1. #1
    HaNa

    Reacties
    1.503
    22-04-2004

    Question Fitnesszalen voor alleen vrouwen ??

    Sportschool gezocht, omgeving R'dam, !!


    Een vriendin van mij die hier op mn.l geen eigen account heeft vroeg mij om dit te plaatsen. Ze draagt een hoofddoek en wil graag fitnessen in een zaal dat aleen bedoeld is voor vrouwen.

    Wie ken er een of andere fitness-zaal/sportschool waar alleen maar vrouwen komen in R'dam en het moet ook nog eens betaalbaar zijn,



    Made by Flower_Girl


  2. #2
    *Sweety20*

    Reacties
    4.475
    16-06-2002

    MVC Premium MVC Premium
    In Rotterdam - Noord heb je eentje alleen voor dames.

    Het is best groot, 3 verdiepingen... Mocht je interesse hebben, pm oke ?

    Be Sure Before You Close That Door


  3. #3
    MVC Premium

    Reacties
    368
    28-11-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Heey ik ben ok op zoek naar een ftinesszaal alleen voor vrouwen in omg brabant
    Wie weet er een te vinden???
    كلميم‎

  4. #4
    HaNa

    Reacties
    1.503
    22-04-2004

    Niemand die nog een sportschool voor alleen vrouwen kent, omgeving rotterdam , ??


    Made by Flower_Girl


  5. #5
    HaNa

    Reacties
    1.503
    22-04-2004



    Made by Flower_Girl


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2
    14-06-2004

    ik ben ook op zoek naar een sportschool voor alleen vrouwen, in amsterdam. Ik ken zelf studio 21, alleen dat is voor mij best lang reizen. Wie weet er eentje, die tot 's avonds laat open is, in verband met late werktijden!!??

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    17
    02-03-2005

    Er is in Rotterdam Noord op de Soetendaalseweg een sportschool voor vrouwen alleen. Deze heet Womans World. Hij is tot 's avonds laat open en hebben verschillende soorten sport, fitness, spinning, street dance etc.

    Hopelijk heb ik je voldoende geholpen.

    Succes.

    Nadia

  8. #8
    HaNa

    Reacties
    1.503
    22-04-2004

    Citaat Geplaatst door nadia_25
    Er is in Rotterdam Noord op de Soetendaalseweg een sportschool voor vrouwen alleen. Deze heet Womans World. Hij is tot 's avonds laat open en hebben verschillende soorten sport, fitness, spinning, street dance etc.

    Hopelijk heb ik je voldoende geholpen.

    Succes.

    Nadia

    Ken je verder geen andere ??


    Made by Flower_Girl


  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    18
    26-02-2005

    hoi,ben een vrouw van 31jr.woon in adam,slotemeer.wil graag wat kilos kwijt .hoe raak ik die kwijt?helpt fitness?en waar kan ik die vinden,het liefst alleen voor vrouwen,en in de buurt.alvast bedankt.