1. #76
    SuperFlyy

    Reacties
    160
    15-10-2013

    Citaat Geplaatst door moessiclk Bekijk reactie
    no no swa .....
    oh das nou spijtig
    wat is er knap aan je vertel eens

  2. #77
    Weg.

    Reacties
    2.025
    05-09-2013

    Citaat Geplaatst door DKHOLSOKRASSEK Bekijk reactie
    ja halllooooo, denk je dat ik op dat tijdstip nog fatsoenlijk na kon denken


    eh besa7, wit met roze en paars

    dat zal ik met een korreltje zout nemen dan


    daar ben ik vandaag ook geweest (station)

    oooh mai gat ze hebben me echt genaaid op werk vandaag
    Hahahahaha wat is er gebeurd

  3. #78
    SuperFlyy

    Reacties
    160
    15-10-2013

    Citaat Geplaatst door Oogappeltjee_ Bekijk reactie
    Hahahahaha wat is er gebeurd
    ewa kwas in amsterdam toch, maar ik had de bus net gemist, waardoor ik net de trein die nog wel fatsoenlijk reed ook miste. mhm, geen probleem ik app hun van ik sta in amsterdam maar de treinen doen raar enzo ik kom later. was niet erg zeiden ze, want het as niet druk. moest ik maar ff appen als ik in til was. ik omweg gemaakt via rotterdam/breda, maaarrrr mijn batterij was leeg, dus ik allemaal stressen in de trein laden dit en dat zuszo, telefoon laad keisloom. eindstand ben ik in breda, zet ik mn tel aan (15%), krijg ik een app: het is rustig is blijf maar lekker thuis. echt fuck my life gewoon

  4. #79
    Weg.

    Reacties
    2.025
    05-09-2013

    Citaat Geplaatst door DKHOLSOKRASSEK Bekijk reactie
    ewa kwas in amsterdam toch, maar ik had de bus net gemist, waardoor ik net de trein die nog wel fatsoenlijk reed ook miste. mhm, geen probleem ik app hun van ik sta in amsterdam maar de treinen doen raar enzo ik kom later. was niet erg zeiden ze, want het as niet druk. moest ik maar ff appen als ik in til was. ik omweg gemaakt via rotterdam/breda, maaarrrr mijn batterij was leeg, dus ik allemaal stressen in de trein laden dit en dat zuszo, telefoon laad keisloom. eindstand ben ik in breda, zet ik mn tel aan (15%), krijg ik een app: het is rustig is blijf maar lekker thuis. echt fuck my life gewoon
    Omg meskinaaaa, heb je een hele wereldreis gemaakt zeggen ze blijf thuia
    Ben je uiteindelijk wel gegaan? Ik zou alsnog gaan, ookal rustig voor die 7oek liemoen

  5. #80
    SuperFlyy

    Reacties
    160
    15-10-2013

    Citaat Geplaatst door Oogappeltjee_ Bekijk reactie
    Omg meskinaaaa, heb je een hele wereldreis gemaakt zeggen ze blijf thuia
    Ben je uiteindelijk wel gegaan? Ik zou alsnog gaan, ookal rustig voor die 7oek liemoen
    noohmen, was stage dag. fuck hun voor twee euro per uur. ik zit rustig thuis. anders stond ik daar tot twaalf uur te vervelen

  6. #81
    Weg.

    Reacties
    2.025
    05-09-2013

    Citaat Geplaatst door DKHOLSOKRASSEK Bekijk reactie
    noohmen, was stage dag. fuck hun voor twee euro per uur. ik zit rustig thuis. anders stond ik daar tot twaalf uur te vervelen

    Jaaa dat wel, mezyen be3da bqiti f dar. Ik haat stages, ga liever naar school

  7. #82
    MVC Lid

    Reacties
    108
    26-10-2011

    Citaat Geplaatst door DKHOLSOKRASSEK Bekijk reactie
    HAHAHAHA, jawel

    heb je ook zulk haar als je ava ?
    doe maar roeshtig hoor
    TEMSAMANE