Salaam iedereen,

Mijn naam is Pelin en ik ben een masterstudente Sociale & Organisatie Psychologie aan de Universiteit Leiden. Graag vraag ik je te overwegen mee te werken aan een leuk onderzoek onder werkende (Marokaanse of andere) vrouwen met een Islamitische achtergrond in Nederland. Het betreft een 20-minuten enquête voor mijn afstudeerscriptie en bestaat uit het invullen van een aantal vragen mbt jouw ten aanzien van werk, alsook gevoelens en houdingen ten opzichte van werk en jouw collega's. Als dank voor jouw deelname verloten we onder deelnemers 6 bonnen van 25 euro ook!

Je kunt deelnemen aan mijn enquête door op deze link te klikken:
https://uleidenss.eu.qualtrics.com/S...3sR6G9kh6Ud8z3

Als je nog meer mensen kent die eventueel deel kunnen nemen aan dit onderzoek (jouw familieleden, moeder, zusters, tantes, vrienden, etc.), vraag ik je vriendelijk om deze link naar hen door te sturen. Misschien kun je delen in jouw Facebook pagina alstublieft?

Heel erg bedankt voor jouw medewerking en fijne dag!
Pelin

Belangerijke Opmerking: Deze enquête studie is mijn eigen persoonlijke werk. De resultaten worden uitsluitend gebruikt voor mijn master thesis. Het zal niet worden gedeeld met enige media of politieke organisaties. Dit is een wetenschappelijke studie, en jouw antwoorden zou bijdragen aan de wetenschap van de sociale psychologie. Sociale psychologie is de wetenschappelijke studie van de sociale processen en intergroepsrelaties, en het is net zo belangrijk als het bestuderen van atomen of dieren of ruimte.

Dank je voor jouw geduld in het lezen!