1. #1
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    Kinderlokker waarschuwing!

    Heb net een berichtje gehad van school dat er een kinderlokkers rondloopt.



    Ouders met kinderen in de omgeving Rotterdam, Schiedam, Lansingerland & Gouda.

    Hij rijd in een wit bestelbusjes rond, zonder achterramen. Man draagt lange zwarte jas en gezicht deels bedekt.


    Vrijdag liep hij 3 klasgenootjes van mijn kind achterna en zei tegen ze : dat er iets met hun moeder aan de hand was, dat ze moeten instappen zo snel mogelijk, dan kon hij ze naar hun moeder brengen. Ze vertrouwde het niet en gelukkig zijn ze hard weg gewend. Hij rende ze nog een tijdje achterna, maar keerde daarna snel terug en reed met zijn busje hard weg.

  2. #2
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    Het is hier zo stil op het plein, de kinderen zijn gewoon bang om te spelen

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2.014
    06-01-2014

    Wat eng, wel goed uitkijken!!!

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
    La Hawla Wa La Quwata Illa Billah

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    6.576
    15-12-2012

    Kinderlokker of pedofiel?
    Mijn nichtje uit de middelbare school heeft dit ook gehoord van haar leerkracht. Ging om een pedofiel en nog een man die in een busje rijd waarvan de achterramen zwart zijn. Ze woonden eerst in een andere stad. Waren een tijdje in detentie en nu wonen ze in rotterdam.
    Zij heeft dit aan mijn zus verteld, want die laat haar dochtertje van 8 alleen naar school gaan. Sinds 2 weken brengt ze haar en haalt ze haar persoonlijk op.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    6.576
    15-12-2012

    Citaat Geplaatst door solace Bekijk reactie
    Het is hier zo stil op het plein, de kinderen zijn gewoon bang om te spelen
    Dat is geen reden om ze te isoleren schat?
    Ze kunnen best naar buiten , maar dan moet jij mee. Gewoon ff voor een uurtje of 2.

  6. #6
    Hamdoelillah

    Reacties
    1.901
    15-01-2004

    Alatif ons kinderen zijn nergens meer veilig:-(

  7. #7
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    Citaat Geplaatst door SecretReader Bekijk reactie
    Wat eng, wel goed uitkijken!!!

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
    De mijne speelt nooit zonder toezicht, maar zoeits kan in een fractie van een seconde gebeuren. Ik vind de Kids echt zielig, gister stond ik effe op het plein en verhaal ging al rond, toen kwamen twee meiden echt helemaal bang, dat ze naar huis wilde, maar niet meer alleen durfde of ik met ze kon meelopen.

    Het pleintje is dit weekend gewoon helemaal verlaten, terwijl het altijd een drukke plein is.

  8. #8
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    Citaat Geplaatst door mele3youn2 Bekijk reactie
    Dat is geen reden om ze te isoleren schat?
    Ze kunnen best naar buiten , maar dan moet jij mee. Gewoon ff voor een uurtje of 2.
    De mijne laat ik nooit zonder toezicht spelen.

    Maar zelfs zonder toezicht durven de meeste Kids niet meer.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3.242
    27-02-2005

    Tot mijn kind 18 is, ga ik mee on toezicht te houden...
    Liberty!

    Een gevangenis heeft niet altijd tralies en een gesloten deur...

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.014
    06-01-2014

    Citaat Geplaatst door solace Bekijk reactie
    De mijne speelt nooit zonder toezicht, maar zoeits kan in een fractie van een seconde gebeuren. Ik vind de Kids echt zielig, gister stond ik effe op het plein en verhaal ging al rond, toen kwamen twee meiden echt helemaal bang, dat ze naar huis wilde, maar niet meer alleen durfde of ik met ze kon meelopen.

    Het pleintje is dit weekend gewoon helemaal verlaten, terwijl het altijd een drukke plein is.
    Mseken, tegenwoordig moet je voor alles uitkijken. Wat je al zei alles kan in een fractie van seconde gebeuren, maar wel goed dat de kinderen hiervan weten. Aangezien kinderen makkelijk beinvloedbaar zijn.
    La Hawla Wa La Quwata Illa Billah

  11. #11
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    Citaat Geplaatst door mele3youn2 Bekijk reactie
    Kinderlokker of pedofiel?
    Mijn nichtje uit de middelbare school heeft dit ook gehoord van haar leerkracht. Ging om een pedofiel en nog een man die in een busje rijd waarvan de achterramen zwart zijn. Ze woonden eerst in een andere stad. Waren een tijdje in detentie en nu wonen ze in rotterdam.
    Zij heeft dit aan mijn zus verteld, want die laat haar dochtertje van 8 alleen naar school gaan. Sinds 2 weken brengt ze haar en haalt ze haar persoonlijk op.
    oh weet ik niet schat, zit er verschil in dan? Een kinderlokkers lokt toch Kids om ze mee te nemen en vervolgens te misbruiken.

    Ja klopt ze zouden met zijn tweeën zijn. Je zus moet haar echt zelf ophalen, 8 jaar is nog jong en er lopen zieke mensen rond.

  12. #12
    Niet-Hollandse

    Reacties
    784
    20-04-2013

    Citaat Geplaatst door mele3youn2 Bekijk reactie
    Dat is geen reden om ze te isoleren schat?
    Ze kunnen best naar buiten , maar dan moet jij mee. Gewoon ff voor een uurtje of 2.
    Ze zegt toch HIER op het plein, dus ze IS op het plein met haar kind.

  13. #13
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    Citaat Geplaatst door Hasjtag Bekijk reactie
    Bron?
    wat voor bron wil je? Mailtje?

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    6.576
    15-12-2012

    Moge Allah jullie kinderen beschermen.

    Jij en alle andere moeders en vooral de moeders van die jngens waar hij achterna zat te rennen , zou ik morgen ff langs de pilitie bureau gaan. Dt alles vertellen enof de politie een oogje in het zeil kan houden bij die school en andere scholen in de buurt..

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    4.175
    09-07-2013

    Ja dit had ik ook idd gehoord. Wij wonen ook in Rotterdam. Alleen werd ons verteld dat het om een rode bus gaat.
    Wel raar dat er verder niets na buiten is gebracht. Zou je mij de mail per pm kunnen geven?
    Want vind het heel eng, mijn twee kinderen gaan ook alleen na school. Ze hoeven maar een straat over te steken maar toch...