1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    2
    22-04-2014

    50 euro winnen door mee te doen aan mijn onderzoek :)

    Lieve mensen!

    Ik ben momenteel bezig aan mijn bachelor thesis en heb nog heel wat mensen nodig die mee willen
    doen aan mijn onderzoek. Het is een onderzoek naar accenten, vandaar dat ik op zoek ben naar
    mensen van buitenlandse afkomst! Jullie zouden me echt enooorm helpen!

    Bovendien kun je 50 euro winnen!

    Dus als jullie mee willen doen kun je op onderstaande link klikken:

    https://qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_6wWhPgxTX33Kppz

    Alvast bedankt!!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.127
    29-03-2010

    Wat bedoel je precies met ''accent''? Ik als buitenlander die van kinds af aan in Limburg heeft gewoond merk nu wel paar misscommunicaties door mijn Limburgs accent, nu ik in de Randstad woon. Wellicht een goed plan om concreter te zijn met de definitie van accent. En zoek je mensen met accenten van bepaalde herkomst ( westers of niet-westers)? Want bijvoorbeeld mensen uit Frankrijk of Italie hebben een accent dat naar mijn mening beter getolereerd wordt dan bijvoorbeeld mensen met een accent uit Iran of Egypte bij wijze van spreken.
    Smeekbede voor wanneer u iets te moeilijk wordt:
    '' O Allah, er is niets makkelijker dan hetgeen wat U vergemakkelijkt.
    Als het u behaagt, dan maakt U zelfs moeilijkheid makkelijk''.

  3. #3
    Bijna Lid

    Reacties
    626
    22-03-2013

    Ik wilde eigenlijk je onderzoek invullen, maar toen besefte ik me dat de meeste 3e generatie allochtonen helemaal geen (zwaar) accent hebben, dus ik weet niet in.hoeverre ik je kan helpen.

    Sent from my HTC One V using Tapatalk

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    15
    10-04-2014

    Citaat Geplaatst door Inquisitively Bekijk reactie
    Ik wilde eigenlijk je onderzoek invullen, maar toen besefte ik me dat de meeste 3e generatie allochtonen helemaal geen (zwaar) accent hebben, dus ik weet niet in.hoeverre ik je kan helpen.

    Sent from my HTC One V using Tapatalk
    In welke stad woon je? Als ik om mij heen kijk en de jongeren hoor praten dan heb ik plaatsvervangende schaamte.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2
    22-04-2014

    Het moet een buitenlands, non-native, accent zijn. Vandaar de mensen van buitenlandse afkomst Het maakt echter niet uit welke herkomst. Uiteraard bestaat hier een verschil tussen, wij bekijken dit verschil juist, en dan met name het verschil in stigma.

Tags voor deze discussie