Bijna Lid

Reacties
    598
    16-07-2012

Citaat Geplaatst door Afensis Bekijk reactie
    De mens is gemaakt om het fruit van de bomen te plukken, als deel van het eco-systeem.
    klopt, maar als er een groep mensen bij een boom kwam waar er maar een vrucht aan hing dan gold er nog steeds de wet van de sterkste

MVC Lid

Reacties
    142
    20-05-2014

Citaat Geplaatst door Afensis Bekijk reactie
    De mens is gemaakt om het fruit van de bomen te plukken, als deel van het eco-systeem.
    En wat of wie heeft de mens doen weten dat een appel eetbaar is? Ik denk dat nieuwsgierigheid eerder op z'n plaats is, tenminste, als zijn brein daar plaats voor bied. Slaap je vandaag met je baard boven of onder de dekens?
    Bezinning, bezieling en beweging.
    Wat niet bestaat is 1 man tegen de Staat.
    After 'James' came flag shitting therapy. >>Give other Intelligence a smile and show how 'we' building netherlands.

MVC Lid

Reacties
    2.031
    19-11-2013

Citaat Geplaatst door Stavast Bekijk reactie
    De Nederland-haat is weer alom aanwezig.
    Dat is de rode draad van dit forum als gevolg van de laksheid van de moderators.

Verbannen

Reacties
    1.306
    22-02-2011

Citaat Geplaatst door Fouad-James Bekijk reactie
    En wat of wie heeft de mens doen weten dat een appel eetbaar is? Ik denk dat nieuwsgierigheid eerder op z'n plaats is, tenminste, als zijn brein daar plaats voor bied. Slaap je vandaag met je baard boven of onder de dekens?
    Zijn voorouders hebben de mens doen weten dat een appel eetbaar is en nieuwsgierigheid is niet alleen voor de mens weg gelegd, zelfs honden zijn nieuwsgierig. Waarom denk je dat ik een baard heb ? OK, ik heb de afgelopen dagen een stoppelbaard ontwikkeld maar die gaat er morgen af omdat ik dan een vrije dag heb en genoeg tijd.

Verbannen

Reacties
    1.306
    22-02-2011

Citaat Geplaatst door Crowley666 Bekijk reactie
    klopt, maar als er een groep mensen bij een boom kwam waar er maar een vrucht aan hing dan gold er nog steeds de wet van de sterkste
    Daar heeft de natuur lak aan, haar gaat het er alleen maar om dat de vrucht geplukt wordt en door wie of hoe, doet er niet toe.

MVC Lid

Reacties
    21.188
    30-08-2004

Citaat Geplaatst door tamar Bekijk reactie
    Aboutaleb is de burgemeester van mijn mooie stad Rotterdam.
    En hij doet het hartstikke goed.
    Opgetieft met opmerkingen van mensen die niet in Rotjeknor wonen.
    Btw Frédéric Spigt haar nieuwe album komt binnenkort uit, maar dat terzijde.
    Ik wist niet dat jij ook in rotjeknor woonde hihih
    Waar ongeveer dan? Tamar
    Satan zei: "Ik vraag me af hoe mensen beweren te houden van Allah en ongehoorzaam zijn aan hem, en beweren dat ze me haten maar ze gehoorzamen mij!

Dag El Mani

Reacties
    39.990
    26-10-2005

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door soraya28 Bekijk reactie
    Ik wist niet dat jij ook in rotjeknor woonde hihih
    Waar ongeveer dan? Tamar
    Het is een reden om nodig te gaan verhuizen.

MVC Lid

Reacties
    142
    20-05-2014

@ dhr Aboutaleb dan wel social media PVDA.

Onze broeder Aboutaleb heeft gesproken.
    De man van hoeveel duizend euro per maand en aanzien? Bruutow of Nettow?
    Wanneer doet dhr Aboutaleb eens iets voor mij? Hoe zit het met uw pendelende/probleemoplossende capaciteiten/vermogen?
    Doe uw ding, u weet wel. Praat aub met majestijd (ambt-bergen) .. je suis charlie toch, zie Macron.. ?
    Wie begon er met Goddelijke Krachten WArtaal uit te slaan?
    Doet u niks hoor ik niks, zgnd 1 man tegen de Staat, dan trek ik mijn conclusie dhr Aboutaleb.

Ps.
    Nice speech betreffende je suis Charlie ding, nu mighty drs. H.J. Meijer, mayor at heZwollah aanspreken betreffende Antisemitische ophitsing en aanjaging van zwolle supporters in 2014 viering knvb beker. Aivd slaapt, liever waanzin, afgunst en end of Love regisseren dan registreren.
    Succes met Nelleke Vederlaar btw.

PvdA, dhr. Aboutaleb, met belangstelling zie ik je reactie tegemoet.

Ni-How, adios, beslema en ciao.

F.B. Glockey uit heZwollah, the middle east of the netherlands.
    After 'James' came flag shitting therapy. >>Give other Intelligence a smile and show how 'we' building netherlands.

MVC Lid

Reacties
    142
    20-05-2014

Ingeving, Aboutaleb en Marcouch mailen betreffende mijn issue met de Staat met aanhangend de noodzakelijke cc en bcc aan 'derden'(lees: buitenland, journalistiek, politiek, diplomatie, ambassades etc etc?
    Here we go again.
    www.ikhebkamervragen.nl

DBC budget is op. Self(de-radicalisering)
    End off Therapeutic Traject.

Ik vervloek de nederlandse rechtstaat!!

Lees maar mee BVD...blijf registeren én regisseren. 17 miljoen inwoners, it ain't easy eheumm eheumm...
    WAt je zaait, zul je oogsten geldt ook voor jullie hopelijk, deo volente, Fun4Hun. Action or no Fraction?
    WAar of WAt is je Defensie?
    Of moet ik filmpjes en documenten als PV en reactie/verwijzing politiekorps x uploaden op deze site??
    Einde zwarte Piet!!! UP for Sylvana Simons.

MVC Lid

Reacties
    142
    20-05-2014

dhr. Aboutaleb, burgervader van Rotterdam en Marcouch, burgervader van Arnhem (moet dat geen 7aar wezen?) toevallig, ehhheum ehheum...
    Hoop dat mijn reactie hier op m.nl aankomen middels aivd dan wel ogen en oren vd PvdA. Ondertussen aNew York Times, RussiaToday en China Daily gescribscred, hopend dat mijn boodschap wel bij de journalistiek worldwijde aankomt. telegraaf, volkskrant, nrc, ad, trouw de stentor heb ik de hoop opgegeven of zijn in de greep vd aivd. 1 man tegen de Staat, iets wat niet bestaat en liever aanjagen van gejhaet. Of te druk met promoten van amazing timmermans en/of rutte.
    Aivd, vriendelijke verzoek om bovenstaande personen te verwittigen dus Handelen, niet Laten Gebeuren. Of moet ik de Britten op CNN citeren betreffende Modus Operandi.
    WAcht op ambtsbericht en wederOM laat ik over me heen komen hoe jullie eea naar mij communiceren.