1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    112
    01-12-2013

    Zyana layla TOP, lieve vrouw
    Zaal koning( hele mooie zaal) prachtig!!!!! Ben er gek op.
    dJ afrah gezellige lieve vrouw als j sfeer wilt moet j die hebben!
    Catering umaima umaima hele lieve hardwerkende spontane dames!
    Zouhour vindt ik ook een goede catering.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    112
    01-12-2013

    Citaat Geplaatst door Sesamstraat_ Bekijk reactie
    ?
    Oh subhanallah heb net wat over ze gezegt en lees nu jou vraag, ik heb ze meegemaakt en echt waar tbarkallah lieve spontane dames. Ze zijn goed in hun vak.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    3
    23-04-2014

    In mijn bericht lees ik nergens terug dat ik zei dat je gelogen hebt, of vergis ik me nu?

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    335
    06-11-2010

    Beste dames, werd door een collega op deze topic gewezen. Normaliter houden wij van Ameny catering verre van hetgeen hier op m.nl wordt gedeeld omdat wij altijd wat doen met feedback van onze klanten en de betrouwbaarheid van mnlforumleden niet kunnen controleren. Uiteraard is een ieder vrij om zijn of haar mening te delen. Zowel de positieve als negatieve. Wij doen als Ameny catering er alles aan om onze kwaliteit te bewaken en te bewaren.Nogmaals dat in onze standaardprocedure , feedback terugvragen een vereiste is.

    Het is des te jammer om er nu achter te komen dat er onwaarheden worden geuit op een forum die ik eenmalig als serieus wil aanvaren. Daarom aan de desbetreffende dame die aangeeft dat onze serveersters onjuist handelen, graag een datum en plaats van het feest wil aangeven. Dit mag overigens ook via pm. U en anderen kunt natuurlijk begrijpen dat dit zware beschuldigingen zijn die niet alleen ons bedrijf maar ook onze serveersters in het diskrediet plaatsen omdat een aantal van onze serveerster getrouwde dames zijn. Natuurlijk zijn wij erg content met de positieve verhalen.Om nog even in te gaan op het andere, onze serveersters verlenen goede service en dat uit zich ook in professionaliteit. Dus familieleden laten meehelpen hoort hier niet bij.Voor deze dame ook graag een datum en plaats van het feest zodat wij dit kunnen uitzoeken want hier is nog nooit naar gerefereerd.

    Tenslotte wil ik het volgende kwijt.Feedback is pas feedback bij ons als dit op waarheid berust en opbouwend is waarmee we onze kwaliteit kunnen verbeteren.Om dan via slinkse wijze jouw eigen cateringbedrijf omhoog te halen, is een beetje jammer en eigenlijk triest. je weet natuurlijk dat wij daar wel van op de hoogte zijn. Weet dat allah swt ieder zijn of haar rizq bepaald.Dames voel je vrij de gevraagde informatie met ons te delen en ik beloof je plechtig dat wij uw feedback meenemen in de voortzetting van ons bedrijf.

    Met vriendelijke groet,

    Samira Ameny catering
    Ameny catering
    Klasse en smaak.
    Uw gelegenheid, onze taak!

  5. #35
    La Ilaaha Ilaa Allah

    Reacties
    1.515
    30-08-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Ameny is wel een van de beste. Dat is een feit. Laat haters haten.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    2
    23-04-2014

    Ik heb amaney catering paar keer meegemaakt, GE-WEL-DIG. Lieve dames, goeie service, lekkere eten en mooie creatieve decoratie. Z

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    2
    23-04-2014

    I love AMENY CATERING. Ik heb ze paar keer meegemaakt, damm girlzz jullie doen het goed... Lekker eten, mooie en creatieve decoraties, lieve dames die je continue helpen als je ze nodig hebt. Ga zo door!!!! De eigenaars zijn super lief en denken met je mee.
    Verschillende opties waaruit je kan kiezen qwa eten en decoratie.. Ik heb van jullie genoten. Ik heb geen woorden meer. GA ZO DOOR!! IK hoop dat ik jullie nog vaker mee zal maken, in shaa allah!! Op mijn bruiloft zijn jullie zeker aanwezig in shaa allah........

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    952
    10-03-2014

    Komisch, ik zou niet weten hoe mijn ervaring getrouwde dames in "gevaar" brengt, wellicht die van de andere dame(het praten met jongens), maar dit moet je met haar opnemen. Het waren dan ook twee dameS die negatieve ervaringen hadden met Ameny in deze topic.
    Wat betreft mijn ervaring, het ging op een bruiloft in september of eind augustus(weet echt de exacte datum niet meer) in Rotterdam. Een beetje last minute boeking, de bruid moest onverwachts haar bruiloft vervroegen.
    Wat betreft verdere gegevens ga ik eerst contact opnemen met de bruid, ik weet niet of zij wil dat ik het ga doorgeven uiteraard.

    Verder vind ik het ook niet bepaald klantvriendelijk om eerst bewijzen te vragen alvorens de ervaring serieus wordt genomen, het zou professioneler zijn om te zeggen we gaan erop letten of iets in die richting. Zeker aangezien ik ook aangaf dat ik veel mensen ken die enkel goede ervaringen hebben met Ameny, ik heb in andere topics ook gezegd dat ik me bezwaard voel vaak om de ervaring te uiten aangezien ik weet dat Ameny geen slechte cateraar is of geldwolf zoals sommige andere cateraars.
    Het omhoog praten van de eigen cateraar, serieus? Dit is echt een serieuze beschuldiging? Wanneer mijn cateraar mijn rekeningen betaalt kan zo'n beschuldiging standhouden, eerder niet. Ik haal er niets uit.
    Bij elke cateraar gaat weleens iets mis, neem dat ter harte en doe er iets mee, voor zover mogelijk uiteraard.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    952
    10-03-2014

    Verder heb ik, zoals ik ook al eerder heb gezegd op dit forum, enorm genoten van het eten. Dat heb ik overigens ook hier in mijn reactie gezegd. Het eten is goed, niets op aan te merken. Maar dat kleine puntje is voor mij gewoon ontzettend belangrijk.

    Ik moet wel zeggen, hoe meer ik erover nadenk, hoe bozer ik eigenlijk word om de reactie. In plaats van te zeggen goh, vervelend zou ik misschien de gegevens mogen? Wordt direct gesteld dat personen met negatieve ervaringen onjuistheden verkondigen. Nee, bah. Ik vind het zwaar respectloos naar potentiele klanten.

  10. #40
    Yidji$ 'N h0ucima(L)

    Reacties
    361
    26-09-2007

    Ik vind Ameny catering super. Lekker eten, goeie service, mooie decoratie en lieve dames. Ze zijn behulpzaam, begripvol en geduldig. Ik heb ze paar x meegemaakt en elke keer doen zij het weer goed. Vooral omdat zij continue in de zaal aanwezig zijn. Decoraties zijn verschillend en creatief. Eten is gwn jammie dat je het bord ook wilt eten hahahahahaha. Echt toppers. Dames ga zo door! Tbarkallah 3likom. Jullie zijn voor mij nummer 1. Jullie zijn echt een aanrader voor de toekomstige bruidjes!!!


    Verder vind ii dj afrah top.. Gezellige dame die weet hoe je een feest moet maken. Dikke plus punt..

    Ik ben nog geen top fotografe tegengekomen.. Ze zitten allemaal en mKen beetje filmpjes als het hen goed uitkomt..

    Verder vind ik alle visagisten top.. allemaal mooie jurken. Qwa vriendelijkheid heb k ze nog niet meegemaakt...

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    01-02-2011

    Wow zo onprofessioneel..
    Geen een catering is perfect, zodra je een slechte ervaring met ze hebt word je meteen voor leugenaar uitgemaakt.

    What the, moet niet gekker worden.

  12. #42
    pareltje

    Reacties
    2.247
    12-12-2004

    Citaat Geplaatst door amenycatering Bekijk reactie
    Beste dames, werd door een collega op deze topic gewezen. Normaliter houden wij van Ameny catering verre van hetgeen hier op m.nl wordt gedeeld omdat wij altijd wat doen met feedback van onze klanten en de betrouwbaarheid van mnlforumleden niet kunnen controleren. Uiteraard is een ieder vrij om zijn of haar mening te delen. Zowel de positieve als negatieve. Wij doen als Ameny catering er alles aan om onze kwaliteit te bewaken en te bewaren.Nogmaals dat in onze standaardprocedure , feedback terugvragen een vereiste is.

    Het is des te jammer om er nu achter te komen dat er onwaarheden worden geuit op een forum die ik eenmalig als serieus wil aanvaren. Daarom aan de desbetreffende dame die aangeeft dat onze serveersters onjuist handelen, graag een datum en plaats van het feest wil aangeven. Dit mag overigens ook via pm. U en anderen kunt natuurlijk begrijpen dat dit zware beschuldigingen zijn die niet alleen ons bedrijf maar ook onze serveersters in het diskrediet plaatsen omdat een aantal van onze serveerster getrouwde dames zijn. Natuurlijk zijn wij erg content met de positieve verhalen.Om nog even in te gaan op het andere, onze serveersters verlenen goede service en dat uit zich ook in professionaliteit. Dus familieleden laten meehelpen hoort hier niet bij.Voor deze dame ook graag een datum en plaats van het feest zodat wij dit kunnen uitzoeken want hier is nog nooit naar gerefereerd.

    Tenslotte wil ik het volgende kwijt.Feedback is pas feedback bij ons als dit op waarheid berust en opbouwend is waarmee we onze kwaliteit kunnen verbeteren.Om dan via slinkse wijze jouw eigen cateringbedrijf omhoog te halen, is een beetje jammer en eigenlijk triest. je weet natuurlijk dat wij daar wel van op de hoogte zijn. Weet dat allah swt ieder zijn of haar rizq bepaald.Dames voel je vrij de gevraagde informatie met ons te delen en ik beloof je plechtig dat wij uw feedback meenemen in de voortzetting van ons bedrijf.

    Met vriendelijke groet,

    Samira Ameny catering
    ik vind jullie echt top alleen jammer van de speculatie die je maakt. bij professionaliteit ga je geen collega's/concurrenten beschuldigen als je niet weet wie het precies is!

  13. #43
    ben geen 17 !!!!

    Reacties
    276
    04-11-2003

    Wat is dit jammer zeg. Dit had een leuke topic kunnen wezen voor toekomstige bruidjes. Het is juist goed om ervaringen uit te wisselen over bepaalde diensten zodat je daar een keus in kan maken. Ik vind het jammer op het moment dat de feedback negatief is dat er gelijk wordt gepraat over haat enzo. Dames als ik bv iets groots wil gaan kopen dan ga ik ook info op zoeken voor dat ik dat product koop. En het geen wat ik dan lees zie ik niet als haat of jaloezie en dat wordt in dit geval gelijk geroepen. Iedereen heeft een andere behoefte en kijken vanuit een andere perspectief. Ik zou als cateraar er wat mee doen en dit niet zien als haat of jaloezie.
    salaam malekoem allemaal


  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    246
    05-02-2014

    Ameny had beter niet moeten reageren..

  15. #45
    XOXO

    Reacties
    3.067
    03-01-2006

    Citaat Geplaatst door amenycatering Bekijk reactie
    Beste dames, werd door een collega op deze topic gewezen. Normaliter houden wij van Ameny catering verre van hetgeen hier op m.nl wordt gedeeld omdat wij altijd wat doen met feedback van onze klanten en de betrouwbaarheid van mnlforumleden niet kunnen controleren. Uiteraard is een ieder vrij om zijn of haar mening te delen. Zowel de positieve als negatieve. Wij doen als Ameny catering er alles aan om onze kwaliteit te bewaken en te bewaren.Nogmaals dat in onze standaardprocedure , feedback terugvragen een vereiste is.

    Het is des te jammer om er nu achter te komen dat er onwaarheden worden geuit op een forum die ik eenmalig als serieus wil aanvaren. Daarom aan de desbetreffende dame die aangeeft dat onze serveersters onjuist handelen, graag een datum en plaats van het feest wil aangeven. Dit mag overigens ook via pm. U en anderen kunt natuurlijk begrijpen dat dit zware beschuldigingen zijn die niet alleen ons bedrijf maar ook onze serveersters in het diskrediet plaatsen omdat een aantal van onze serveerster getrouwde dames zijn. Natuurlijk zijn wij erg content met de positieve verhalen.Om nog even in te gaan op het andere, onze serveersters verlenen goede service en dat uit zich ook in professionaliteit. Dus familieleden laten meehelpen hoort hier niet bij.Voor deze dame ook graag een datum en plaats van het feest zodat wij dit kunnen uitzoeken want hier is nog nooit naar gerefereerd.

    Tenslotte wil ik het volgende kwijt.Feedback is pas feedback bij ons als dit op waarheid berust en opbouwend is waarmee we onze kwaliteit kunnen verbeteren.Om dan via slinkse wijze jouw eigen cateringbedrijf omhoog te halen, is een beetje jammer en eigenlijk triest. je weet natuurlijk dat wij daar wel van op de hoogte zijn. Weet dat allah swt ieder zijn of haar rizq bepaald.Dames voel je vrij de gevraagde informatie met ons te delen en ik beloof je plechtig dat wij uw feedback meenemen in de voortzetting van ons bedrijf.

    Met vriendelijke groet,

    Samira Ameny catering
    Citaat Geplaatst door _Bride2014_ Bekijk reactie
    Komisch, ik zou niet weten hoe mijn ervaring getrouwde dames in "gevaar" brengt, wellicht die van de andere dame(het praten met jongens), maar dit moet je met haar opnemen. Het waren dan ook twee dameS die negatieve ervaringen hadden met Ameny in deze topic.
    Wat betreft mijn ervaring, het ging op een bruiloft in september of eind augustus(weet echt de exacte datum niet meer) in Rotterdam. Een beetje last minute boeking, de bruid moest onverwachts haar bruiloft vervroegen.
    Wat betreft verdere gegevens ga ik eerst contact opnemen met de bruid, ik weet niet of zij wil dat ik het ga doorgeven uiteraard.

    Verder vind ik het ook niet bepaald klantvriendelijk om eerst bewijzen te vragen alvorens de ervaring serieus wordt genomen, het zou professioneler zijn om te zeggen we gaan erop letten of iets in die richting. Zeker aangezien ik ook aangaf dat ik veel mensen ken die enkel goede ervaringen hebben met Ameny, ik heb in andere topics ook gezegd dat ik me bezwaard voel vaak om de ervaring te uiten aangezien ik weet dat Ameny geen slechte cateraar is of geldwolf zoals sommige andere cateraars.
    Het omhoog praten van de eigen cateraar, serieus? Dit is echt een serieuze beschuldiging? Wanneer mijn cateraar mijn rekeningen betaalt kan zo'n beschuldiging standhouden, eerder niet. Ik haal er niets uit.
    Bij elke cateraar gaat weleens iets mis, neem dat ter harte en doe er iets mee, voor zover mogelijk uiteraard.
    Ik heb het even voor je dikgedrukt, maar ze heeft jullie beide hierop aangesproken!
    I speak fluent Sarcasm.