05-03-2005

    Citaat Geplaatst door soraya28 Bekijk reactie
    Heeft hij dat nou zelf bedacht of laat ie dat bedenken???


    Pffffff Jeh schijnheil ...hij moet goed likken eerder hij door de kaasjes geaccepteerd wordt!!!!

    Dat schijnt ie goed te doen.... Toen de ghloor shit head de Geert had gezegd minder Marokkanen .....had deze debiel gezegd ik doe daar geen uitspraak over .... Ik heb geen commentaar....en nu heeft ie wel zijn bek open getrokken ... Over de doden die jaren lang aan het verotten zijn ....dan denk ik kom op voor de levende eerst ..de doden zijn dood klaar case close.....daarom is deze balhaar bad news!!!!!
    Het was iets genuanceerder, als burgemeester van 'alle Rotterdammers'.

    En hij zal ongetwijfeld wel iemand hebben die die teksten voor hem schrijft.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    7.118
    27-01-2005

    Citaat Geplaatst door MisterMasterMan Bekijk reactie
    Wat een kneus toch!
    1 vraagje maar voor abu'tje
    Is satan geschapen om de mensheid te verleiden en oorlog tussen hen te kweken ja of nee?
    Dood begon al vanaf de nageslacht van Profeet Adam alayhi salam vanaf het begin van de mensheid, daar was satan ook verantwoordelijk voor.
    (...)
    Zal ik je antwoord geven: satan is een goed excuus voor mensen die foute dingen doen. Die hebben dat dan niet zelf bedacht maar zich "laten verleiden door". Onzin dus.
    Citaat Geplaatst door soraya28 Bekijk reactie
    Heeft hij dat nou zelf bedacht of laat ie dat bedenken???
    Pffffff Jeh schijnheil ...hij moet goed likken eerder hij door de kaasjes geaccepteerd wordt!!!!

    Dat schijnt ie goed te doen.... Toen de ghloor shit head de Geert had gezegd minder Marokkanen .....had deze debiel gezegd ik doe daar geen uitspraak over .... Ik heb geen commentaar....en nu heeft ie wel zijn bek open getrokken ... Over de doden die jaren lang aan het verotten zijn ....dan denk ik kom op voor de levende eerst ..de doden zijn dood klaar case close.....daarom is deze balhaar bad news!!!!!
    Waarom moet deze man zo afgebrand worden? Omdat ie het niet 100% eens is en zich niet om laat lullen?
    Het lijkt mij dat ie weinig verkeerds gezegd heeft, of zijn mensen wel gemaakt voor oorlog?

    Ik vind het ook onzin dat hij afstand moet nemen van Wilders. Hij heeft zelf de uitspraak toch niet gedaan? Het zou wat zijn als ik overal te kennen moet geven dat ik ergens afstand van neem terwijl ik zelf niets gezegd heb?

    De toespraak is gewoon een toespraak bij een "evenement" (fout woord in deze maar ok) en ja die mensen zijn dood maar hoewel de meningen ook daarover verschillen, blijft het misschien toch goed om hier af en toe (1x per jaar bv) bij stil te staan, zodat we weten dat iets dergelijks niet nog een keer moet gebeuren. Dat is misschien JUIST met het oog op Wilders erg goed om te doen.

  10. #10
    Dag El Mani

    Reacties
    39.372
    26-10-2005

    Bijna Islamitisch... WTF??

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    3.907
    04-03-2014

    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    Tijdens de herdenkingsbijeenkomst in Rotterdam hield burgemeester Aboutaleb een - spirituele, haast islamitische - toespraak bij het Koopvaardijmonument.





    'Mensen zijn niet gemaakt voor oorlog. Mensen zijn gemaakt voor vrede', sprak Aboutaleb. Hetmonument in Rotterdam is een herdenkingsplek voor de 3300 zeevarenden dietijdens de Tweede Wereldoorlog om het leven zijn gekomen, meldt RTV Rijnmond. De Koopvaardijvlootbestond vooral uit burgers die gedwongen in dienst moesten. Hun bescherming bestond uit niet meer dan een kogelvrij vest.

    Een van deze vesten is te zien in KunsthalRotterdam. Aboutaleb verwees hiernaar tijdens zijn toespraak. 'Wie het gunners-vest in de Kunsthal bekijkt, beseft hoe weinig veiligheid een kogelvrij vest kan bieden tegen de overmacht van onderzeeërs en jachtbommenwerpers. Er kan maar één conclusie zijn: mensen zijn niet geschapen voor oorlog. Want dat is de les die we kunnen trekken uit alleellende en bruutheid van de Tweede Wereldoorlog', aldus Aboutaleb.
    I've been things and seen places.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    21.195
    30-08-2004

    Citaat Geplaatst door Dutchman98 Bekijk reactie
    Zal ik je antwoord geven: satan is een goed excuus voor mensen die foute dingen doen. Die hebben dat dan niet zelf bedacht maar zich "laten verleiden door". Onzin dus.

    Waarom moet deze man zo afgebrand worden? Omdat ie het niet 100% eens is en zich niet om laat lullen?
    Het lijkt mij dat ie weinig verkeerds gezegd heeft, of zijn mensen wel gemaakt voor oorlog?

    Ik vind het ook onzin dat hij afstand moet nemen van Wilders. Hij heeft zelf de uitspraak toch niet gedaan? Het zou wat zijn als ik overal te kennen moet geven dat ik ergens afstand van neem terwijl ik zelf niets gezegd heb?

    De toespraak is gewoon een toespraak bij een "evenement" (fout woord in deze maar ok) en ja die mensen zijn dood maar hoewel de meningen ook daarover verschillen, blijft het misschien toch goed om hier af en toe (1x per jaar bv) bij stil te staan, zodat we weten dat iets dergelijks niet nog een keer moet gebeuren. Dat is misschien JUIST met het oog op Wilders erg goed om te doen.
    Daar heb je hem weer hoor!! Hij is een gore slijmbal en punt uit.....en zet je oogkleppen af mister...wat nu gebeurd is 10 maal erger dan wat ze nu aan het zgn herdenken zijn ..wat een schijnheilige gedag zeg....moe moe moe ..,en nogeens moe.....
    Satan zei: "Ik vraag me af hoe mensen beweren te houden van Allah en ongehoorzaam zijn aan hem, en beweren dat ze me haten maar ze gehoorzamen mij!

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    5.035
    03-05-2010

    Ik walg serieus van deze man. Had vroeger altijd respect voor hem maar na het hele 'minder minder gebeuren van Wilders' en hij afzijdig bleef ipv achter de Marokkanen te staan, vind ik m een kontenlikker.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.120
    27-02-2013

    Citaat Geplaatst door MisterMasterMan Bekijk reactie
    Wat een kneus toch!

    1 vraagje maar voor abu'tje

    Is satan geschapen om de mensheid te verleiden en oorlog tussen hen te kweken ja of nee?

    Dood begon al vanaf de nageslacht van Profeet Adam alayhi salam vanaf het begin van de mensheid, daar was satan ook verantwoordelijk voor.

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Ka%C3%AFn_en_Abel

    Men moet toevlucht tot Allah zoeken.............als iedereen dat zou doen, dan pas heb je geen dood door misdrijf.
    Goh, ik dacht dat de mens gemaakt was voor aanbidding en dus voor vrede. Heeft Geert Wilders toch gelijk.

    Il n'est rien de réel que le rêve et l'amour


  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.120
    27-02-2013

    Citaat Geplaatst door Dutchman98 Bekijk reactie
    Zal ik je antwoord geven: satan is een goed excuus voor mensen die foute dingen doen. Die hebben dat dan niet zelf bedacht maar zich "laten verleiden door". Onzin dus.

    Waarom moet deze man zo afgebrand worden? Omdat ie het niet 100% eens is en zich niet om laat lullen?
    Het lijkt mij dat ie weinig verkeerds gezegd heeft, of zijn mensen wel gemaakt voor oorlog?

    Ik vind het ook onzin dat hij afstand moet nemen van Wilders. Hij heeft zelf de uitspraak toch niet gedaan? Het zou wat zijn als ik overal te kennen moet geven dat ik ergens afstand van neem terwijl ik zelf niets gezegd heb?

    De toespraak is gewoon een toespraak bij een "evenement" (fout woord in deze maar ok) en ja die mensen zijn dood maar hoewel de meningen ook daarover verschillen, blijft het misschien toch goed om hier af en toe (1x per jaar bv) bij stil te staan, zodat we weten dat iets dergelijks niet nog een keer moet gebeuren. Dat is misschien JUIST met het oog op Wilders erg goed om te doen.
    Het is jaloezie kerel. Sinds deze man burgervader is geworden van Rotterdam zijn ze deze man door het slijk aan het halen. Die man werkt voor zijn brood door zich te focussen op Rotterdam, hij heeft naar mijn weet geen vertegenwoordigingsrol betreffende de Marokkaanse gemeenschap. Sterker nog, daar hebben we al een orgaan voor, en daar is hij geen lid van. Burgermeester Aboutaleb heeft gewoon een speech gegeven mbt zijn werk als burgervader, waarom er moord en brand wordt geroepen is mij een raadsel.

    Salut.

    Il n'est rien de réel que le rêve et l'amour