1. #46
    Bijna Lid

    Reacties
    480
    20-04-2012

    Wauwoeee uppaa niewe fannetjr

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    95
    23-07-2013

    Mooi verhaall !!

  3. #48
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    151
    21-05-2013

    uuuuuuuuuuuuuuuuuuuup

  5. #50
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  6. #51
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    216
    30-11-2013

    Hoofdstuk 4.2.
    Geheim voor mijn vriend.
    Marouane Amrani



    ‘Yas, kijk kijk ik heb eentje! Ene Oumaima ofzo. Ik weet niet welke van de drie het is, maar kijk!’ hij bracht de telefoon naar Yassine zijn gezicht en toen weer naar de zijne. ‘Geef terug jongen!’ ik greep nogmaals naar mijn telefoon, maar weer geen geluk. ‘Laat mij haar nog eens zien, Soufiane. Ze komt mij bekend voor.’ Mijn hart sloeg een slag over. ‘Hier, kijk maar goed naar haar.’ Hij bracht mijn telefoon weer naar zijn gezicht en bekeek haar goed.

    Mijn hart die sloeg een slag over. Wat als hij wist dat, dat het zusje van Oualid is? Dan heb ik echt een een groot probleem. Ik heb geen zin in geruzie en nog meer drama.

    ‘Hmm, ze lijkt op iemand die ik ken man. Ik kan niet op een naam komen.’ Hij beet op zijn lip, en concentreerde zich op de weg. ‘Geef.’ Zei ik nogmaals en greep weer naar mijn telefoon, dit keer had ik wel geluk. Ik gaf Soufiane nog een stoot en keek toen weer op mijn telefoon. ‘Weet je, zij is het enigste meisje dat je in je lijst hebt.’ Grinnikte Soufiane. ‘Ze zal wel heel erg speciaal zijn, dat meisje.’ Hij kon zijn lach niet in houden zo te zien. ‘Houd gewoon je mond dicht.’ Ik snauwde hem nog even af en stopte mijn telefoon weg.

    Mijn arm begon pijn te doen van al het gestress. Ik ruste mijn hoofd op de leuning en sloot mijn ogen, om even tot mezelf te komen.

    Aangekomen in het restaurant troffen we Oualid en mijn beste vriend, Mounir aan. Mounir kende ik al van toen ik in de luiers rond liep – en sindsdien zijn wij beste vrienden. Mounir die woont sinds kort in Almere, en gaat dus ook goed met Oualid om. Ik groette hen beide, en we gingen met zijn allen aan tafel zitten. We bestelde allemaal onze eten, en wachtte nog geduldig op onze eten – wat snel werd geserveerd door de serveerders.

    ‘Bismilliah.’ Gooide ik in de groep en we begonnen allemaal aan te vallen. We hadden allemaal erge honger – het leek alsof we jaren niet hadden gegeten.

    ‘Ewa khay, Oualid. Wanneer vind de bruiloft plaats?’ vroeg Yassine hem uit nieuwsgierigheid terwijl hij een hap van zijn salade nam. ‘Denk je dat ik met die Nederlandse ga trouwen?’ Oualid die verslikte zich, met alleen die gedachte. ‘Ik ga rustig opzoek naar een Marokkaanse, met wie ik gelukkig word. Deze Nederlandse is alleen tijdverspilling.’ Voegde hij toe. ‘Hoe zou je het vinden als zoiets bij jouw zusje plaats vond?’ ik stelde hem die vraag, puur uit nieuwsgierigheid. ‘Hoebedoel je?’ hij fronsde zijn wenkbrauwen en nam een slok van zijn water. ‘Gewoon, zoals ik het zeg. Stel jouw zusje krijgt een relatie en die gene behandelt haar zo. Hoe zou je het vinden?’ stelde ik hem nogmaals. ‘Mijn zusje zal nooit en te nimmer een relatie nemen.’ Zei hij zelfverzekerd. ‘Dat moet je niet zeggen, Oualid. Je weet hoe Marokkaanse meisjes zijn tegenwoordig.’ Voegde Mounir eraan toe. ‘Mijn zusje niet. Ik ken haar en ik weet hoe zij is.’ Hij bleef bij zijn standpunt. ‘Ik heb je zusje gehad, Oualid.’ Zei Soufiane met een poker-face. ‘Wat zeg jij allemaal?’ ik keek hem doordringend aan en kon hem op dit moment wel wat aan doen. ‘Ik ga niet op je in. Maar Marouane, houd je bek dicht over mijn zusje. Jij zal nooit en te nimmer iemand als haar krijgen.’ Zei Oualid en nam weer een slok van zijn water. ‘Allah oe aâlam.’ Antwoorde ik simpelweg terug en stond op.

    Ik zag hoe Oualid steeds naar mij aan het kijken was. Het leek alsof hij mij door had. Het leek alsof hij door had dat ik in contact was met mijn zusje. Ik kuchte zachtjes en legde wat geld neer op tafel. Ik was klaar om te vertrekken. Sfeer was hier helemaal verpest.

    ‘Heren ik ga naar huis. Als jullie mij willen excuseren.’ Ik schoof de stoel naar voren. ‘Waarom zo vroeg weg? Zeker heb je shi date met die hoofddoek chick.’ Lachte Soufiane. ‘Hoofddoek chick?’ herhaalde Oualid, alsof hij wist over wie hij het had. ‘Soufiane.’ Zei ik op een bedreigde manier. ‘Ja, Oualid op zijn app heeft hij een hoofddoek chick. Ze is echt het enigste meisje op zijn app.’ Lachte Soufiane. ‘Wat lul jij allemaal?’ Oualid fronste zijn wenkbrauwen en keek ons beide aan. ‘Wollah he, Oualid. Op zijn app heeft hij een meisje, het begint met de O, meer kan ik niet zeggen.’ Hij ging helemaal stuk om zichzelf. ‘Wollah he, Marouane. Als ik merk dat jij contact hebt met mijn zusje, Wollah hta n’qataâlek alrazlin.’ Zei hij met een kille stem. De manier dat hij naar mij keek, beviel mij totaal niet. ‘Mohiem, heren. Ik ga weg – morgenvroeg een wedstrijd.’ Gebruikte ik als smoes en verliet toen het restaurant.

    Ik kon Soufiane wel wat aan doen. Hoe kon hij het zo erg gaan uitlokken met Oualid? Hij kon mijn andere arm zo hebben gebroken, Oualid kennende. Ik slaakte een opgeluchte zucht en stapte toen in de auto. Ik wou naar huis gaan, wou gewoon verder praten met haar.

    Kamehameha!


  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    341
    19-12-2013

    Nog een up up

  8. #53
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    216
    30-11-2013

    Zal ik nog een vervolgje plaatsen?

    Kamehameha!


  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    95
    23-07-2013

    Jaaaaaa!!! Dat je dat nog vraagt haha

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    45
    26-10-2013

    Uuupppssaaaaa ga door meid!!

  11. #56
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    161
    27-01-2014

    Wayaw upp nieuwe fannetje !!

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    159
    09-04-2014

    Masha'allah! Je kunt goed schrijven keep going!
    Verhaal gestart genaamd:'' He Is My Sunshine.

    Trotse Berber !

    Als jij een traan was zou ik nooit meer durven huilen, te bang om je kwijt te raken.

  14. #59
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    69
    25-09-2011

    Tbarkelah Pf wat een mooie verhaal ! Dit is lang geleden dat ik en verhaal lees en kan nu niet stoppen met lezen ...
    Ga snel verder moppi !!.....